Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

Ookko Mallashovissa?

Koko ketju on mukahauskoja että rauhoitutaan siellä vain. Ei ole pakko lukea ketjua.

1 tykkäys

Tottakai olen! :joy::pray:

1 tykkäys

Minä en ainakaan ole vielä edes aloittanut. Tullaan hyvin Reben kanssa juttuun, joten ei huolta :stuck_out_tongue:

Huomenna on lauantai.

4 tykkäystä

Hold your horses.

Tämä asia on jo käsitelty ja annoin @Rebeto67 siimaa aika aika paljon.

Täällä on selkeästi porukkaa, ketkä lipsuvat kipinästä.

3 tykkäystä

Epätykkään tästä. Tosin huomenna päivittyy siirtolista, joten sikäli joo.

1 tykkäys

Siis lue viestisi uudelleen. Jos ei osaa lukea ajatuksia, voi tuosta saada kuvan, että mies itse sanonut noin.

Jos ei uutta Pellaajaa, niin saatiinpa kipinän loppumetreillä sentään uusi sana Palsta-Selkosuomi-osioon: mukahauska!

1 tykkäys

Kyllä! Pelinhenki on selvä :+1:.
Turha koputella “nokkaa” kenenkään.

3 tykkäystä

Säästetään nettitilaa. Tehdään tarkkaa työtä. Samalla tiedotteella sekä poistuvat & tulevat. Pääsevät toimistoltakin kotiin ennen kuin kello on kolme aamulla ja Aalto selviää yhdellä näpätyksellä.

1 tykkäys

Joo! Mestaruus saunaan porukalla keväällä :+1:.

1 tykkäys

Svobodan lähdöstä ei ole mitään Tapparan sivuilla. Lieneekö sivuja päivittävä henkilöstö jo päästetty viikonlopun vapaille?

1 tykkäys

Lainaan vain tälläistä ajattelijaa rosteri-ketjusta. Svobodan tilastot LeKissä heikommat kuin Heljangon Liigassa eikä ECHL:ssäkään mitään.

Vai oletko ehtinyt 8pv aikana muuttamaan mielipidettäsi viime kauden suuren suuresta painoarvosta?

Tämä peliliike voinee tarkoittaa sitä, että kohta vielä tapahtuu jotain.

3 tykkäystä

Siis tää on varmaan jo sanottu, mutta Suhosen EP:ssä lukee pelipaikan kohdalla D/F. Eli :mikki: hommannut jo hyökkääjän sekä puolustajan. :grin:

3 tykkäystä

Ei tietenkään. The tiedote on tulossa. Sitä paitsi, minä aion jaksaa tämän 1 h ja rapeat päälle odottaa. Kaadetaanko odotellessa Tapparan sivu? Ovat kehuneet, että serveri kyllä kestää nyt.

4 tykkäystä

Sen verran varmana julistit useita pelaajia täällä tulevan Tapparaan, että pieni piikki on kyllä ihan paikallaan ja oikeutettua. Kestä se. :slight_smile:

1 tykkäys

Eikö se Polak nyt kuitenkin voisi olla ihan jees? Sentään pakki, ja suht hyvin NHL-kokemusta?

Onkohan täällä tapahtunut illan 300n:n viestin puitteissa jotain ohittamatonta. (En tiedä, jaksanko enää illan marathoon-vartion jälkeen selata, eksyin juoksumatkallakin Turun liepeille…)

Et nyt ymmärrä. Takkia voi kääntää, pääasia nähdä jokaisessa liikkeessä negatiivista.

1 tykkäys

Tottakai on! Tarkoitin lähinnä tuota vetoa.
Kaatakaa vaikka saavista :blush: kestän kyllä.

3 tykkäystä