0/5. No, vedetään kännykän jaetulla näytöllä kuunteluoppilaana samalla kun seuranta tässä auki.
Mulla iPhonen safarin mediasoitin tuo kyllä ”peilaus”painikkeet näkyville. No käytännössä meen kuuntelupohjalta, eli ääni vaan siirretään airpodseihin.
Koodi tuli ihan komeasti perille. Miks mulla oli edes joku epäilys… Kännykän näytöllä nyt ainakin alkuun mennään.
Nemo on melkoinen tilastoniilo. Hyvä lisä tähän touhuun. Hienoa kuunnella puhetta Liigasta.
Nemo on noi viiden pelin tilastot lukenu tältä foorumilta.
Siellä oli #erikoistilannesumma kin mukana.
Laita @JiiKoo:lle lasku perään
Saako tämän läppärillä selaimen kautta täydelle ruudulle ilman että chat näkyy reunassa?
Kiintoisa pointti Nemolta, että sentterinä pelaaminen tekee hyvää Levtchin kehityksen kannalta.
3 pisteestä lähtee chat pois. Itse laitoin sen just pois. Tosin täyty olla pienessä kuvassa että lähti.
En tajua tätä chatpalikan mukana tulemista. En osannut piilottaa. Kokeilin pariakin selainta.
Nyt lähti. Liityin chatiin keksimällä käyttäjänimen. Sen jälkeen kolmen pisteen kautta onnistui. MacBookilla mennään.
No nyt tulee jakomielitauti ku telkkarinki lähetys alko. Tanusta haastatellaan, mutten viitti kuunnella ku kuuntelen Villeä.
Nyt saa multitaskata kun katsoo kahta eri lähetystä samaan aikaan
“Työ vapauttaa” ei ollut Villeltä ihan osuvinta terminologiaa.
Loppuuko tämä puunhalkomistyökalulive kun peli alka vai saadaanko kuunnella kun äijät haukkuu Rouhiaista mikit vahingossa auki?
Simppa Simontaival, pistäkää lempinimiketjuun ylös.
Aijaa tämä Vainio pelaa nykyään Pelicansissa. Milloinkas tämmöinen muutos käynyt? Lupaava ukkeli mutta todella vaikea kausi käynnissä. Taidettiin joskus meillekin haaveilla.
Nythän pääsee seuraamaan Pelicansin Merelääkin, vähän niinku sillä silmällä
CMore on vielä pidemmälle vieny ton av-prosentin. 7 viime peliä ja av-prosentti 100.