Aisiahan ei tähän kuulu mut, is kirjoituksessa Ilveksen kannattaja oli Suodeniemeltä, hitto ne valtaa meidän alueetkin jo. Saa liputtaa
Väitän että jos ois tapahtunut Tapparan pelissä niin täällä ei kukaan kritisoisi tuota isää.
Bergerin tulisi käydä vähän psykologin kanssa juttelemassa, koska pää ei vaan tunnu kestävän. Eka se keskari -episodi ja nyt tämä. Pääsisi niin paljon helpommalla jos miettisi myös asioiden seurauksia. Toki kaikki ei tähän siltikään pysty. Joka tapauksessa rimanalitus Bergeriltä ja toivottavasti saa pelikieltoa.
Kyllähän se Berger keskaria heilutteli, muistaakseni syy ei ollut yleisön
Entä jos isukki olisi itkussaan kertonut heti, että solvas Bergeriä ja paiskoi pleksiä ja sitten se heitti juomat pienen lapsensa päälle. Tuskin hirveesti sympatiapisteitä olisi kerännyt.
Voin kaivaa “Neiti Lukka” keskustelut kyllä esiin vuosien takaa jos joku haluaa lukea . Sai sinioranssit kyllä koko rahalla.
Onko kukaan tässä maailmassa löytänyt tilannetta Telian tallenteesta? Pläräilin pätkää läpi ja yritin bongata Bergerin ruiskuttamassa paloletkulla geitöreidiä yleisöön, mutta ehkä se on jotain hienovaraisempaa.
Kiekko tulee yleensä tahattomasti katsomoon, mutta harvemmin saa vaihtoaitiosta nesteet päälle tahattomasti.
Näinhän se on. Mutta eipä tuo minun mielipidettäni muuta, että on kyllä melkoista liioittelua koko keissi.
Mikäli isä on hakannut pleksiä ja huudellut Bergerille, on hän alaikäisen kasvattajana, lapsensa seurassa käyttäytynyt uhkaavasti. Tämän seurauksena hän on aiheuttanut lapselleen tilanteen, mistä on tullut pelkotiloja.
Lastensuojeluilmoituksen paikka…
Jatkossa pitäisi toimia katsojien näin:
Ja tuo oli sitten sarkasmia…
JOS on isä provosoinut vaihtopenkkiä, niin se on väärin tehty. JOS Berger on suihkutellut juomia katsomoon, niin sekin on väärin. Tässä tilanteessa kärsijänä pitäisi olla molemmat tahot. Toiselle pelikielto katsomoon ja toiselle pelikielto kaukaloon.
Tuon lapsen kautta uhriutuminen on naurettavaa… Kestäisi seuraukset kuin mies, jos ja kun itse huudellut törkeyksiä pelaajalle…
Hyvä idea, voidaan vieläkin hommata vahvistuksia, ei kentälle vaan tohon pleksin taakse
En löytänyt itse eilen ainakaan vaikka koitin tunnin verran etsiä… lisätään vielä muutama pointti asiaan liittyen:
Iltasanomat: Suodenniemeläinen Janne Vaahtera oli seuraamassa ottelua 8-vuotiaan tyttärensä kanssa. Hakametsän jäähalli on Vaahteralle Ilveksen kannattajana hyvin tuttu. Ensimmäistä kiekko-otteluaan seuranneelle tyttärelle muisto perjantailta oli kuitenkin vetinen.
Omassa tekstissään tytär on 9v ja peli oli toinen. Päättäkää nyt miten tää homma menee.
En mä jaksa parempi ehkä ettei jatkossakaan käy peleiä kattomassa jos uhriutuminen tätä tasoa kun pisara lens housuille. Jaksuhaleja
Ehdottomasti lasuun soitto! Onko urheiluministeriå informoitu tapahtuneesta?
Menee vähän sivuun aiheesta, mutta paljastiko Martin Berger nyt, että meidän Mouhijärven fanimaisemissa alkaa rivit rakoilemaan, jos Suodenniemeltäkin ruvetaan käymään Ilveksen peleissä? Ollaanpa tarkkoina täällä kotiseuduillamme, etteivät pääse meikäläiset kasteluttamaan housujaan väärissä peleissä.
Aiheesta sen verran, ettei oikein ole mielipidettä, joten odottelen lügan kurinpitopäätöstä asiaan.
Sakkoja tämmösistä kun sivulliset kärsii. Pelikieltoja sitten jäällä tapahtuvista asioista.
Jotain sanktiota kuitenkin, että oppii pikkuhiljaa olemaan.
Minä kritisoisin. Ammattikasvattajana on todella huolissani tästä nykymaailman menosta. Katsoja toki saa huudella mitä oma moraali antaa myöden mutta kun on lapsia ja varsinkin oma vieressä, niin jonkinlainen suodatin tulisi olla käytössä. Ei se omena puusta kauas yleensä putoa.
Bergeri provosoitui huutelusta, se on eri asia kuin koskemattomuus. Olisiko tässä ollut sitten ok kaataa kolat Bergerin niskaan kostoksi ja vaikka popparitkin.