Onks tieto?
Niin varma, että uskalsin laittaa “maineeni” foorumiila peliin.
Nyt ehkä kaduttaa, ainahan näissä on riskinsä ettei toteudukkaan, mutta tästä tiedosta olen kyllä pomminvarma.
Mitenhän sitä tulee uni ens yönä, kun odottaa huomista.
Hyvä että on huhuja, vaikka ei osuiskaan. Tietty trollaaminen on syvältä, mutta sinä et trolli ole.
Edit: annas vähän vinkkejä mistä olis tulossa vahvistusta.
Tuo maanantai on kyllä ihan mun oma päätelmä, kun tosiaan alkuviikosta oli puhe, niin tietysti päättelin, että sen täytyy olla Maanantai
Niin onko tietoa, mistä vahvistus/vahvistuksia olisi tuloillaan?
Pientä vihjettä nyt peliin, niin saadaan säpinää.
Eilinen peli on aiheuttanut foorumeilla yleisen apatian, kun edes iso koivuklapi ja valopetrooli perään ei saa mitään herätystä aikaiseksi.
KIPINÖIKÄÄ NYT, KUN JOKU LAITTOI KLAPIA UUNIIN. Vaikka eilen tuli turpaan niin kuka antoi luvan jättää oman vartiopaikan? Mites Pirkkalan osasto, näkeekö lumimyrskyn lävitse liikettä?
Nyt en ihan oikeasti uskalla sanoa mitään tarkempaa, mutta kyllä itselle nosti suupielet sellaiseen hymyyn, että en ole hetkeen kokenut
Tulee jakamaan mielipiteet varmasti. Ja kyllä, maaleja osaa tehdä.
Edittiä: Mikin loppuhuipennus…
Vartiopaikalla ollaan hiljaa, varsinkin jos kohde on lähellä.
Tuleeko idästä?
Onko aiemmin pelannut Tapparassa?
@aerosoul mikkimäisesti alkoi ns. viiksi vapattaa, kun kuulit?
Ei perkele, sehän on Strömwall!
En tiedä, saiko tässä ketjussa liikaa spekuloida, mutta foorumin konsensuksen mukaisesti Strömwall tuskin jakaisi mielipiteitä.
Mun maine on jo mennyt koska lähteeni osuma tarkkuus ei ole 100% . Mutta lyön tähän myös all in. Kaikesta huolimatta.
Kyllä mä olen kuullut muunmuassa miehen asenteesta.
Pellaaja tulee?
Voi olla kovakin maalipyssy. Nyt minä ymmärrän mitä ne mulle sönkkäs siellä piuhaveossa. Voi toki olla haihatteluakin. Saappahan nähä saadaanko luita lihan ympärille.
No se todella jakaisi vähän muutakin kuin vain muutaman mielipiteen.
Siinä tapauksessa voisi Mikin eläke alkaa jo etuajassa…
Tavallaan joo, mutta kun huomioi, millainen oli vastaanotto Bloodin suhteen niin ei kannata heti heittäytyä liian vaikeaksi.
Markkinoilla on tosi tyhjää ja sen näkee aivan kaikesta. Merkittäviä hakuja Liigaan on tehnyt korkeintaan Kärpät. Bloodista oppineena minä en sano kenestäkään mitään ennen kuin näen pari peliä, vaikka jakaisikin minut kahtia.