Kirvescast

Jälleen kerran laatutuotantoa. Kannattaa kuunnella. Jollekkin saattaa mennä lopussa roska silmään.

9 tykkäystä

Oli nättiä ja kunnia olla mukana! :ok_hand:t3: Uus hieno muisto ja kokemus reppuun kannettavaksi! :fire:

31 tykkäystä

Nyt kun muistin tämän niin ajattelin tulla mielipidettäni avaamaan.
Playoff ennakko oli mielestäni pettymys. Itse oletin ennakossa olevan pelaajia ja valmennusta sekä vaikka nemon mietteet.
No… jaksossa oli faneja joista en ikinä kuullutkaan paitsi nimeltä vain. En valita heistä, mutta mielestäni playoff ennakossa pitäisi olla joukkueesta pelaajia ja heidän ajatuksia sekä nostoja vastustajasta ja muista. Tapolan mietteet tulivat kyllä ja mielestäni ainoa plussa jaksossa. Sitten vaikka olisi voinut olla Nemon mietteet tai studioisännän oma seuraa näitä lista.
Eli siis. Jakso ei ollut mielestäni playoff ennakko ainakaan alusta. Sitten kun tuli sitä joukkuetta kehiin eli Tapola niin sitten homma kuulosti jo ennakolta.
Mielestäni meidät fanit voitaisiin pitää poissa näistä ja ottaa mielipiteitä meiltä sitten niille omistetuissa jaksoissa tai jos johonkin kohtaan sopisi.
Huomioikaa, että tämä on minu mielipide, enkä aio kuunnella/reagoida valitusta tästä. Keskusteluun olen kyllä valmis.
Kiitos jos luit tänne asti.

Enpä tiennytkään, että kyseessä oli pleijari ennakko, ennen kuin @KIOSTA sen yllä laittoi.

Isoin anti oli lähetyksessä on huomion arvoinen. Jussi Tapola kertoi Tapparan havitelleen yhdessä vaiheessa kaikkia Tapparan NHL-pelaajia kokoonpanoon eli Henri Jokiharjua, Patrik Lainetta ja Sashaa. Tuskinpa kuitenkaan yhtäaikaa. Yhtäkaikki.
Palstatotuudeksi on muodostunut, että Tappara ei lainapelaajia kokoonpanoon halunnut. Totuus on siis toinen. Tappara halusi em. lainapelaajia kokoonpanoon ja teki ilmeisesti töitä sen eteen.
Lähetys oli hyvää kuunneltavaa.

2 tykkäystä

Mää sanoisin, että Tapolan osuus oli erinomainen. Tapola kerto paljo asioita, joita on voinu vaan arvailla tähän asti. Siitä kuinka alkusyksystä haviteltiin Jokiharjua, Lainetta ja Barkovia. Kyllähän sen tiesi, että näin tehtiin, mutta vähä paisto rivien välistä, että se epävarmuuus saatto jopa häiritä vähä Tapparan toimintaa. Samoin loukkaantumistilanne vaikkapa Utusen kohdalla oli ihan kiva kuulla. Oli siinä monta muutaki hyvää knoppia joukkueen kaudesta, yllättävän avoimesti Tapola puhu. Siitäkin, että oltiin jossain vaiheessa kautta ns. ison kalan perässä ja kun sitä haluttua sentteriä ei saatu, niin ei otettu muutakaan.

Niemistä ja Mäntylää nyt ei ehkä voi liikaa kuunnella, mutta siltikin ymmärrän, että myös vaihtelua halutaan. Nyt äänessä oli pari fania. Ensimmäistä kertaa näin. Se, tuoko fanien kanssa juttelu varsinaista lisäarvoa lähetykseen, on eri asia, mutta eipä yks vierailu näin monen lähetyksen kyseessä ollessa voi liikaakaan olla. Ei faneja kyllä usein kannata ottaa, siitä oon samaa mieltä.

Mielestäni Tapolan haastattelu kuitenkin toi sopivasti yhteen kautta ja lähtökohtia pudotuspeleihin, joten playoff-ennakko oli ihan perusteltu nimi. Kyllä nää lähetykset keskimäärin on reilusti kiitettävän puolella, että oikeen moittia ei voi.

