Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

Eikai vaan Juuso “Puti” Puustinen? Puuttuu tänään kokoonpanosta, eikä Eliteprospectsin mukaan ainakaan loukki?

@Juissi27 en tiedä mitään, mutta minun päässäni tuo ei jakaisi yhtään mielipidettä. Puustisen perässä on oltu aikaisemminkin tiettyjen huhujen mukaan.

Sopanenkin vois olla mielipiteitä jakava maalintekoon pystyvä :smiley:

Eikös ole puuttunut sairastelun takia jo pidemmän aikaa.

Veikkaan silti, että ollaan taas kaikki väärässä ja on jotain ihan muuta.

Sopanen jakaisi kyllä mielipiteitä.

1 tykkäys

Jakaisko Vellu mielipiteitä?

Elmeri Kaksonen :roll_eyes:

3 tykkäystä

Onko joku sanonut että se on Suomalainen?
Ei sillä että olisi Ruotsalainenkaan… ainakaan ilveksen :wink:.

1 tykkäys

Ei. Savinainen olisi kyllä kova värväys, mutta tasoa uskon, kun näen. On vissiin ollut loukkaantunut viime peleissä ja Kunlun on kiinni edelleen paikassa aurinkoon.

Jos on ns. *ittumainen pelaajatyyppi niin otetaan vastaan mielenkiinnolla. Tapparaa vastaan tulee kyllä kaikille kivaa playoffseissa, on meinaan sen verran rouheaakin äijää mukana, että ainakaan kivaa ei kaukalossa oo kenelläkään.

Laine? :joy: Jakaisi mielipiteitä sillä että pitääkö käyttää lekin kautta itseluottamusta. :joy: Mutta oikeasti veikkaan sitä Strömwallia.

1 tykkäys

Tämä homma vaatisi nyt vihjettä; pelinumeroa, alkukirjaimia tms. :slight_smile:

3 tykkäystä

No Lehterä tulee hoitamaan asiat kuntoon Suomessa ja pelaa samaan syssyyn kevään Tapparassa :blush:

6 tykkäystä

Instagramia, Twitteriä ja Facebookkia vaan auki ja uusimpia Tapparan seuraajia käymään lävitse. Sieltähän näitä ennenkin on haettu.

@aerosoul saa melkoista prässiä nyt. Saa nähdä taipuuko paineessa.

Saatiinhan tänne kipinäänkin jotain eloa. :slight_smile:

1 tykkäys

Nähtävästi ollut treeneissä toissapäivänä, muuta tietoa en herran tilanteesta löytänyt. :joy:

2 tykkäystä

Minulle on sinänsä ihan sama kuka tulee, minua kiinnostaa vain yksi asia:

Onko hän sitä, mitä lääkäri määrää?

12 tykkäystä

Oli kyse laiturista joka osaa maalata. Lukekaapa tarkkaan mitä aerosoli kirjoitti.

@aerosoul et sinä nyt voi paeta. :slight_smile:

1 tykkäys

Jakaisi :thinking: ei se nyt ihan 100% varma playoffien ratkaisu pelaajaan ole kaikesta huolimatta.