KooKoo - Tappara 30.12.2021 (To)

Missäs vaiheessa Tanus on tipahtanut?

Ennen joulua. Ei pelannut edellisessä pelissä.

1 tykkäys

Tekeekö joku äänestyksen että montako Calle tekee tänään?

Jaha, ketjulotto pyörähtänyt taas. Mutta taustalla voi olla sekin, että nykyään ei lähdetä porukan mukaan jos on pikkuisenkin nuhaa päällä. Tarkkana ollaan ja varsinkin kun ensiviikolla pitää joukkueen lähteä Saksaan, niin mitään riskejä ei oteta.

7 tykkäystä

Kummallinen merkintätapa: esitetään kaikki ykköset (81-11-71) vasta kolmantena.

On toi käsittämätön hyökkäys! Tanus ja Luoto vielä pois.

Missäs Luoto on?

Olisin laittanut Salosen Moilasen tilalle. Salonen pelannut ihan pirteästi ja olisi ollut kiva nähä Platzerin kanssa miten homma pelaa.

3 tykkäystä

Varmaan kotona.

3 tykkäystä

Sellainen huomio, että peli tulee myös SubTV:ltä, jos jollakulla ei ole muita keinoja katsoa.

11 tykkäystä

VIIVE!!! Itse katselen intterweppipohjaisilla systeemeillä!

1 tykkäys

On kyllä. Oikeasti 4 sylinterinen höökipytty.

Mä katselen ainakin osan ajan peliä, nimenomaan telkusta. Mutta koska toi kuva tulee Elisa Viihteestä, oletan että olen sinuakin jäljessä.

2 tykkäystä

Pitääpä tehdä heti pelin alkuun viivetesti, ettei pilaa toisten iloa oikeaan osuvilla “ennustuksilla”.

Pelaajalistoja katsellessa jäin kaipaamaan KooKoosta pakki Teräväistä. Lähinnä fantasiajoukkueeni takia tykkäsin, kun pääsi jonnekin pelaamaan. Mutta onko KooKoossakin sitten kierrätystä pakistossa.

Tapparalla pääsee Hamara pelaamaan. Pikkuisen pakeissa vajettako.

1 tykkäys

Ei tullut Bertrandille miinusta, kun jäi pois kokoonpanosta. Mutta Heljanko on Heljanko.

Oli kyllä kliininen Tappara tänään. Juna raiteillaan?

35 tykkäystä

Nyt on ratikka raiteillaan. Mennäänkö keväällä Pyynikintorilta Lielahteen ja kiskot tulee perästä.

7 tykkäystä

Tämä oli niin kliininen esitys, että ei voi kun syttyä. Ei ollut KooKoolla mitään jakoa.

2 tykkäystä

Olipa hieno ja kliininen voitto. Syksyn KooKoo-pelin Hakametsässä nähneenä oli hienoa nähdä tyly ja tuloksekas esitys Kouvolassa. Ainoa nero Hakametsän peliin oli se, että KooKoo ei onnistunut vähissä paikoissaan ja Tappara taas joistain laittoi sisään.

2 tykkäystä

Mitä niitä’ maaleja tuulettamaan kun ei fanejakaan ole paikalla.

4 tykkäystä