Tämäkin on vain mielipide, ei sen enempää.

5 tykkäystä

Sen verran otan tähän kantaa että toinen näistä mestareista löytyy täältä ihan omalla nimellään. Pimpelipom @Treppu

2 tykkäystä

Omasta mielestä tämä poikkeuskausi ja erilaiset käänteet huomioon ottaen oli hyvä veto ottaa kannattajien näkökulma esiin. Ja nimenomaan tavallisia joukkueen mukana eläjiä. En siis ainakaan kaivannut mitään ”julkkisfaneja” uhoamassa ja kiillottamassa omaa kilpeään.

10 tykkäystä

Tässä mietin mikä arvo tällä on jatkossa/tulevaisuudessa, näiden miesten ammattiarvon ja kunnonnossapitämisen kohdalla tulevaan kauteen pystymällä harjoittelemaan ammattimaisesti ja näin ollen jatkaa unelmaansa isoissa kaukaloissa, Barkov sen jo on osoittanut, Iso omistaja.

Kiitoksia palautteista. Tämä ko. jakso lyötiin nippuun TODELLA nopealla aikataululla, ja joukkue vietti tuolloin ansaittuja vapaapäiviä :blush: Tästä syystä pelaajia ei ollut mukana tässä.

29 tykkäystä

Juu, mutta ei se tarkoita, että @KIOSTA musta mitään muuta tietäisi kuin nimen. En mä täällä ihan hirveästi itestäni lopulta jaa, että mua hirveen syvällisesti oppis täällä tunteen. :grin:

Mun mielestä ihan hyvä palaute Kiostalta. :ok_hand:t3:

3 tykkäystä

Minun mielestäni se on vallan mainio ajatus, mutta itse olisin pyhittänyt sille oman jakson.

4 tykkäystä

Kiitos tiedosta. Arvostan, että asian ehdit avata.

Hyvinhän sää kiteytit tossa jaksossa noi sun mielipiteesi ja samoilla linjoilla suurimmilta osin.
Minun mielipiteeni olisi ollut, että nämä fanit voisivat päästä ihan kunnolla jossakin jaksossa pelaajien kanssa puhuttelemaan/haastattelemaan heitä kunnolla. Se olisi mielestäni mainio jakso.
Mutta nyt kun sain tietoon kiireen, mikä jaksoa tehdessä on ollut niin kyllä noi sun mietteet erinoimaiset jaksoon oli ja paremmat kun monella. Kiitos siis niistä.
Pidä lippu korkeella ja sinioranssia päällä.

9 tykkäystä

Kuuntelin ton uusimman, missä on Tapola mukana ja ai ettien että. Todella loistava ja kaivattukkin jakso, jossa puhutaan mielenkiintoisia asioita hyvin jäsennellysti. Hieno jakso kertakaikkiaan.
Siinä muuten Tapola sivuaa juuri tuota filmaamista jäällä, joka on valitettavasti siirtymässä jalkapallosta myös jääkiekkoon.
Arvioni syystä on se, että huippujoukkueiden erot on nykyään niin pieniä, mikä ajaa hakemaan kaikin mahdollisin keinoin etua omalle joukkueelle.

Olisiko numero 8 vieraaksi johonkin jaksoon?

3 tykkäystä

Varmasti tulee jossakin vaiheessa!

17 tykkäystä

Mäntylän kanssa Semifinaaliennakkoa:

29 tykkäystä

Hienoo @Jiiikoo että teet tätä castiä :+1:

11 tykkäystä

Tykkään todella paljon näistä. Ei mennä liian syvälle mihinkään pelikirja juttuihin, vaan jutellaan kiekosta kansankielellä. Tämä on viihdyttävää ja helppoa kuunneltavaa ja puhutaan kuitenkin asioista oikeilla nimillä sekä puhutaan siitä itse asiasta.
Tykkään kyllä näistä.

20 tykkäystä

En oo vielä kuunnellut, mutta iso kiitos uudesta jaksosta! Näitä on kiva kuunnella.

1 tykkäys