Tuleeko linkki youtubeen vai minne? Vaarana pian että jengi lähettää linkkiä ilmaiseksi. Youtubea ei varmaan pysty blokkaamaan.
Loistavaa, tätä on odotettu!
Kevään aikana konsepti kuntoon. Päivittäisiä klippejä joukkueen arjesta. Julkiseen someen vain osa, Kirveslivellä runsaammin. Pelipäivinä erityistuotantoa, aamujäiden jälkeen pari lyhyttä pelaajahaastattelua. Uudet sopimukset ensin täällä.
Ensi kaudella tuote myyntiin, hinta 5-10 euroa kuussa. 5000 tilaajaa jo ensimmäisen kauden aikana. Saa suorittaa.
Ei ole YouTube alustana. Henkilökohtaiset katselukoodit millä lähetys aukeaa.
Hieno juttu kyllä tämä, innolla odotan…tällaisia uusia konsepteja aina tarvitaan ja varsinkin nyt vaikeampana aikana…
Mielenkiinnolla kuuntelen tänään (toivottavasti ehdin). Ehkä jotain kommentoitavaakin tulee. Pistetäänkö pelipäivän otteluseurantaan Kirvesliven kommentointi, vai onko syytä avata oma ketju vai peräti tämä ketju? Itse annan äänen kyseisen pelin liveseurannalle.
Aikaisemmin olen Meidän Seuraa ostanut eli ymmärtääkseni olen oikeutettu katsomaan lähetystä.
Minne tuo koodi siis tulee minkä syöttämällä pääsee katsomaan? Ja ylipäätään en löytänyt edes mihin lähetystä lähetetään.
Edit. Tuollahan se lukikin kun otti silmän käteen että tuntia ennen tulee koodi sähköpostiin.
Onko tullut katselulinkit? Oma s-postilaatikko kumisee tyhjyyttään.
Tuntia ennen pelin alkua pitäs tulla. Näin käsitin.
Henkilökohtainen katselulinkki lähetykseen toimitetaan aina noin tuntia ennen lähetyksen alkua sähköpostiin
Näin lukee Tapparan sivuilla.
Ihmettelin juuri samaa kun lähetyshän alkaa jo 38min kuluttua eikä koodia näy
Nyt tuli tänne koodi
Saitko linkin ja piti tulla linkki?
- Kyllä
- Ei
0 voters
Ei ole koodia kuulunut kuten ei myöskään C More-katselukoodejakaan.
Ei ole koodeja näkynyt. Ei Kirvesliveen eikä muuten niitä CMore-koodejakaan ole tänne tullut missään vaiheessa.
Oisko sama markkinointikielto mikä mulla… En nyt muista kuka sen korjas täällä.
Jep, ei ole tähänkään osoitteeseen vielä kilissyt eikä kolissut linkkiä… jospa se sieltä tulee.
Etkö saanut katselulinkkiä?
Laita viestiä tappara@tappara.fi niin saat linkin paluupostissa.
Sen mää vaan sanon että pelipäivänä jos oon juonut Tapparamukista niin pataan on tullut, joten en oo moneen vuoteen pelipäivänä käyttänyt kyseistä mukia. Ja nyt Kirvesliven pöydällä on 2 mukia, saas nähdä.
Lähetyksessä puhutaan, että askel askeleelta lähdetään kehittämään lähetyksiä, niin eka kehitysehdotus minulta on Chromecastin salliminen.
@forrest Täällä identtinen havainto, joten vika tuskin on meissä.
Toinen kehitysehdotus niin miksaus sillain, että juontaja ja kommentaattori kuulostaisi yhtä kovaäänisiltä.
Lähetystä ei ilmeisesti saa Chromecastilla vietyä isoon ruutuun? Selaimessa ei ole Chromcast-nappia, Android-sovelluksesta löytyy mutta “Unable to cast video” tms.