Turnausseuranta: MM-kisat 10.05.-26.05.2019 (pl. Suomen pelit)

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Viimetingassa ketjuja pystyyn – huom. näitä saa kuka tahansa aloittaa!

Vanhan kaavan mukaan yksi pitkä ketju kaikille muille peleille ja Leijonien matseista tehtään ottelukohtaiset, Tapparan pelien tapaan.

3 tykkäystä

Noniin tästä se alkaa. Selostaakohan Saukkonen maikkarilla vai kuka lie. Jännä nähdä miten useamman viikon yhdessä ollut joukkue haastaa “vasta” kasaan kasatun NHL tiimin.

1 tykkäys

Kiitos @Varilasit otsikon täydentämisestä – luotin että jollain on päivämäärä tiedossa.

1 tykkäys

Kyllä se on valitettavasti Saukkonen.

(Tässä hauska GIF aiheeseen liittyen)

2 tykkäystä

Saukkonen mikin ääressä.

1 tykkäys

:us: “3.Kenttä” :
Van Riemsdyk - Hughes - Kane
Erittäin mielenkiintonen kenttä.

Pian alkaa tosiaan : :slovakia: - :us: ja :czech_republic: - :sweden:

Eka vaihto ja Petterssonia käytii jo selkää kädellä vähä törkkäämässä.

Tshekki 1-0. Viivalämy.

IIHF:llä on selkeästi joku P-Amerikkalainen selostaja, eikä CHL:sta tuttua skottiosaamista.

2 vs 1 Usalla, Gaudreau tarjoilee tyhjiin mutta DeBrincat ampuu ohi. Toinenkin hyvä paikka oli.

Usa on ihan sairaa nopee. Nopeempi kun spiidi ja saku.

Sorry, olen ollut vähän pihalla. Näkyykö esim Tsekki-Ruotsi jostain Youtubelta?
Linkki ???

Rullaa 5 viestiä ylöspäin ja klikkaa sitä.

Eli IIHF:n oma YouTube kanava lähettää pelit, mutta ei Suomeen. Eli maanesto pitää kiertää. Ohjeet löydät tuolta ylempää.

Tappara-legenda Matus Sukel lyö Slovakian kisojen ekan maalin.

5 tykkäystä

Tätä ennen Slovakialla mainio ote, Tatarilla on hyvä tontti myös. Hienosti tämä Stukelin maali rakennettiin maalin takaa

KHL-mies. Aina se Liigan voittaa. :grinning:

Trumpin pojilla liikkuu kiekko ja luistin aika nätisti. Vauhdikas erä ollut tähän asti

Minä jo mietin, kun siellä Rybar Slovakialla maalissa. Mutta pienen tutkinnan jälkeen selvisi, että Pavolin poika Patrik kyseessä. Pavol pelasi silloin, kun itse olin pikkujunnu. Hienoa, että poika seuraa isänsä jalanjälkiä :+1:

1 tykkäys

Slovakia Mario “lunttaaja” Lunter 2 min
Usan ehkäpä vaarallinen yv kehiin.

Tuo Rybar Slovakian maalilla on pelannut mainiosti.

1-1. DeBrincat onetimer lämäri Kanen syötöstä. Ei mahtanut Rybar mitään. Komea maali

Jack Hughes on ollut aika näyttävällä pelipäällä.