Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2017-18

Jatketaan Nenosesta tänne.

Toivon että Mikki saisi liikennettä kahteen suuntaan Revon kohdalla.:wink:

Juu, Kangasniemen Ilkkakin 170 senttinenä vielä kannattaa päästää takaisin.

1 tykkäys

Näin on kuulemma, ettei sen koon nivväliä, vaan sillä, miten sitä käyttää. Eivät ole Miksu ja Jasukaan mitään jättikaluja. ?

Mun mielestä Mikin henkilökohtainen elämä ei kuulu tähän ketjuun vaan tarkoitus on keskustella mahdollisista pelaajavahvistuksista

29 tykkäystä

No periaatteessa ei kuulu, mutta pelkkää posiahan se olisi, jos organisaatiota hyödyttäisi :wink:

Laitan kaminaan yöksi, ennen koisimaan menoa, muutaman kuivan koivuklapin.
Nimittäin, huomenna on lauantai, ja olen Hakametsässä, jossa tapaan muutaman luotettavan niin sanotun desantin, joilla ennenkin ollut hyvää tietoa tapahtumista. Raportoin heti kuulumiset paikan päältä riippuen miltä näyttää.
Pidetään kaminassa tuli.

19 tykkäystä

MInä lähen aamulla klo 05.30 ajelemaan Turun suuntaan, tsekkaan Ruottin laivat.

6 tykkäystä

Muista kysyä satamassa, et onk mittä pelimiähi näkyn tääl suunnal? Jos o, ni ot mukka!

2 tykkäystä

Ei kai nää meiän parikaapelia oo puskenu? Poroparat.

Viime kauden Mr Kamiinanlämittäjää tarvittaisiin taas apuun. Hän oli se, joka sai kamiinasta ylimmänkin putken punaiseksi.
Kaveri tuli piipahtamaan ainoastaan tammi-helmikuun taitteessa ja hävisi kuin palanut puolijoukkueteltta.

Huhuu @Skone !!!

4 tykkäystä

@Skone pani koko palstan sekaisin. Enemmän kuin tervetullut takaisin. Menisi nämä työpäivät/yöt myös mielenkiintoisemmissa merkeissä. Sunnuntai on kohta taas täällä!

Vähän mutuiluna mitä juttuja mun korvanappiin on kuulunu niin luulen että skone ei tuu takasin :smiley: Voi toki olla jokin muukin henkilö kuin Skone kehen epäilyt viittaa.
Alla oleva viesti Marraskuulta vain tukee minun asiaa.

8 tykkäystä

Ilman @Skone a tai jotain muuta huhuilijaa tästä tulee kauden suurin floppi. Tuntitahti laskenut jo n. 3 viestiin. Enää reilu 2000 viestin vauhdissa.

#Huhuilijaa etsimässä

E.
2015-16 2418 viestiä

2016-17 6057 viestiä

Tällä hetkellä huonompi tahti kuin palstan ensimmäiselläkin kaudella.

1 tykkäys

Itse kuullut, että sentterin kanssa oltais jo neuvotteluvaiheessa. Varmaa kuulemma ei ole, mutta liigan ulkopuolelta ois kaveri tulossa. Täytepakki kuulemma myös olisi tulossa riippuen kuulemma menettääkö kyseinen joukkue mahdollisuudet poffeihin. Se ehk tarkottaisi että Rantakari ainaki olis hetken sivussa… Kyselen huomenna äijältä hallilla jos jotain irtoisi.

1 tykkäys

Haka1 hallin A-käytävältä kuultuna loppusyksystä-alkutalvesta, sentteri on ollut hakusessa jo vuoden -17 puolella pisempään. Ramses II “Ramses suuri” Ramses II – Wikipedia (=teemu ramstedt os. ifk) olis ollut Tapparan pöydällä, mutta ei sopeutettu Ramu 2:ta meidän kotiin, koska haku on päällä sellaiselle sentterille joka jatkaa myös kauden 18-19 Tapparassa.
Ja oliskos oikeesti riittänyt Tamperelaisten aarporarien ja sorvarien hillot, rikkaitten Raumalaisten paperitekijöiden kelkassa, no ei tietenkään.

2 tykkäystä

Itse haaveilisin kyllä tota Rissasta ja mieluusti parin vuoden pahvilla.

1 tykkäys

Yep, Rissanen hyvä on (Sauli Niinistönkin käyttämällä, Yoda-kielellä), but niinkuin kirjoitin Ramses2 oli huhujen mukaan Tapparan päättäjien pöydällä, eikä natsannu hillot, eikä seuraavan kauden sesonki ,sillähetkellä.

Katsellaan ja kuunnellaan kevättä!

Hyvä niin, eiköhän tämä jää viimeiseksi. Toivottavasti.

Oikeassa olet. Samaa kuulin minäkin, meni ilmeisesti yhteistyöt poikkikin.

Helsinki-Vantaa, ei tiedotettavaa.
Yksi kiekkoilijan oloinen kaveri penkillä istuskeli mutta suunta oli väärä.

1 tykkäys