Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2017-18

Eiköhän sieltä vielä joku tule. Pitää myös toivoa, että herrat olympialiaissa säilyvät terveenä ja Rantakari tervehtyy vielä tälle kaudelle.

Toivon kyllä edelleen sitä sentteriä. Mitään kärkisentteriä tuskin enää tähän aikaan vuodesta on saatavilla.

Mikki yllättää aina, kun ei olla valmiina. Mikki yllättää aina myös pelaajan suhteen. Tulee taas joku, jota kukaan ei osannut aavistaa.

Mutuilua…

Nyt ois kyllä kova paikka tässä olympialaisten korvalla rojauttaa joku Lajunen 2.0 tohon vähän röyhimään.

Luulisi niitä tähän aikaan enemmän olevan kuin esimerkiksi pari kuukautta sitten. KHL:stä voi vapautua pelaajia ja Liigassakin tyhjennysmyyntejä.

Tulee joku, jota ei edes Mikki vielä tiedä kunhan vaan se löytyy…

Mikki on kuulemma ollut Julius Vähätalosta kiinnostunut…

Kyllä ne tietää. Riippuu mikä milloinkin natsaa.

Ei varsinaisesti syöttökone ole. Pituutta ainakin löytyy…

Sentteri ollut jo pitkään hakusessa, mutta riittävän hyvää ei ole löytynyt ja turisteja ei olla otettu.

Mä muistaisin,että joskus kovanakin lupauksena on pidetty.

Vois olla sellainen useamman vuoden projekti kyllä, mutta mutta…
Ei välttämättä tällä hetkellä sitä, mitä lääkäri määrää.

Ja aiemminhan oltiin ainakin palstapuheiden mukaan miehen perässä, silloin pidettiin ainakin suht lupaavana ja olihan tuolla Tepsissä hyvin kulkenut. Kunnes teki Tepsiin jatkopahvin

Uskon. Ja epäilen myöskin, että Nenonen ei ollut laituri puolelle plan A. Siitä huolimatta saattaa tulla myös laituri vielä sisään.

(Toni) #635

Tähän kauteen liittyen vai ensi kauteen. Tälle kaudelle korkeintaan leveyttä.

Olen 96% varma, että yksi hyökkääjä vielä tulee. Sitä ei tosin tiedä onko se mallia “Kuusela” vai “Vainiola”, mutta joku tulee.

@Ljpp neljä prossaa epävarmuutta, Miksi?

Koska en tiedä faktana, vaan tämä on oma arvio perustuen historiaan ja Tapparan rosteriin. Lisäksi on aina mahdollista ettei markkinoilla yksinkertaisesti ole sopivaa pelaajaa. Ei kärkeen, eikä varamieheksi.

Itseasiassa Vähätalon perässä taidettiin olla jo silloin TPS vuosina ja
nythän kaverilla taitaa sopimuskin olla katkolla… en sen enempää tiedä.

Olen samaa mieltä ja samoilla prosenteilla. Perustan oman ajatukseni siihen, mitä olen kuullut jo ennen Nenosen hankintaa.

Kyllähän alle 190cm sentteri on selkeästi alamittainen ja parempi päästää takaisin lampeen polskimaan. Vähätalo olisi 196cm, mutta mahtaisiko vahvistaa tuota joukkuetta muuten kuin leveysrintamalla…