Eikai vaan Juuso “Puti” Puustinen? Puuttuu tänään kokoonpanosta, eikä Eliteprospectsin mukaan ainakaan loukki?
@Juissi27 en tiedä mitään, mutta minun päässäni tuo ei jakaisi yhtään mielipidettä. Puustisen perässä on oltu aikaisemminkin tiettyjen huhujen mukaan.
Sopanenkin vois olla mielipiteitä jakava maalintekoon pystyvä
Eikös ole puuttunut sairastelun takia jo pidemmän aikaa.
Veikkaan silti, että ollaan taas kaikki väärässä ja on jotain ihan muuta.
Sopanen jakaisi kyllä mielipiteitä.
Jakaisko Vellu mielipiteitä?
Elmeri Kaksonen
Onko joku sanonut että se on Suomalainen?
Ei sillä että olisi Ruotsalainenkaan… ainakaan ilveksen .
Ei. Savinainen olisi kyllä kova värväys, mutta tasoa uskon, kun näen. On vissiin ollut loukkaantunut viime peleissä ja Kunlun on kiinni edelleen paikassa aurinkoon.
Jos on ns. *ittumainen pelaajatyyppi niin otetaan vastaan mielenkiinnolla. Tapparaa vastaan tulee kyllä kaikille kivaa playoffseissa, on meinaan sen verran rouheaakin äijää mukana, että ainakaan kivaa ei kaukalossa oo kenelläkään.
Laine? Jakaisi mielipiteitä sillä että pitääkö käyttää lekin kautta itseluottamusta.
Mutta oikeasti veikkaan sitä Strömwallia.
Tämä homma vaatisi nyt vihjettä; pelinumeroa, alkukirjaimia tms.
No Lehterä tulee hoitamaan asiat kuntoon Suomessa ja pelaa samaan syssyyn kevään Tapparassa
Instagramia, Twitteriä ja Facebookkia vaan auki ja uusimpia Tapparan seuraajia käymään lävitse. Sieltähän näitä ennenkin on haettu.
@aerosoul saa melkoista prässiä nyt. Saa nähdä taipuuko paineessa.
Saatiinhan tänne kipinäänkin jotain eloa.
Nähtävästi ollut treeneissä toissapäivänä, muuta tietoa en herran tilanteesta löytänyt.
Minulle on sinänsä ihan sama kuka tulee, minua kiinnostaa vain yksi asia:
Onko hän sitä, mitä lääkäri määrää?
Oli kyse laiturista joka osaa maalata. Lukekaapa tarkkaan mitä aerosoli kirjoitti.
@aerosoul et sinä nyt voi paeta.
Jakaisi ei se nyt ihan 100% varma playoffien ratkaisu pelaajaan ole kaikesta huolimatta.