Kisaseuranta: Yleisurheilun MM-kisat Lontoossa 4.8.-13.8.2017

Mahtavaa.

Kova äijä on Mo Farah!

Hieno juoksu. On se uskomaton. Melkein teki Virenitkin.

Hieno kisa. Entinen TuUl:n mies tais olla viides.

Aika noloa Yleltä näyttää vanhoja videoita muka suorana lähetyksenä.

4 tykkäystä

Kalevan kisoissa saataisiin juuri 9000m:n väliaika.

2 tykkäystä

Näyttävätköhän satasen finaalinkin aikaan uusintoja?

1 tykkäys

On se vaan VĮttŪ kova äijä. 9800 metriä lönkötellään ja sitten vaan juostaan voitoon, ja kukaan ei voi vastustaa…

Mo Farah 10 000 m 26:49:51. Viimeinen km 2:29.
Moni voi koittaa kuinka kovaa pääsee yhdenkin kilometrin. Juosten.
Huikee äijä!

4 tykkäystä

Tulis jotain uutta näihin juhlimisiin,monta vuotta roudattu muksut lauteille,vaikka anoppi seuraavaksi.

Farahin ilme ainakin viime metreillä oli 10 000m arvoinen.

eukonkannon sm-kisoihin suoraan anopin kanssa :wink:

Vaimo ja tyttöystävä vois olla hyvä yhdistelmä :joy:

Yle on kriisissä. Ilmeisesti ei ole varaa maksaa suoralähetysmaksuja. Satasen alkuerätkin juostiin klo 9. Mutta ylellä näytettiin reilun tunnin myöhempään. Fake news.

Paras combo

Kauden kotimainen kärki on 29.14.xx. On siinä hirvittävä ero.

1 tykkäys

Juostaanko siinä yhtään suolla ja tarviiko kummankin tulla maaliin?

Kauden paras on 810 cm. Kisoissa finaaliin olisi päästy 791 cm tuloksella. Artun paras hyppy 749 cm, eli 61 cm kauden parasta huonompi, jolla irtosi viimeinen sija.
Kommentti “En voi olla kovin pettynyt”

Artulle ilmeisesti vanhemmat on toitottaneet pienestä pitäen ettei muulla ole väliä kunhan teet parhaasi. Olisivat voineet kertoa yhden poikkeuksen tuohon sääntöön. Kisoissa ei sitten millään muulla kuin sijoituksella ole väliä.
Petra Olli olisi tuon kisan jälkeen sanonut " Vi…u mä olin paska "
Arttu olisi myös voinut sanoa.

6 tykkäystä

Kolmas suomalaisturisti loikki sen verran pitkälle, että saattaa jäädä pari nähtävyyttä välistä.

Ei saata.

5 tykkäystä

Kauden parhaansa teki MM-kisoissa, joten se on aina hyvin.
Totta vie, että venymistä kaivattaisiin suomalaisilta. Suomalaiset ovat hitaita oli sitten kyse kolmiloikasta tai jääkiekosta.

1 tykkäys