Kisoja tulee katsottua ja paljon. Eihän mulla ole kuin aikaa tällä hetkellä.
Kyllä nyt kisat kiinnostaa aika hyvin. Edelliset talvikisat meni lähes täysin ohi armeijan takia ja edelliset kesäkisat meni ohi töiden takia, kun nekin tuli kovin surkeisiin aikoihin täkäläistä aikaa. Kisat tuli yöt ja päivät piti olla töissä niin joskus pitää nukkuakin. Nyt on aikaa paremmin valvoa vähän öitäkin.
Todella outo vaikutelma tästä vaikka varmaan @Ranarin allamainitsemat pointit hyvin paikallaan. Suomalaisittain omituista.
Miesten Slopestyle karsinta starttailee tossa 03:n nurkilla, ajattelin ilmoittaa jo etukäteen että
Rene Rinnekangas on paras suomalainen ja avaa samankilpailun finaalissa suomen mitalitilin,
mikä muuten kisataan sunnuntaiaamuna 02:50.
Olipa paska määrämittainen ensin Suomelta ja sitten Norjalta kolmannen pään loppuun. Norjalle yksi piste kolmannesta päästä ja viimeinen kivi siirtyy Suomelle. Peli tasan 2-2.
Nyt oli täyden kympin poistoheitto Suomelta.
Pöh, yksi piste. Viimeinen heitto epäonnistui pahasti taas.
Yksi piste Norjalle seiskapäästä. Tilanne 6-5. Viimeinen kivi siirtyy Suomelle. Tässä on potentiaalia voittotilin avaamiseen.
Jatkopäihin päädyttiin. Suomi roiski vähän mihin sattuu, mutta yksi piste sentään.
Hyvä jatkopää, mutta Norja onnistui viimeisellä kivellä. Viides tappio tuli.
Ei suomalaisia slopestylen finaaliin. Roope Tonteri jäi ensimmäisenä finaalin ulkopuolelle.
Vieläkö ne analysoivat hiihtoa?Vai joko ollaan itse kisassa?
Analysoi.
Muutama minuutti vielä ja sitten alkaa itse hiihto.
Björgen kyttäilee.En ole jotenkin yllättynyt.Suomalaiset hyvissä asemissa.
Siähän hiihdetään jo.
Himskatin norjalaiset jahtaavat kolmoisvoittoa, mutta on tässä vielä mitalisaumat!
Siltä näyttää.Kunhan Kalla ei ole mitalleilla.
Tämä meni nyt tälläiseksi sprittereille tehdyksi.
Toivottavasti jenkki vie.