Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2016-17

Eikös meidän Patekin ollut ongelmanuori :sunglasses:

Loppukausihan on eri. Eikös sieltä kevät vauvaa pitäis muutenkin tulla perheeseen?

Oli, mutta Tapparassa se osattiin käsitellä parhaalla mahdollisella tavalla, josta lopulta kuoriutui varmaan Patella jopa voimavara heikkouden sijaan. Mutta Pate oli myös ns. nuormies eli potentiaalia muutokseen oli, jos asia vain käsiteltäisiin oikein. En sano, etteivätkö aikuiset ihmiset voisi muuttua, mutta kun lähdetään tuonne 25 ikävuoden yläpuolelle niin muutokset tällaisissa asioissa ovat jo huomattavasti hitaampia ja vaikeampia. Itselläni oli onnea, että kun oma elämä oli silloin 21-22v melkoisessa luisussa niin ne korjausliikkeet tehtiin silloin ja otettiin asioista opiksi, mutta jos sama tilanne olisi nyt niin pitäisi muutosta jo lähes mahdottomana. Näin sen ainakin itse olen kokenut.

1 tykkäys

No sehän selittäisiki miks haluaa nyt kevääksi tulla kannujahtiin :sunglasses: :yum:

Tähän on pakko kertoa tarina.

Itse kuulin aikanaan erään pelaajan isältä, että hänen poikansa siirtyy joukkueeseen A. Tätä pelaaja oli huhuttu kuitenkin pitkään joukkueeseen B. Tunsin isän hyvin ja edelleenkin olemme tekemisissä. Nooh, pelaaja siirtyi kuitenkin joukkueeseen B.

Eli kyllä näitä vedätyksiäkin tulee ja melko läheltä.
Äläkä ymmärrä väärin, tarkoitus ei ole epäillä lähdettäsi.

3 tykkäystä

On tulossa joo vauva. Mutta Jaroslavilla olisi haluja pitää ensi kaudellakin Konna riveissään, joten tuskin kevääksi pois lähtisi. Konna on pelannut “liian” hyvän kauden Venäjällä, joten vaikea sitä on Kohelon rahanipuista kieltäytyä, vaikka jälkikasvua olisi tulossakin.

@Oijennus Ymmärrän kyllä pointtisi ja kusetuksen mahdollisuus on. Tietäähän “lähteeni” mitä seuraa kannatan :wink:

Monenkohan aikaan tulee kokoonpanot tuolta Veli-Venäjältä, kun matsi alkaa 20:30?

Eiköhän Konna ole jo tienannu niin paljon, ettei onnellisuus ole enää rahasta kiinni.

Tuore emäntä voi olla erimieltä asiasta :laughing:

2 tykkäystä

Jos vaimo meni rahan takia naimisiin niin sitten kannattaa jäädää Venäjälle vuoleen ruplia:)

Ja äsken olin fysiossa. Pöydällä Kontiolan kuva Tappara paidassa. Lasi täysin pölytön. Joko ihan uusi, tai juuri putsattu. Huonetta ei oltu kyllä muuten tänään siivottu :wink:

Ja lisäyksenä tähän liekinheittoon että pessimisti Pukka edelleen sitä mieltä että Kontiolan poika seuraava joka Tapparassa pelaa. Toivottavasti olen tässäkin väärässä :slight_smile:

7 tykkäystä

Hansonin veljekset tulossa vai, kun jotkut ovat huudelleet fyysisten jätkien perään. :grin:

1 tykkäys

Atte Mäkinen?

Hys,hys julkista vasta parin viikon päästä.

1 tykkäys

Kuusela ja Ramstedt puuttuvat taas Amurin kokoonpanosta, olisko :mikki: käynyt asioilla. Tuskin niillä mitään yhtäaikaista loukkaantumista kuitenkaan on ja ulkomaalaisia Amurissa muutenkin yhteensä viisi, joten ei ulkomaalaiskiintiöstäkään pitäisi kiinni olla. :grinning:

Jos on ne värvännyt, niin lupaan tatuoida Leinosen viikset käteeni. SOT

20 tykkäystä

Tässä tapauksessa on pakko sanoa, Onneksi on Mikki. Viiksi ymmärtäisi poiketa Siperiassa/ Laittaa faxia.
Naapurin Esa tyytyisi etsiin nimiä paperiin täältä työläismuseon kahvilasta.:mikki:

Tästä on tullut käänteinen kipinävahti. Saamme tarkkailla vain pois lähteviä pelaajia.

9 tykkäystä