Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2016-17

Pelkään mennä nukkuu…päiväunilla näin unta että kevään vahvistukset oli rete grönvall ja tommi haapsaari…

2 tykkäystä

Ens yönä näät unta Brett Skinneristä ja Jouni Virpiöstä.

1 tykkäys

Brett muuten pelaa edelleen. Tällä hetkellä Tsekissä. Olisko tässä se Mikin panttaama puolustaja? Tois varmuutta ja jämäkkyyttä omaan päähän.

Ja eikös täällä ollut puhetta menestyksekkäästi esiintyneestä paluumuuttajasta? Eli unohdetaan se Plastino, kyllähän Skinner oli sellainen mestari ja seppien seppä ettei täällä vastaavia ole sen koommin juuri nähtykään.

2 tykkäystä

Ehkä tämä markkinat on kuivat todellakin tarkoittaa sitä. Ei ole niin joukkueeseen istuvaa pelaajaa ja ei haluta sekoittaa arvalla pakkaa. Jos jotain tulisi in ne pleijari paikasta tappelevista joukkueista, mutta deadline aiheuttaa sen ettei sopparia ole tehty kenenkään toimesta.

Toki moni haluaa pitää kortit omillaan ettei toisella ole mahdollisuutta vastata, mutta kannattaisi nyt hommata chop chop joku jos meinaa, ettei kala kuivu

Kai ne muutkin hommaa jonkun ja jos me ei niin tasoerot tulee tasoihin joilloin mitataan tamin momentum ja rautakorven effort plus tapolan pelikirja.

Tästähän on tullut ihan Ilvesfoorumi. Ilvestä käsittelevät ketjut päivittyy koko ajan ja täällä kamiina on kylmänä. Nyt minäkin tulin tähän ketjuun jauhamaan Ilveksestä.

8 tykkäystä

Lukon puolustaja Jesse Virtanen kuuden ottelun pisteputkessa. Siinä ois kiekollinen pakki meidän takalinjoille. Harmi että Lukolla ei ole tyhjennysmyynti käynnissä.

Oli myös ennen eilistä pakkien pisteykkönen. Mutta ottaisin sen Plastino-klapin mieluummin.

3 tykkäystä

molempi kuitenkin parempi…
Mikki pistää lompakon sileeks tässä helmikuussa. Sitten vielä krisu ja sopiva tehosentteri

Onko kenelläkään päivitettyä tietoa Kemmun ja/tai Tapsan tilanteesta? Lähinnä siinä mielessä kiinnostaa ja liittyy ketjuun, että onko pakille tarvetta. Mikäli nuo molemmat ovat pleijareissa pelikunnossa, käyttäisin ainakin itse kirstun pohjalla lorvivat roposet pariin hyökkääjään (= K. Kuusela ja M. Järvinen, kiitos).

Tänään pidetään peukut Jokereille ja Vitjazille :slight_smile: Sitten Bratislava on ulkona.

1 tykkäys

Onko, jos itse voittavat?

Bratislava pelaa Vitjazia vastaan.

No höh. Niinpä tietysti

+Bratislava pelas eilen ja Vitjazilla vajaan viikon tauko.

1 tykkäys

Olen täällä Sauli Cityn kahvilassa päivystämässä. Pihaan tuli juuri Schenkerin rekka. Käyn vaklaamasa josko olisi varusteita ja mailoja kyytissä. Täältä tähän.

3 tykkäystä

Onko joukossa pioneereja? Voisivat käydä miinoittamassa Hakametsän käytävän niin, ettei Puska Palmer pääse vahingossakaan läpi meidän päätyyn.

3 tykkäystä

Ei kai nyt kukaan tosissaan usko, että Leinonen tuommoisen nevahöödin palkkais.
Olisi iso pyllistys omia junnuja kohtaan, kuka tahansa pystyy samaan kuin tuo ja jos ei pysty välläkö häliä, mutta antaa vaan Ilveksen hoitaa Bulmerin palkan.

Mä en oo pioneeri mutta työurani oon tehnyt räjähteiden loppukäyttäjänä sekä valmistajan leivissä.
Miinoittamista pidän tässä asiassa vähän so last seasonina.
ihan normi räjähteistä sais rakenneltua kaikennäköistä kivaa, loppukaneettina räjähtävästä tulilangasta Tappara-logo :muscle:

2 tykkäystä

Nyt klapia pönttöön niin, että putki on oranssina ylös asti.