Otteluseuranta: Tappara-Pelicans 03.02.2021

Älä missään nimessä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Ja olisin samaa mieltä, että tähän ketjuun myös Kirveslive seuranta, kuten @pieni_m ehdotti…

2 tykkäystä

Jos tuntia ennen piti tulla linkki ja lähetys alkaa 17.45, ni ainakaan mulle ei oo tullu.

1 tykkäys

Itse ymmärsin niin, että tuntia ennen ottelua tulee linkki.

1 tykkäys

Sähköpostissa kolahti 17:10.

1 tykkäys

Kolahtaakohan maalissa samassa ajassa. …Kjeh kjeh…

Ei ole tullut tännekkään. Vaikka olen tukenut seuraa. Täytyisiköhän laittaa lisää tukea :thinking:.

Nyt et laita yhtään mitään mihinkään, ollaan voittoputkessa!

1 tykkäys

Onhan tämäkin kyllä mielenkiintoinen matsi. Nyt oikeastaan tulee pitkästä aikaa oikein kärkijoukkue vastaan ja taso mitataan kunnolla.

1 tykkäys

Nämä otteluseuranta ketjut kävivät muuten juuri nyt minulle käytännössä tarpeettomiksi. Koska en lue näitä pelin ollessa käynnissä vaan erä tauoilla ja pelin jälkeen. Nyt kirveslive vie minulta tuon tyhjän ajan pois kun ohjelmaa tulee erätauolla ja pelin jälkeen.

Katsoin viime viikolla Pelicans - Lukko -peliä ja sen perusteella täytyy todeta, että ei Pelicans ole lainkaan huono joukkue, vaikka se pelaa ilman Laschia. Pelicans on erittäin työteliäs porukka ja Tappara saa tänään tehdä kyllä täyden työn pisteiden eteen.

Kohta alkaa Kirveslive.

Se olisi sitten Pelicans vastassa - saadaanko kone jylläämään heti alusta täydellä teholla vai meneekö pelikaani turpiiniin?

Tänään on hyvä tasonmittauspäivä kärkijoukkuetta vastaan ja tärkeitä pisteitä jaossa.

Näyttää olevan Kirveslivessä myös chat toiminto? Otteluseuranta ketjut sinne kotipeleissä niin ei palsta rasitu liikoja.

Ihan nyt ei liippaa illan otteluun mutta kyseisen Rintalan Eeron tunnen jollainlailla, kaveri on melko näppärä käsistään, on kyseessä sitten uusi tai vanha tekniikka. Harrastaa noita vanhoja vehkeitä ja junailee jotain rompepäiviä tms.
Edit. täytyypä kysyä että onko se Tapparan mies, huittisissa se vaikuttaa ainakin töiden osalta joten alue ainakin liippaa läheltä :smiley:

1 tykkäys

Miten Kirvesliven saa kännykästä Chromecastiin?

1 tykkäys

Minä en ainakaan saanut kuulumaan edes kännykästä.

Ainaki Appletv-jakopainike löytyy.

1.20 alkuun.

Selainnäkymässä ei (minulla) näy painikkeita.

Vimeo-appikin estää Chromecastin käytön tähän lähetykseen.

1 tykkäys

No sehän alkoi sitten hienosti :rage:

3 tykkäystä