Kirveslive

4 tykkäystä

@Jiiikoo taisi juuri paljastaa että perjantaina myös KirvesLive! Jos näin niin aivan mahtavaa.

14 tykkäystä

Kiitos KirvesLive :orange_heart:

15 tykkäystä

Tapparan seuraava kotiottelu pelataan perjantaina 4.2. klo 18:00 Nokia Arenalla. Valitettavasti ottelu joudutaan pelaamaan ilman yleisön tukea, mutta teidän iloksenne KirvesLive saa perjantaina jatkoa.

Suora lähetys Nokia Arenalta alkaa klo 17:00, studiossa Juha Kivelä ja Tuukka Mäntylä.

Luvassa on myös jatkosopimusuutinen ensimmäisellä erätauolla.

26 tykkäystä

Nyt on @Jiiikoo KirvesLivelle annettu kahta eri alkamisaikaa. Tappara.fi etusivulla mainostetaan klo 18, muualla somessa klo 17.

Näyttäs YouTuben mukaan alkavan 2 minuutin päästä.

1 tykkäys

Kirveslive joka peliin. Kiitos
Voisi vaikka vähän maksaa jotain, ei haittaisi minua.

7 tykkäystä

On Kivelä ja Mäntylä hieman vaatimattomia - ammattilaiskamaa tulee ihan vahingossa :wink:

Sopivasti etko- ja jälkipelien aikaan olisi kiva kuunnella hallillakin - hyvä konsepti kyllä.

15 tykkäystä

On asiallista keskustelua ja hyvin toteutettu.
Ei olisi vääryys antaa pieni maksu niinkuin muillakin/joillakin tubettajilla on, vaikka vapaaehtoinen maksu jäsenille tms.

2,99€/kk tai 7,99€/kk Tälläisiä vaihtoehtoja joiltain löytyy.

3 tykkäystä
35 tykkäystä

Ai hitto, mahtavuutta! Tää on kyllä taattua settiä jo ennenkuin on edes alkanut. Kiinnostusta lisää myös se JOS tässä joku pelaajajulkistus tehtäisiin.

1 tykkäys

Klo 10.30 Merelä

3 tykkäystä

Merren kiitokset:

11 tykkäystä

Taas pakko tarttua tähän asiaan. Tapparan Twitteristä suora lainaus: “Lähetyksessä arvotaan Waltteri Merelän maila nimikirjoituksella kaikkien YouTube-kanavan tilaajien kesken. HUOM! Vain lähetyksessä paikalla olevat ovat mukana arvonnassa.”

Lähetyksen jälkikäteen katsoneena kuului lause, että “Kirjoittakaa chattiin jos olette mukana arvonnassa, odotetaan muutama minuutti niin on aikaa kirjoittaa”. Tai jotenkin noin. Niin ihan pakko taas kysyä, että mitä h#####tiä? Onko teillä jotkut yhdessä sovitut säännöt näihin asioihin ja arvontoihin vai vetääkö jokainen oman mielihalunsa mukaan? Pieniä asioita, jotka ärsyttää ihan äärettömästi. Nyt jo jotain kommenttia tekijät, aikaisempaan ette vaivautunut vastaamaan… @Jiiikoo @Jiisaazi @Aapez vastatkaa nyt joku jotain, viimeksi piti kaikkien tilaajien olla mukana pelipaita arvonnassa ja vain live katsojat lopulta oli. Nyt piti live katsojien olla ja pitikin vielä käydä kommentoimassa erikseen että on mukana…

12 tykkäystä

Vastaan sen verran että mulla ei ole tässä asiassa osaa eikä arpaa. Mä oon ollut vain vierailevana tekijänä mukana ne pari kertaa mitä olen ollut. Eli pesen kädet tästä.

12 tykkäystä

Mää en nyt ihan älyä tota sun pointtias, että mikä vetää huuruun noin pahasti. Ja se arvonta on helppo suorittaa esimerkiks justiinsa silleen että käsketään kirjottaan chattiin jotain randomia, sitten arpoo jonkun jutun kautta niiden kesken ketkä on kirjottanu sen sanotun sanan chattiin. En nyt tiedä mikä sen ”sivuston” nimi on millä tolleen voi tehdä, mutta oma veikkaus että tehtiin jotenkin noin.

Ja sitten viä sellanen, että mitä se loppujen lopuks vie sulta kirjottaa chattiin jotain. 5 sekuntia?

Edit: Nojoo, sitten eri juttu jos joskus back in the days on kerrottu, että paita arvotaan kaikkien youtube kanavan tilanneiden kesken, mutta ei siinäkään nyt mitään järkee olis kun siinä 10k joukossa on todennäkösesti monta sellasta ketä ei edes kiinnosta, livessä paikallaolevia ainakin kiinnostaa jokaista…

7 tykkäystä

Pointti tuossa on se, kun kerrottiin että paita arvotaan kaikkien kanavan tilaajien kesken ja loppujen lopuksi arvottiin vain livessä olevien kesken niin esimerkiksi itse luotin siihen ja ajattelin että katson jälkilähetyksenä sen kun olin liven aikaan töissä. Jos olisi tuon tiennyt, niin olisin jättänyt liven vaikka äänettömällä puhelimeen päälle että olen mukana arvonnassa.

Ja tuo Merren live, jätin liven päälle ja tein samalla muuta ja ajattelin katsoa sen myöhemmin ajatuksella läpi. No lasten kanssa touhutessa samalla tuo mukaan ilmoittautuminen meni täysin ohi. No ei vissii pidä valittaa kun arvonnat menee eri tavalla kun sanotaan.

Mitä jos vaikka loton arvonta tehtäisiinkin jo lauantaina klo 16 ilman sen parempaa ilmoitusta, olisiko se ihan fine? Tietty aika karkea vertaus, mutta ymmärrät ehkä pointin

6 tykkäystä

Oon @totaka86 kanssa samoilla linjoilla paljolti.

Kyllä tässä mennään jo ihan siitä alusta asti metsään, että oli kanava mikä tahansa niin et näe tilaajiasi ellei he ole julkisesti esillä kyseisellä tilaajalla. Eli kaikkia seuraajiaan ei pysty näkemään mistään Tappara. Twitchissä lienee eri tilanne, koska siällä statistiikkaa erilailla joten siällä onnaisi.

Se, että alunperin arvotaan kyseenalaisesti ja sitten jaetaan chatissa tai erillisellä lomakkeella (mistä mikään ei lopulta varmenna oletko tilaaja) saa minulla miettimään, että kuinka ammattitaitoista porukkaa nyt siellä taas olikaan. Nää ei ole vaikeita asioita lopulta.

Arvotaan Waltteri Merelän maila paikallaolijoiden kanssa

↑Noin sen olisi voinut kirjoittaa eikä kukaan olisi tästä valittanut näin, miten ymmärrettävästi valitetaan↑

1 tykkäys

Hohhoijjaa. On kesä kyllä vaikeaa aikaa Tapparan kannattajille jos tämä ongelmien taso.

Eikö ongelma nimenomaan ollut siinä, että ei kerrottu etukäteen, että pitääkin kommentoida?

Eikös kommentointi ole hyvä tapa varmistaa, että katsoja on paikalla? Lisäksi jos (en tiedä oliko) chätti oli vain tilaajille, samalla varmistetaan, että on tilannut kanavan.

En vain ymmärrä, miksi kaikesta pitää keksimällä keksiä negaa. Ollaan mieluummin kiitollisia, että tälläisiä arvontoja ylipäätään järjestetään.

13 tykkäystä

Käynnissä lähetys pitkästä aikaa:

5 tykkäystä