Eikös Leinonen sanonut, että ei ollut taloudelliseen tulokseen viime kaudelta tyytyväinen, voittoa pitää tulla enempi. Nyt myy pelaajia pois, kun ollaan liian ylivoimaisia. Laskee, että voitetaan vähän köykäsemmälläkin rosterilla ja saadaan seiskapelit kaikkiin sarjoihin ja lisää pottia. On se kova laskeen.![]()
Eiköhän tuon Bodakin numeron saa vaihdettua jos sikseen tulee ![]()
Olen vahtivuorossa Tampereen Yliopistolla. Ei ole näkynyt mailoja tai jääkiekkokasseja. Käytävilläkään ei huhuilla vahvistuksista. Taidan olla eksynyt eturintamasta…
Voihan himputti ja mielenpahoitus; Siellä Twitterissä olikin aamulla Fanclubin tili laittanu jonkun vanhan videon mihin oli Official ja Konna merkattu. Siitä löytyi luonnollinen syy seuraamisille.
Kyllä on Mikki kaatanut vettä kiukaaseen ja urakalla. Liekkö vahingossa, jos tarkoituksena ollut laittaa valopeteä siitä viereisestä pullosta? Kaippa se vielä valopetetäkin laittaa ![]()
On sillä Mikillä hauskaa kun se lukee tätä ketjua
Oon joskus ajatellut että kun se toimistonväki lukee tätä sivustoa niin tulee niille varmaan hyvä mieli työssä onnistumisen suhteen. Täällä on niin positiivinen asenne ja luottamus sitä väkeä kohtaan eikä se jää kenellekkään epäselväksi. ![]()
Oon pettynyt Mikkiin, jossei kertaakaan tänne ole eksynyt.
lukee tätä palstaa aina perjantaisin naureskellen, sekä olutta siemaillen ![]()
Ja maksettua samalla sakkoa liigalle? Eiköhän se selvinnyt miksi Keränenkin “valitsi” Ilveksen.
Mikki ei juo olutta, vaan kallista konjakkia.
Ot. 19 vrk ketjun avauksesta, ja yli 1000 viestiä. Siinä lumi sulaa teltan ympäriltä.
Onko Autokeskuksella jo vartio? Koska lähtee uutta autoa Tappara tarroilla liikkeeseen?
Varjostaako kukaan Mikkiä?
Kyllä. Itse tiedustelijan taistelukoulutuksen saaneena tämä on minulle kunnia kysysmys.
[quote=“Tomi, post:1051, topic:3844, full:true”]
Oon joskus ajatellut että kun se toimistonväki lukee tätä sivustoa niin tulee niille varmaan hyvä mieli työssä onnistumisen suhteen. Täällä on niin positiivinen asenne ja luottamus sitä väkeä kohtaan eikä se jää kenellekkään epäselväksi.
[/quote]
Nykyään riittää selkääntaputtelijoita, vaan muistan kyllä senkin ajan kun sai melki verissäpäin puolustaa Mikkiä ja yleensäkin Tapparan jatkuvuuteen ja luottamukseen perustuvaa strategiaa.
No hyvä näin, kiva et on kivaa. Aihetta on luottaa ja kiitellä.
Olen itsekin tiedustelija/ammusmies taistelukoulutukseltani. Vaativaa hommaa.
Itse pystytin tähyn nokian suunnalle. Ei mitään raportoitavaa tällä hetkellä…
Mä oon parkkeerannu pehvani nakkikattilan viereen, Raision puolelle kylläkin.
Äsken oli hallin pihalla porukkaa kirjojen kanssa, lähempi tarkastelu osoitti kirjojen olevan Turku-Suomi-Turku sanakirjoja. Ei muuta raportoitavaa.
