Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

Telian kuitu on ainakin ottanut osumaa ja lähes sulanut Diesel -koneen päälle - missä @TeliaPartio :smile:

3 tykkäystä

Aamulehden mukaan Rautakorpi on haikaillut ykkössentterin perään, mutta Tappara kiikaroi myös leveyspelaajia.

Lähde:

Edit//iceman

Kahvakiekko on edelleen kuvassa, mutta lojuu hylättynä vaatenaulakon takana. Ripustettuna näyttää olevan niin joulupukin kuin supersankarin asut koti- ja vieraspaitojen lisäksi. Voidaanko joulupukin nutusta päätellä Mikillä olevan vielä lahjoja jaettavaksi?

Myös mielenkiintoiset TJ-luvut herättävät mielenkiintoa. TJ 1711, TJ1000 ja TJ 552… ?

4 tykkäystä

Kyllähän se siltä näyttää.

3 tykkäystä

Mikki toimittaa kun pyydetään. Tosin ens kaudelle

10 tykkäystä

Sashalle terkkui, että täällä kannattaa jatkossakin roikkua. @Mr.Peter illä on mikitykset kunnossa koppikäytävälle, toimistolle Mikin huoneeseen ja neukkariin, Teivoon sekä taksikuskien kahvipöytiin.

5 tykkäystä

Ei mitään virkaa Sählällä ellei sitten suoraan vaihto Rautaseen samantien. Nyt kuitenkin rosteri huutaisi ykköskorin hyökkääjiä eikä enään pakkikauppoja.

1 tykkäys

Ilmankos Telialla on lähetyksessä ääniongelmia.

4 tykkäystä

Sählä ei varmasti tule Rautakorven joukkueeseen. Ei ole tämä kausi mennyt muutenkaan putkeen Jukureissa.

Mulla on aavistus sentteristä. Mikael Ruohomaa? Kohta ulkona playoffeista. Sopimuskin loppuu tähän kauteen.

Pistetääs tänne. Iltalehden jutun kirjoittanut Sasha Huttunen twiitannut jutustaan. Pökköä pesään?

En ainakaan siinä jutussa itsessään havainnut viitteitä tästä kaudesta, joten tämä taitaa olla parempi paikka kipinöidä kuin tuo 19-20 Suhoskaketju.

3 tykkäystä

Olis kyllä, viime vuonna Kärpissä tahkoi pojoja ja eipä Khl puolella huonosti ole menny, 30pist. Siinä olis mies.
Mutta että vielä leveyspelaajaa… Hmm, ehkei tarvis enää enempää kuin yhden.

Tähän junaan voisin minäkin hypätä, mutten nyt ehdi piuhanvedolta.

Olen nyt tulla itärajalla ja vastaan tuli kiinalaisryhmä. He hokivat jotain, että lein, lein, keluu, keluu. Mitään tuosta ymmärtäny.

5 tykkäystä

Jos jollakulla sattuu oleen tunnukset aamulehteen, niin ois tosi jees jos jaksais copy-pasteta ko. jutun tänne…

Avaa yksityisessä selauksessa. Hiiren oikealla pitäisi löytyä. Ns. incognito.

1 tykkäys

Tapparan päävalmentaja Jukka Rautakorpi on haikaillut ykkössentterin perään, mutta Tappara kiikaroi myös leveyspelaajia ryhmäänsä

Ahaa, en tommosta oo tiennykkää… Kiitos vinkistä :slight_smile:

1 tykkäys

Hauskaa että kipinä aukesi. Mahtavaa työtä jälleen @Kilo :lta!! Noista taideteoksista voisi t-paidan teettää.

Vähän on vielä hiljaista, mutta ensi maanantai on jo helmikuun puolella niin eiköhän silloin saada jo jotain täkyä koukkuun.

5 tykkäystä

Ruohomaa kelpais, Juuso Puustinen olis semmone väkevä vääntäjä, osuu maalipuidenki väliin.

No nyt kun sen joku muukin uskalsi sanoa ääneen niin nimenomaan Ruohomaasta minä olen kuullut juttuja. Mutta ei siis mikään varma tieto mulla.

8 tykkäystä