Voi morjes… Kato yv.
Kyllä Aatami on saanu ny jo tunteet pintaan,vaikka ei oo vielä varmaa tuleeko. Parrasta: Eihän sitä uskalla Marraskuussa ulos enään lähteä. Ja sama on poffien aikana.
Katsottu on ja jatkuu…
Rauhotutaas nyt. Eikös tämä Burish ole kuitenkin vielä huhuasteella.
Siirtykääpä sinne yksityisviestien puolelle tosiaan, jos tarvetta on. Jatketaan tässä ketjussa hyvähenkistä Mikin peliliikkeiden seurantaa.
Minä ainakin luotan täysin Leinonen & co ratkaisuihin, tuli sieltä kuka tahansa tai on sitten tulematta.
Kova luotto on täälläkin Mikkiin. Jotenkin tuntuu et olis vielä tulossa kaksi jollei kolmekin pelaajaa.
Ihan asiaa tossa jutussa on ja ihan asiaa oli mitä puitiin …Itse ihmettelen miksi Noroselle tehtiin sopimus ja sit purettiin jos syyt oli kustannukset…
Viime hopeassa oli Masi ja kahdessa sitä edeltäneessä oli Nemo. Nyt meillä on Savinainen aka. KuraLady ja jos nyt tulee Burish niin Tappara saa sellasen nelosen läjään että oksat pois.
Vaan tosiaan nyt vielä pitää rannassa odotella että Mikki saa tuotua saaliinsa punnitukseen. Veikkaan että tätä saalista ei neuvola vaakalla punnita ![]()
Paitsi että sopimuksessa oli pykälä, jonka mukaan jatkoa tarkastellaan tuona ajankohtana. Sitten päädyttiin tuohon ratkaisuun. Sopimuksen mukaan mentiin siis.
miksi sit Noronen puhui et ne tuli yllätyksenä? tollasta oli jossakin juttua
Sopimuksessa oli try out-pykälä, joka käytettiin. Sopimuksia ei purettu ja Norosella oli tiedossa koeaika ja sekä mahdollisuus tarttua myös muiden joukkueiden sopimustarjouksiin. Lähinnä kyseisessä jutussa nauratti Norosen julistaminen seuralegendaksi 83 pelin historialla.
Ja Solmu Salminen se tais olla joka teki sitten omat päätelmät jotta rahat loppu… Kuten myös kaikki syövät ja osittain Mäntylän ja Tapolan paskat välitki tekaissu.
Joo toi seuralegenda-juttu laitto kyllä naurattamaan ![]()
Rauhala-Järvinen-Karjalainen
Savinainen-Dixon-Burish
Nelonen olisi täydellinen pimennysketju mutta hieman mietityttää tuo kolmonen… Voisiko olla että Rauhala ottaisi puolustavamman roolin? Vai tuleeko vielä Burishin lisäksi joku? Jos Burishkaan tulee…
Tämä ketju on ehdottomasti paras foorumiketju missä olen ollut osallisena!
Vaikka jos jonkinmoisia kauhuskenaarioita tällä palstalla tänään on jo viritelty, niin täytyy muistaa, ettei Mikiltä kovin montaa huonoa siirtoa pleijareiden alla ole nähty. Ymmärsinkö nyt oikein että huomenna todennäköisesti taas kolisee?
Jos tulee vain yksi hyökkääjä, niin myös Honkanen/Heikkilä pelaavat poffeissa. Ilman poissaoloja ei selvitä. On kyllä tosi hyvä ketju tää kipinävahti
Huomista ja viimeistään maanantaita odotellessa.
Sen verran sanoisin itse peliliikkeiden suorittajaan liittyen, että meillä on kyllä liigan paras seurapomo.
Junno ei ole vertailukelpoinen koska sillä suunnalla ei ole kilpailua ja kellään muulla ei ole vielä riittävästi natsoja.
Kuka täyttää saappaat kun Mikki siirtyy syrjään?
Ei kukaan, eikä kenenkään tarvikaan, kun nuo UTJ:n ja toimitusjohtajan hommat on semmosia, että niihin harjaudutaan tekemällä sitä työtä. Rautakorpi olisi potentiaalinen kaveri harjoittelemaan sitä. Itse näen, että toimitusjohtaja ja UTJ erotetaan kahdeksi pestiksi, kun Mikko aikanaan siirtyy ansaituille eläkepäiville. Tuolla kombolla ja spekseillä voi olla vaikea jätkää löytää.