Ihan hyvin voisi olla. Siirtoaika päättyy vasta huomenna.
No katohan, täytyy sen verran ottaa takasin, että onkin yllättävän paljon pisteitä kerännyt.
Mutta tuskin siirtyisi tänne poppareille, eli jos tulee, niin lähtökohtaisesti kiilaa Jasun tai Rauhalan ohi. Toki Rauhala menee myös laiturina.
Tuskin kuitenkaan Koskirannalle mitään pitempää sopimusta tarjottais?
Lajunen
Järvinen
Koskiranta
Jasu
Kyllä mä olen niin onnellinen, että Kuusela tuli. Nyt olen aika tyytyväinen rosterin leveyteen ja varsinkin kärkiosaamiseen, mutta toisaalta jos Mikki haluaa vielä istua ongella, niin mikäpä minä olen kieltämäänkään!
Enlundin vois hakee himaan sielt, osaa pelata sentteriäkin
Itse näkisin, että voisi antaa Luodon vaikka lainalle loppukaudeksi Saipaan kasvamaan korkoa kovalla peliajalla, jolloin nelosen laitaan avautuu Rauhalalle paikka. Ei varmasti huono ratkaisu?
Olisi todellakin huono ratkaisu.
Tapparakin tarvitsee varamiehiä.
Lähinna ajattelin mikäli Karjalainenkin parantuisi lähiaikoina
Mää meen Ilves foorumille, täälä mitään tapahdu. Siellä on vipinää. osakeanti ja kaikki
Koskiranta T. on yksi liigan huonoimpia aloittajia senttereistä, mutta ihan ok stuntti kevääksi. Eipä taida tosin tulla kun pelaa tänään Saipassa.
Antipatioita Teroa kohtaan minäkin ihmettelen. Lisäksi ukko ei ole mielestäni päässyt vielä edes Liigassa pelaamaan niin kovien kavereiden rinnalla kuin Tapparassa pääsisi. Mielelläni ottaisin Teronkin mukaan.
Katsopas nyt sitä Koskirannan historiaa. Pelasi mm. Pelicansissa kaudella 2011-2012 Luttisen ja Hodgmanin välissä ykköskentässä. Ja TPS:ssä oli pitkään ykkössentteri, joka sitten lähti joukkueesta, kun karkas playoff-viiva. Itse en siis halua etukäteen tuomita Koskirantaa, mutta kyllä hänen kanssa työtä on.
Oliskoo konna Kontiola
Jos tapparan sentterihankinta on Tero Koskiranta niin minä vaihdan profiilikuvaksi Vincent Manngardin ja profiilikuva vaihtuu kun mestaruus on voitettu. Vaikka siihen menisikin taas 13 vuotta.
Ei olis.
Otetaan talteen
Itselle riittää hyökkäykseen Krisse. Laajuutta löytyy ihan tarpeeksi mestaruuteen ja varamiehiä, kuten Luoto, Heikkilä ja Honkanen jää reserviin. Sama homma pakistossa. Rouhiainen tai Sammalkangas jäänee reserviin.
Riskinä tässä on sekoittaa turhankin paljon joukkueen kemiaa.
Ja se pelinumero koski tätä mahdollista sentteriä siis. ?
Entäs jos tuosta yksi/kaksi ykköskorin miestä loukkaantuu? Leveyttä sanon ma.