Jos ja kun henkilökohtainen arkeni esti lähtemästä tuonne Ruotsin Poriin katsomaan peliä, niin tiedustelisin onko suunnitteilla täällä kotimaan kamaralla kerääntyä johonkin ravinteliin peliä seuraamaan ja mestaruutta juhlimaan?
Ompas nyt tiukkaa oikeinkirjoituksen valvontaa otsikossa! Minä kun luulin, että joku tähän vastaisi, mutta sen sijaan otsikkoa korjaillaan oikein urakalla.
Ehkäpä se nyt on tarpeeksi selkeä Niin ja kiitokset korjaajille!
Älä pane pahaksesi. Korjasin yhdyssanan, koska hyvähän ne on kuitenkin oikein olla. Paikalle en valitettavasti pääse, mutta toivottavasti saatte aikaan hyvän tapahtuman.
Screeni johkin torille ois kova sana, ellei sää ole huono.
Meillä on tossa tuo areena joka voisi olla sopiva. Ei näytä olevan mitään tapahtumiakaan sinä päivänä.
Paitsi siirretty Ilves-Sport.
Kappas, areenan omilla sivuilla tuota ei ollut
Hitto, luulen että varhainen herätys pitää mut kotona SUB:ilta ottelun katsovana, ilman sitä olisin ekana lähdössä Mallas2:een, Players Houseen tai vastaavaan katsomaan…
Näyttääkö toi mallas2 pelejä? Players house tai broor olisi itsellä mielessä, mieluiten vain valitsisi paikan joka olisi huumasta ja humalasta täynnä
Ainakin vielä joulukuussa näytti kun itsekin viimeksi siellä kävin katsomassa.
Silloin tosin heillä oli vielä Facebookissakin maininnat meidän pelien näyttämisestä, mutta nyt ei ole ollut hetkeen, joten en nyt olekaan satavarma tämän hetken tilanteesta.
Joka tapauksessa ihan mukava paikka katsella pelejä (ei tosin vanhan Maltsun veroinen), varsinkin jos alakerran tilat ovat käytössä (välillä niissä yksityistilaisuuksia), yläkerrassa on sitten pari pienempää TV:tä joista katsella.
Ja mikä parasta, 3:sen ratikkapysäkki on täsmälleen Mallas2 kohdalla, jos ratikkaa tulee käytettyä.
Ainakin olympiafinaali näkyi Maltsussa.
Itselläkin jäi nyt Ruotsin-reissu väliin, niin mukava olisi porukalla mennä johonkin katselemaan ja juhlimaan mestaruutta!
Jos vaan saadaan porukkaa aktivoitumaan, niin hienoahan se yhdessä on voittaa!
Me ollaan kavereitten kanssa ainakin menossa Players Houseen.
Sieltä saa olutta, siellä on hyvin tilaa ja ei taida keskiviikkona klo. 20 olla mitään muuta sporttia häiritsemässä ainakaan koko pelin aikaa. Eiköhän me se valita!
Eiks finaali oo tiistaina eikä keskiviikkona
Jep. Sekoilin itse kun laitoin samalla kalenteriin liukumaa krapulan takia.
Tuli muuten itse käytyä vieraspeli Rouenia vastaan katselemassa Players Housessa.
Pieni takaporttti täytyy jättää, josko sittenkin pystyisi liittymään katseluseuraan.
Playershousessa saa hyvän tunnelman ja on hyvät screenit ja juomat peukku Playershouselle