Seppänen varmaan kuullut Rafkinista jälkijunassa. Hekumoidessaan vielä Ässien mestaruudella -13 ja tienatessaan ”Tapparan fanipaidoilla” varmaan päättänyt painaa pihalle uutista.
Sanotaan nyt näin, että tietäjät tietää.
Eikä siitä sen enempää.
Siihen sain itse varmistuksen, 2 jäi pimentoon
On ketä hyvänsä niin ei ole kyllä ne jätkät mun arvossa, jos aletaan kiukutella kun ei olekkaan kivaa niin ei ole kyllä joukkue pelaaja isolla J.llä
Somppi nyt ainakin oli yksi
Luotokin varmasti
Hajottikohan Grönborg vielä itse sen Savinaisen, kun halus siirtyä pois? Näin ainakin itse kuullut monesta lähteestä. Tai en ole kuullyt mistään, kunhan nyt lietson paniikkia.
On sen verran rikkova ketju, että taidan suojella hyvinvointiani vaimentamalla sen. Oli asiassa totuuden siementä tai ei.
Sen voin sanoa faktana että Luoto ja Somppi halusi roolin perässä muualle ja seura sen heille molemmille soi. Ei liittynyt mitenkään mihkään henkilökemioihin vaan puhtaasti isompi rooli ja peliaika.
Tuosta “kolmannesta” pelaajasta en osaa sanoa mitään mutta kaksi pystyn allekirjoittamaan
Noille maksetaan jääkiekon pelaamisesta. Jos siellä nyt jollain ei oo kokoajan hauskaa ja lähin esimieskin (Rike) on välillä vähän mulkku, niin voi voi ja kyynel. Jos Vellu on ottanut itteensä siitä Riken kommentista johtavista pelaajista, niin ollos Vellu huoleton, tuskin koski sua tämän kauden osalta.
Joo se on kyllä hauskaa, kuinka koko kausi ensin huudetaan että ”jestas toi Savinainen on paska, vanha ja hidas ja silti pelaa ykkösketjussa!!” ja nyt järkytytään sitten kuinka huonosti asiat on, kun Vellukin halunnut HUHUJEN mukaan pois.
Oon tämmösistä jutuista sitä mieltä, että jos laittaa huhua ilmoille niin nimet pöytään tai pää kii kokonaan. Lyö leimaa kaikkien naamaan ja koskaan ei tästäkään totuutta saada tietää.
Perinteiden playoffsien alla uutinen, mitä aina tulee Tapparan riesaksi. Yritetään horjuttaa triplamestaria, vaikka menee muutenkin huonosti. Kaikki tehtävä, kunnes Tapparan pelit loppuu.
Joka vuosi sama homma. Milloin on valmentaja tai maskotti tehnyt jotain tai on lennetty ja pilattu ilmasto yms. yms. aina on tehty kaikki väärin, hassut hatut ja läpsyttimet. Jotenkin se kannu on vaan noussut siitä huolimatta. Nää sisäisiä erimielisyyksiä koskevat lietsonnat ovat uusi kierros, mutta samaa shaissea. Tuotiinhan Lahdessakin aikanaan eräs naishenkilö psyykkaamaan sinne, joka nyt on heittämällä epäasiallisinta, mitä tiedän tapahtuneen ammattiurheilussa tässä kontekstissa.
Tätä juuri tarkoitin, ei siis mitään uutta taivaan alla.
Luoto, Somppi ja Rafkin…siinä ne kolme olivat.
Savinainen oli 1 joten tuo ei pidä paikkaansa
No sitten niitä oli neljä…eli huhu kolmesta ei pidä paikkaansa.
Kukaan ei ole vielä kertonut, että miksi Savinainen halusi pois. Sanoiko Riku pahasti? Vastuuta ainakin sai, ehkä enemmänkin kuin ansaitsi.
Halusiko Rafkin lähteä vai laitettiinko pois?