Mää en itte nää mitään ongelmaa käydä kattomassa ja kannustamassa Ilveksen jalkapallojoukkuetta. Tappara pelaa jääkiekkoa ja Ilveksen jääkiekkojoukkue kilpailee Tapparaa vastaan. Se, mitä jalkapallokentällä tapahtuu ja mitkä joukkueet sielä pelaa, ei mun päässä liity millään tavalla Tapparaan. Tampereella on yksi joukkue jalkapallon korkeimmalla sarjatasolla ja se on mulle kiinnostavin joukkue siinä lajissa. Tosin se ei tarkota sitä, että ylipäänsä Suomifutis kiinnostais ku ehkä promillen verran siitä, mitä lätkä kiinnostaa.
Tammelassa oon päässy käymään oikeen hienolla esittelykierroksella ja onhan se hieno stadion. Yhden futispelin oon kattellu Ratinassa ja kokemus oli kamala. Mitään ei nähny ja kylmä tuli. Tammela vaikutti siltä, että sielä ei huonoja paikkoja ookkaan. Varsinkin päädyssä maalin takana ollaan tosi lähellä kenttää ja sielä saa olla skarppina ku pallo lähtee pilkun pisteeltä 140 km/h, ni saattaa tärähtää, jos ei oo varuillaan. Liputki näyttää olevan alle 15€, joten täytynee kelien lämmettyä käydä joku peli kattomassa. Ja uskon, että kannustan Ilvestä, kun peliin menen. Mutta tosiaan en osaa edes nimeltä mainita yhtäkään Ilveksen pelaajaa, niin paljo seuraan Suomifutista. No Ala-Myllymäki, sen tiedän.