Kommentointi: Äänestys kauden 2019-20 tulevasta järjestyksestä

Rehellisesti sanottuna en ymmärrä miten Pelicans on vielä mukana äänestyksessä. Tuolla joukkueella taistellaan maksimissaan sijasta 10 runkosarjassa. Hyökkäys on ok mutta puolustus ja maalivahtipeli pettää aika pahasti.

2 tykkäystä

Kolmoskierroksella heitetään palstanoppaa. Paras 15 voittaa. (Eli 8 pisteellä voitto :partying_face:)
(Jos äänet on tasan)

Jaahas 2 ihmistä vaihto äänensä Pelicansille. Ketkä ilmottauttuu takinkääntäjiksi?

1 tykkäys

Minä muutin mielipiteeni. Lista on mielestäni muutenkin sen verran vääristynyt, joten eipä tuolla ole minulle niinkään väliä :sweat_smile:

Kalpa, JYP ja HPK ovat liian alhaalla ja TPS:n sekä Pelicansin olisi pitänyt mennä jo aikoja sitten.

1 tykkäys

Me pyöritetää täällä vakavaa äänestystä ja sää tuut vaa vitsailee!

Saattaa sisältää sarkasmia.

8 tykkäystä

Uusi äänestys alkoi, sija 6.

Ilves on päätynyt aivan liian korkealle. En jaksa uskoa, että top-6 paikkaa irtoaa.

Aina narisemassa… Pelicans liian korkealla… En äänestä enää… Ilves liian korkealla… Ei käy mulle… Onneksi tää äänestys ei ole tuleva runkosarjan lopputulos.

3 tykkäystä

Kyllähän se voi olla sama kuin tuleva runkosarjan lopputulos mutta todennäköistä se ei ole.

Tuo on sinun mielipiteesi ja sinulla on oikeus siihen. Pidän kuitenkin uskomattoman kovana esityksenä sitä, että tällä palstalla saavutetaan vähintään kuudes sija.

6 tykkäystä

Milloin muuten Ilves on viimeksi ollut suorassa pleijaripaikassa kiinni runkosarjan päättymisen jälkeen +

Kaudella 05-06

Uusi äänestys alkoi, sija 5.

Vielä uskomattomampaa on, että TPS on täällä top 5 joukkue. Mielestäni tuo on turkulaisten yksi heikoimmista joukkueista miesmuistiin. Ilveksellä on sentään realismia taistella top 6 sijoituksesta.

6 tykkäystä

Nono! Nyt @Naapuri menee täällä naapurissa mukit ja vadit itseltäni nurin, vesivahingon arvoisesti. Te äänestitte törkeällä tavalla Tapparan sijalle 5! Haluan välittömästi kuulla perustelut tälle.

@Jantteri Olen samaa mieltä Tepsistä. Ehkä tässä kuitenkin painaa vaakakupissa Tps:n viime vuotiset menestykset runkosarjassa?(Ja täydellinen meltdown playoffeissa)

@Naapuri harrastanee toiveajettelua, samoin kuin ne, jotka jättävät Kärpät viitospaikalle. Vaikka mielikuvien varassa sitä itsekin äänestellään: kärkikolmikko on kyllä mielestäni selvä paitsi keskinäisen järjestyksen osalta.

1 tykkäys

Kai siellä on Ilves rankattu korkeammalle kuin Tappara? Noh mukavaa että pikkuveljelläkin riittää toiveita vielä. :heart_eyes::blush:

Kärppien runkosarjan ykköstilassa ei pitäisi olla mitään epäselvää. :sunglasses:

4 tykkäystä

Sija 5 voi toki oll vähän alakanttiin, mutta uskoni Rautakorven uusiutumiskykyyn on sen verran alhaalla, että uskon suunnan olevan kuitenkin hänellä alas päin. Todennäköisin sijoitus on minun mielestäni 3-4 ja ehkä vitoseksi olisi pitänyt laittaa Lukko.

1 tykkäys

Rautakorpi on viimeksi valmentanut Tapparan sijalle 5 runkosarjassa 2002-2003 kaudella ja silloin tuli mestaruus. Tämän jälkeen Rautakorpi on esittänyt uusiutumiskykyä ja valmentanut huipputasolla viellä 16 vuotta.

19 tykkäystä