Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2016-17

Joo, joku laittoi märkiä oululaisia klapeja kaminaan.
Nyt kuivia tilalle ja katse erityisesti länteen.

2 tykkäystä

Tulin lukemaan uusia viestejä, mutta tää vaihtunu Lasse-topikiksi.

Jos Lasse olisi meidän kasvatti niin täällä kaikki puolustelisi jokaista poikkaria jonka se antanut. Vähän sama kuin Kangesta saattaa monella muulla olla eri mielipide kuin meillä joiden mielestä ne kaikki poikkarit ja rähinät on ok maalin edessä.

Mä liputan jatkossa kaikki viestit tässä ketjussa missä mainitaan Lasse Kukkonen ja poikkari.

Paitsi, jos Lasse tulee meidän kipinävahdiksi.

12 tykkäystä

Eilen ilmeisesti Junnokin heräsi raksilavuoren uumenista tarkkailemaan markkinoita ahneella silmällään, nimittäin Junnolandian poikki pohjoisesta puhalsi myrskylukemin UKKOSMyRSKY joka vielä salamoi ihan kunnolla ja tämä on totisinta totta… Aika rajuja ennemerkkejä näätien maasta siis…

Hyh hyh, Kukkonen tässä ketjussa, bänniä kaikille.

Kertaan vielä, kun toisaalla oli epäselvää. Tiedustellaan tässä ketjussa myös vihulaisten viimeiset siirrot, vaikka otsikossa onkin Leinosen peliliikkeet. Ei kannata useita ketjuja avata lyhyttä siirtoaikaa varten.

Yöllä pitäs lähteä vetään Länsiraja. Haukattiinko liian iso pala? Ehän tuo mahu Murhasaaressa ees sillan yli saati ali.

12 tykkäystä

Matti Järvinen pakkaamassa jatkiksen tietojen mukaan kamppeitaan pois Lappeenrannasta.

Mikki kuullut,että isoa kalaa liikkeellä…
Lähtenyt liian innokkaasti verkkoja tarkistamaan?

Onko Mikki tällä kertaa ollut itse ajokunnossa vai onko polttanut taksin, kun ei tullut saalista?

4 tykkäystä

Jos lähtee niin veikkaan, että Hifkiin menee Järvinen.

Jaahas. Odotettu lähtö stadin valoihin siis, sinnehän on ollut menossa ens kaudeksi.

1 tykkäys

Jos Saipa aloittaa tyhjentämisen, niin Koho voisi olla varteenotettava vahvistus.

Mitä hän toisi Tapparaan lisää?

Jos SaiPasta ei ole saatavilla Matti Järvistä niin muut voidaan jättää rauhaan.
Tai ehkä Mikki haluaa hankkia Rautakorven luottoratsun ja fanien suursuosikin Elmeri Kaksosen takaisin :wink:

Eiköhän täällä tulla ehdottelemaan kaikki pelaajat läpi mitkä pelaa joukkueissa jotka todennäköisesti jäävät ulos pudotuspeleistä. :slight_smile: Se on sitten eri asia mitä mikäkin pelaaja Tapparaan toisi.

Jep, Eme saatava takaisin. Nyt joudutaan “haukkumaan” Järvistä joka syöttää läpiajosta. Eme sentään kurvaisi kohti kulmaa. #sarkasmi

7 tykkäystä

Minä vähän luulen, että Leinosen ostoslistalla on:
-kaksi pakkia
-yksi sentteri

Muuta tuskin ostoslistassa lukee.
Senttereitä, joista olisi hyötyä on rajoitetusti. Matti Järvinen olisi ollut potentiaalisimmasta, Gagnon toinen ja Jarkko Malinen kolmas. Jos joku näistä tippuu katiskaan eikä pääse ulos niin kaikki käyvät minulle.

Pakeista on todennäköisesti kauden loppua kohti ainoastaan Lukon tarjonta. En usko, että KooKoo ainakaan hirveästi alkaa myymään ja SaiPasta kukaan ei kiinnosta. Kaikki muut todennäköisesti ovat hiinä ja hiinä playoffejen suhteen koko loppukauden.

Eiköhän Koho ole lappeenrannassa yhtä pyhä asia kun Jugi meille, eli ei varmasti myydä. Elllei mies yllättäen itse halua lähteä kannu jahtiin mutta siinäkään tapauksessa ei meillä tarvetta ole vaikkkakin hieno pelaaja onki.

1 tykkäys