Itseäni nämä kisat ainakin kiinnostavat aika paljon ja tänäänhän ne alkaa jollain karsinnoilla ainakin virallissen appsin perusteella, tiedä sitten ketä siellä karsii, mutta illalla sitten avajaiset.
Karsinnat ovat yksi hiihdon MM-kisojen kohokohdista. Naisissa näyttää olevan tällä kertaa 30 ja miehissä 67 atleettia mukana. Sellaiset hiihdon suurvallat kuin Moldova, Libanon, Venezuela ja Mongolia näkyvät olevan hyvin edustettuina muiden muassa. Valitettavasti ei vaan televisioida tällä kertaa
http://yle.fi/radio/ylepuhe/ selostaa kisoja, mikäli radion / nettiradion ääressä sattuu olemaan.
Karsinnoissa tulessa on mm. kisapaikalle saapumiseen liittyvistä ongelmista kärsinyt Venezuelan edustaja, jonka kisamatkan järjestelyihin otti osaa mm. Aleksi Valavuori.
Herra Solano näki lunta ensi kertaa saavuttuaan Suomeen. Tsemppiä kisaan.
Ekana kikkailtiin yöt latupohjien kaa, sitten oli Paavo M Petäjä ja KariPekan salkku. Mitähän kivaa tälläkertaa
Tähän voisi lisätä Paavon mediaesiiintymisen, mutta ei viitsi TAAS rikkoa palstan sääntöjä.
@Paragon Onko tämä sellainen otteluseuranta ketjun tyyppinen ketju?Vai yleistäkeskustelua Lahden kisoista?Voisitko selventää…Avausviestistä se ei oikeen käy ilmi.Edit luulisin kyseessä olevan “otteluseuranta”.
Mä voin selventää. Tämä saa olla molempia samanaikaisesti. Vähän samaan tapaan kuin Rion olympialaisten liveseurantaketju oli.
[quote=“ljpp, post:1, topic:2752, full:true”]Kisojen etenemistä seurataan tällä palstalla tässä yhdessä ketjussa, joka on käytettävissä niin ennakko- ja jälkianalyyseihin, kuin myös reaaliaikaiseen kisaseurantaan.
[/quote]
Hämmentävää.
Tänään on naisten 5km P karsinta.
Tosin finaalia en ainakaan minä löytänyt ohjelmasta.
Kisaohjelma
Ohjelmaa katsomatta heitän, että hiihdettäiskö vitosen karsinta kympin kisaan? Säästetään aikaa.
Katsoin. Ja kympin karsinta miesten viidelletoista.
Tuplaedit: Oikeasti joku vitosen matka on melkein sprinttihiihto noille huipuille, mutta karsintana ajaa asian.
Sama kommellus täälläkin bongattu.
Laitetaan olennainen tuosta uutisesta koska seon niin nohevasti taas piilotettu…
Karsinnat koskee hiihtäjiä joilla ei ole tarpeeksi FIS - pisteitä. Karsinnan 10 parasta muistaakseni saa osallistua halutessaan kaikille henkilökohtaisille matkoille,
No ehkä mun mielestä just sellainen otteluseuranta tyyppinen aina silloin kun on jotain hektistä ja sitä muuta aiheeseen liittyvää sitten kun on hiljaisempaa jäsen rizkan selventämänä.
"Meidän"Kiira kisojen avajaisissa mukana.
Solanolla taas epäonnea.
https://twitter.com/HanhinaamaHannu/status/834400250806824960
Sanoisin, että ennemminkin epätaitoa.
Että tuo Krisse Salminen on hauska. Putoan ihan lattialta, kun naurattaa
Olen valmiiksi lattialla, etten putoaisi.
Sauli on ollut toistaiseksi Krisseä hauskempi.