Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

Paljon haukuttu Pellaaja teki muuten heti 2+1. Oisko pitäny hankkia?

8 tykkäystä

@Rebeto67 kaikella kunnioituksella, mutta Ruohomaa/Puustinen–>Haataja/Pereskokov–> ‘jos joku tukee niin vahvistaa joukkuetta’ -huhu oli kyllä niin laaja, että oikein ääneen täytyy ihmetellä ettei tuollaisella haulisateella osunut edes näsijärveen.

9 tykkäystä

Tässä olikin kyseessä huhun tulkinta. Vaativat aina tulkintaa.

Mukana!

1 tykkäys

Yksi matsi, odotellaan vähän pidempään. Ja sittenkin muistetaan erilaiset valmennukset sun muut.

1 tykkäys

Mulla olis tuossa yksi yksinäinen pöytäkone jolla varmaan voitais katsoa miten Tapparan IT kestää kunnon pommitusta :grimacing:

VIHELTÄÄ

1 tykkäys

Paha sanoa yhden pelin perusteella. Jos pellaajaa kiinnostaa pellaaminen niin joo, jos meno on kuin Hifkissä keväällä niin ei missään nimessä.

3 tykkäystä

Mukana talkoissa ainakin hetken.

Vielähän tuon ehtisi hankkimaan.

Kuka näkee uutisen ekana tappara.fi?

• Minä
  • Minä ja ehkä joku muu

0 äänestäjää

Ei hänkään kovin vakuuta

Mutta sehän siinä on, kun pellaajasta ei ikinä voi tietää etukäteen, kiinnostaako pellaaminen vai ei.

Ei muuta kun antaa soittaa!!

2 tykkäystä

Jos palstaa luit aikaisemmin niin asiasta kirjoitin.
Pahasti mettään meni kaikki. ja julkisen pahoittelun esitin täälä ihmisille kyllä asiasta.
Eipä siinä, kritiikki on aiheellinen ja otan vastaan.

2 tykkäystä
  • Onko kukaan tarkastanu Kissamaan valot - palavatko?
  • Vähän ketuttaa kun pelaajasiirtojen suhteen voisi mennä nukkumaan, mutta tämä on vuoden ainoa päivä kun näkee livenä mitä tuo serveri jaksaa vääntää.
  • Ottaisin ilomielin jonkun Roine/Tikka-tasoisen pelaajan. Harmi että Sport on vielä jossain määrin mukana. Siellä olisi useampi sopiva.
4 tykkäystä

Olin juuri kysymässä samaa.

Aika paljon, oletettavasti. Olen havainnut ainoastaan tykkäyksissä lagia.

Vitsit vitseinä. Ei kiitos Pellaajalle mun Tapparaan. Voi hyvänä päivänä olla ihan pitelemätön mutta peilikuva on kyllä löysää paskaa.
@Repa-76

5 tykkäystä

Kävelin juuri ohi ja ainakin kaupan puolella oli pilkkopimeää

2 tykkäystä

Eihän sille mitään voi. Pointtini oli se, että nuo osuu veikkaamallakin ehkä paremmin :slight_smile: