Kirvescast

Oho, itse en tommosta huomannut lainkaan. Yleensä olen näistä vielä mielestäni tarkahko :grin: :thinking:

Heljanko oli todella hyvä haastateltava ja antoi hyviä, laajoja vastauksia. Tykkäsin kovasti!

10 tykkäystä

Oli hyvä haastattelu. Tuli kyllä ryminällä tämä Kirvescast omiin suosikkeihin!

6 tykkäystä

Omasta mielestä Helkku puhu tosi hyvin, ja vastasi laajasti kysymyksiin, ja heitti pientä vitsiä siellä täällä. :+1:

5 tykkäystä

Tiedoksi kaikille: Jatkossa kaikki jaksot myös Suplassa: Kirvescast - podcast | Supla

9 tykkäystä

Koska tämä jakso julkaistaan eri kanavissa? Ei ole vielä näkynyt.

Tämä julkaistaan ensi viikolla

1 tykkäys
  1. Jakso julkaistu. Vieraana Rane Korpi:
    Kirvescast Jakso 4 - Rauno Korpi | Supla
22 tykkäystä

Ja ei muuta kun tulille!! :muscle:

3 tykkäystä

Kommentointi Rane-castista aika hiljaista. En kyllä ihmettele, koska Rane on tapparalaisille vähän sellainen hahmo (ja lisäksi jo iällä), ettei viitsi alkaa pienistä kauheasti kritisoimaan. Puoliväliin kuuntelin, ja vähän raskasta oli. Saas nähdä viitsiikö jossain vaiheessa tsekata loput.

Fanipoikana en oikein osaa kritisoida jaksoa, koska nautin Ranen kuuntelemisesta niin älyttömästi. Jännällä tavalla noissa tarinoissa välittyy se Hakametsän menneiden vuosien tunnelma. Myös sellainen tietty Tapparalaisen vaatimaton itseironia paistaa ihailtavasti puhetyylistä.

En tiedä mitä @Jiiikoo oli suunnitellut tuohon jaksoon, mutta annan peukun siitä, että antoi Ranelle tilaa. Turha sitä on lähteä kuljettamaan mihinkään suuntaan, kun on tuollainen timantti linjalla. Keretään kyllä varmasti tulevissa jaksoissa kysellä lapsuudesta jos sitä kaivataan.

7 tykkäystä

Kuuntelin nyt itsekin jakson loppuun. Loppuosa oli huomattavasti haastattelumaisempi ja miellyttävämpää kuunneltavaa. Alun ‘menestystekijät’ -aiheisen monologin/esitelmöinnin koin jonkun verran vaivaannuttavaksi besserwisseröinniksi ja valmennuspäällikköleikiksi. Antoipa peluutusohjeita Tapolallekin, niin rupee poka nääs pärjäämään.

1 tykkäys

Olipa mielenkiintoinen ja mukava toi Ranen jakso. Ranea jaksaa aina kuunnella, hieno mies. Kiitos näistä jaksoista!

19 tykkäystä

Itse kuuntelen juuri nyt tätä Ranen jaksoa. Onhan tuossa paljon asiaa ja tietoa takana, mutta kyllä tämä alku on aika saarnaamista.
En voi sille mitään, mutta mulle tulee Ranesta vahvasti mieleen Ville Nieminen. Aika samanlaista sanankäyttöä ja asioiden kertomista.

E. Mutta on näitä historian juttuja aina ihan yhtä mukava kuunnella. Jaksolle taas iso :+1:

4 tykkäystä

Tästä tulikin mieleen et Nieminen voisi olla hyvä vieras castiin. Ohjelma-ajan saisi varmaan tosin tuplata.

9 tykkäystä

Täytyy myöntää, että Ranen youtubehommia en ole katsellut eikä muutenkaan ole mulle Tappara-legendoista sieltä tutuimmasta päästä.
Niemisen Ville tuli itsellenikin mieleen jaksoa kuunnellessa.

Jaksosta tykkäsin kovasti ja tuo tunti upposi helposti ainakin meikän korviin.

2 tykkäystä

Viides jakso ulkona. Vieraana Aki Näykki

17 tykkäystä

Tää introkin on jo pelkästään sellanen kylmänväretakuu että huhhuh.

8 tykkäystä

Toivottavasti tämän kauden kylmimmät väreet (hyvällä tavalla) eivät loppujen lopuksi aiheudu Kirvescastin alkutunnarista.

Ja siis samaa mieltä, tehokas on!

2 tykkäystä

Uusimmassa jaksossa vieraana Tapparan eLiiga edustajat:
https://www.supla.fi/audio/3739248

14 tykkäystä

Oon kuunnellu nyt jokaisen Kirvescastin jakson. Hyviä ovat jokainen. Joku itselle mielenkiintoisempi, toinen vähemmän. Jokainen kuitenki ehdottomasti kuuntelemisen arvoinen. Näykin jakson kuuntelin nyt viimeks. Siinähän sai meiän tappara.co myös huomiota tän Meidän Seura -haasteen myötä. Juontaja toi esille, kuinka täältä on saatu “vieraitakin” houkuteltua haasteeseen mukaan. Näykin haastattelusta pikku kritiikin poikanen siitä, että Näykin puhe kuulu paikoin heikosti. Oliko huonolaatuinen mikrofoni, vai puhuko Näykki huonosti mikkiin. Muuten ensiluokkaista työtä koko Kirvescast. Hyviä ja monipuolisen erilaisia vieraita.

9 tykkäystä