Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2017-18

Laskiaistiistai voi tuoda ainakin pullat pöytään jos ei muuta.

Keskustorilla oranssi katujyrä. Tuukka?

13 tykkäystä

Pullat pystyyn… Pullat pystyyn!

Tästä tulee mieleen Popeda:

Hei tyttö olen matkalla Alabamaan
Mennään yhdessä leipomoon
Olen matkalla Alabamaan
Kas mestarileipuri oon
Mestarileipuri oon
Jee-jee-jee

Kunpa tulisikin leipuri, joka osaisi leipoa paikat ja tarvittaessa syöttää hyviä lättyjä.

*) Alabama on vain satunnainen paikannimi ja ei viittaa mihinkään AHL-paikkakuntaan.

3 tykkäystä

Leipoisiko Mike R meille kohoavan taikinan…

1 tykkäys

Tämä lainaus Henkan omasta ketjusta. Tässäkö meille se sentteriksi pystyvä laituri?

1 tykkäys

Pikkasen voin tässä kommentoida. Olin vuosia sitten sitä mieltä, että Henkasta pitäisi tehdä sentteri. :smiley:

11 tykkäystä

Pelasin eilen eilen pelissä sentterinä ja tein YV:llä maalin edestä maalin. Nostan omaa profiiliani näissä keskusteluissa.

18 tykkäystä

Henkka on kuin Juki, voi laittaa vaikka maaliin jos tarve vaatii :smiley:

2 tykkäystä

Millanen palkkatoive sulla on jos joudutaan viimeisenä oljenkortena tarjoomaan Mikille sentteriä täältä palstalta? :grinning:

3 tykkäystä

Mä oon tosi tyytyväinen, jos saan muutaman uuden mailan ja oranssit pöksyt! :smiley: Sen verran oon mailan suhteen kriittinen, että tykkään pelata Eastonilla, ihan niinkun Krisse! :sunglasses:

6 tykkäystä

Välimuistista tosiaan näkyy, että toissapäivänä Henkka oli vielä listattu tuonne. Tekisi mieli laskea yhteen @Mr.Peter 'in AHL-juttujen kanssa.

4 tykkäystä

Mites poikkarit sujuu? ootko reenannu niitä?

En oo, mutta ei kai se niin vaikeeta voi olla? Vai onko siinä joku tietty kulma, jolla pitää lyödä, ettei tuu jäähyä?

1 tykkäys

Niin kuin hyvin tiedetään Mikki on tarkan markan mies. Viimeinen tarjous on yksi maila, yhdet pelisukat ja yksi lounasseteli. Ota tai jätä.

Tärkeintä on että saat tehtyä täydellä voimalla, mutta näyttää pieneltä tuuppasulta. Lyhyt napakka isku ja pehmeä saatto. Hölmistynyt ilme on hyvä harjoitella myös.

12 tykkäystä

No mä ostin just hetki sitten pari uutta ja kellarissa on yksi vanha varalle. Oranssit pöksyt löytyy varmaan Kiekkobussista. Eli homma on kunnossa, laitan Mikille faksin.

1 tykkäys

Kysyin Thunderbirds chätissä miksei löydy pelaajakorttia. Sain alla olevan vastauksen. :smiley:
image

ELI: Nyt on siis vahvistettu, ettei kuulu enää joukkueeseen :wink:

35 tykkäystä

Lähteeni myhäili ja muistutti pikku vedostamme, kun tuossa törmäsimme :thinking:

5 tykkäystä

Springfield Thunderbirds AHL 20 3 5 8 4 -3
Ei ole ainakaan eliteen mahdollista uutta osoitetta vielä tullut.

No johan alkaa hehkua kamiina. Lisää puita pönttöön vaan.

1 tykkäys