Muistakaa kertomani tarina Turrista. Turri tulee koppiin, pudottaa kassinsa oven suuhun. Moro, mää tulin pelaan teidän kaa, mihinkäs minä istuisin jne…
Uskoa on koska Skone mainitsi myös että tänään on maanantai ja huomenna on tiistai
Tekiskö Krisse saman rightin kanukkipakille? Viaton kysymys.
Ihan varmasti tekisi
@Skone Tuu ny ite kommentoimaan
Toivoa on niin kauan kuin on aikaa siirtorajalle!
@Skone kaverilla vissii tietoo ku pelinumeroki tiedossa
Hmm. Pelannut aikaisemmin nroilla 5, 23 ja 7 ainakin… Rouhiainen, Elorinne & JUTI. Ei niitäkään voinu ottaa.
Hemmetti kuka mätti tervaskantoja kaminaan.
5, 7, 19, 23, 33, 50. Mitä nopeasti vilkaisin
Tai 83.
@Skone’lla taisi olla jotain tietoa, mutta antoi kyllä vähän hämäävää signaalia, joten siitä pieniä pyyhkeitä. #71 is back, kyllä joo, mutta eri pelaaja.
Mutta siis hajulla oli, joten ei ollut trolli kyseessä. Eiköhän hyökkääjää vielä kalastella, mutta toistaiseksi ei taida olla sellaisesta tietoa. Kuuselaan en usko, ennen kuin näen. Kuusela toki varmasti otetaan kirkuen, jos mahdollisuus tulee, mutta noin muuten sentteriähän tässä kaivataan. Laituriosasto on kyllä jiirissä.
Tosin Oton otteet ja Järvisen pikainen paluu tarkoittaa sitä, ettei sitä sentteriä nyt väkisin tarvitse hommata. Kova luotto on, että näillä kavereillakin nostellaan kannua!
Niin tai sitten @skone luuli että #71 meinaa kuuselaa. Ei itekkää osannu aatellu että oli sama kaveri kyseessä.
Mä kyllä epäilen että numero laitettiin “vahingossa” väärin meidän kiusaksi ja huomenna korjataan kun Kuusela ilmoitetaan.
Ihan tasan tarkkaan tietävät toimistolla mitä meidän kipinästä touhutaan js täristään
Olin juuri tulossa sanomaan samaa kun kelasin Skonen viestejä, vei meitä kuin vettä korvasta ei meinaan mainitse sanallakaan Kuuselasta… Ei taida kuusela tulla.
Ehkä Skone tosiaan nähnyt vaikka pelipaidan nrolla #71, ja laskenut heti 1+1.
“KHL Defenseman of the Week (Oct. 23)”
On se ainakin yhden hyvän viikon pelannut tällä kaudella
Missäänhän ei sanota, että pelaisi numerolla #71? Toki on noissa listoissa isketty sille numerolle.
Kuusela vois tulla tolla numerolla 85 millä pelas Amurissakin.
Kyllä tää Parletti on kokoonpanossa numerolla 71