Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2017-18

Nyt ois kyllä kova paikka tässä olympialaisten korvalla rojauttaa joku Lajunen 2.0 tohon vähän röyhimään.

Luulisi niitä tähän aikaan enemmän olevan kuin esimerkiksi pari kuukautta sitten. KHL:stä voi vapautua pelaajia ja Liigassakin tyhjennysmyyntejä.

Tulee joku, jota ei edes Mikki vielä tiedä kunhan vaan se löytyy…

Mikki on kuulemma ollut Julius Vähätalosta kiinnostunut…

2 tykkäystä

Kyllä ne tietää. Riippuu mikä milloinkin natsaa.

Ei varsinaisesti syöttökone ole. Pituutta ainakin löytyy…

Sentteri ollut jo pitkään hakusessa, mutta riittävän hyvää ei ole löytynyt ja turisteja ei olla otettu.

Mä muistaisin,että joskus kovanakin lupauksena on pidetty.

Vois olla sellainen useamman vuoden projekti kyllä, mutta mutta…
Ei välttämättä tällä hetkellä sitä, mitä lääkäri määrää.

Ja aiemminhan oltiin ainakin palstapuheiden mukaan miehen perässä, silloin pidettiin ainakin suht lupaavana ja olihan tuolla Tepsissä hyvin kulkenut. Kunnes teki Tepsiin jatkopahvin

Uskon. Ja epäilen myöskin, että Nenonen ei ollut laituri puolelle plan A. Siitä huolimatta saattaa tulla myös laituri vielä sisään.

Tähän kauteen liittyen vai ensi kauteen. Tälle kaudelle korkeintaan leveyttä.

Olen 96% varma, että yksi hyökkääjä vielä tulee. Sitä ei tosin tiedä onko se mallia “Kuusela” vai “Vainiola”, mutta joku tulee.

6 tykkäystä

@Ljpp neljä prossaa epävarmuutta, Miksi?

Koska en tiedä faktana, vaan tämä on oma arvio perustuen historiaan ja Tapparan rosteriin. Lisäksi on aina mahdollista ettei markkinoilla yksinkertaisesti ole sopivaa pelaajaa. Ei kärkeen, eikä varamieheksi.

5 tykkäystä

Itseasiassa Vähätalon perässä taidettiin olla jo silloin TPS vuosina ja
nythän kaverilla taitaa sopimuskin olla katkolla… en sen enempää tiedä.

Olen samaa mieltä ja samoilla prosenteilla. Perustan oman ajatukseni siihen, mitä olen kuullut jo ennen Nenosen hankintaa.

4 tykkäystä

Kyllähän alle 190cm sentteri on selkeästi alamittainen ja parempi päästää takaisin lampeen polskimaan. Vähätalo olisi 196cm, mutta mahtaisiko vahvistaa tuota joukkuetta muuten kuin leveysrintamalla…

Kyllähän tällä hetkellä parhaita vaihtoehtoja centteriksi on Keränen KooKoosta. Toki kiinnostuneitakin on monia varmaan ulkomaita myöten.

1 tykkäys

Ja vois ipalaisekkin tulla tuomaan tuloja Tapparan kassaan?