Kristian Kuusela

Oliko se ensimmäisen erän lopussa siinä nujakassa kun Kuusela kävi hakemassa Kontiolan sieltä pois ja lähtivät kaksin sitten erätauolle muiden jäädessä vielä pitämään kokousta :smiley:

1 tykkäys

Oli omaan silmään todella pirteä tänään, varsinkin kolmannessa erässä.

20 tykkäystä

Krisse on täyttänyt roolinsa viimeotteluissa. Muut ovat pehmeitä, Krisse ei.

19 tykkäystä

Kuusela järkkäsi tänään Moilaselle kaksi todella loistavaa maalinteko paikkaa, mutta Moilaselle ei vain maistunut.

19 tykkäystä

Syötti myös Kinnuselle pelin lopussa ratkaisupaikkaa muutama sekunti ennen loppua, mutta Kinnunen veti 360 just ennen ja lähti vaihtoon…
Krisse vaikutti ”vähän” turhautuneelta…
Kinnunen ei tainnut tietää kuinka vähän on aikaa jäljellä

15 tykkäystä

Mulla yksi pyyntö ois.

Toivottavasti jatkaa valkoisten erkkojen käyttöä ja lopettaa sekoilunsa tuon mustan erkan kanssa jota on kestänyt liian pitkään. Heti näyttää #71 paremmalta kun valkoiset erkat.

26 tykkäystä

Tärkeitä juttuja.

1 tykkäys

Oli kieltämättä keskiviikkona mielenkiintoinen ratkaisu Kinnuselta lähteä hyökkäyssiniviivalta vaihtoon, kun peliä oli jäljellä enää 5 sekuntia, eli ei varmasti tiennyt peliaikaa. Siitä olisi vielä voinut voittomaalin paukuttaa, suoraan, reboundista tai ohjattavalla.

2 tykkäystä

Samaa katsoin itsekkin, mutta totesin, että oli pitkä vaihto jo takana.

1 tykkäys

CHL “Assist King” Kristian Kuusela:

35 tykkäystä

Apulaiskuningas onkin ihan uusi titteli mulle.

9 tykkäystä

Hmmm… assistants pitäs olla sitte.

@bastardo siellä olisi sulle editointipuuhia taas noin viiden (5) minuutin kohdalla kolmannessa erässä, jos vain ennätät :wink:

Ison hatunnoston ansaitsee Kuusela kyllä minulta tuosta fyysisestä preesensistään, jonka on ottanut nyt näihin kahteen Sport-peliin Jukin loukkaantumisen jälkeen!

Ensimmäisessä Tommila jätti kesken ja tänään Johansson. En olisi kummastakaan toivonut loukkaantumista näille pelaajille, mutta pidän tuota agrea noissa taklauksissa sellaisena, joissa hieman muistutetaan Peltolan telomisesta. Mikä parasta molemmissa edellä mainituissa taklauksissa. Ne olivat täysin puhtaita. Hienoa peliä varakapteenilta!

55 tykkäystä

Koitan huomenna kelailla videoita. :+1:

3 tykkäystä

@Dillinger

@bastardo hoiti tuon Tommila tilanteen. Kovaa mennään, mutta puhtaasti.

3 tykkäystä

Ei onnistunut tuon kaappaus, kuva jämähti joka yrityksellä. Johanssonin jalka näytti jäävän Kuuselan ja laidan väliin. :frowning:

1 tykkäys

Pahalta näytti kun hidastusta katsoi. Ensin jää jalka laidan ja Kuuselan väliin ja jäälle kaatuessa koko painolla vielä yhden jalan varaan ja polvi taittuu sisäänpäin yli. Jos joku haluaa taklauksen ottelukoosteesta katsoa, niin löytyy ajasta 2:23.

Niko Peltolan ura meni vähän samanlaisessa tilanteessa.

1 tykkäys

Kuusela taas tosipelissä liekeissä. Koko peliä en tänään nähnyt, mutta kaksi syöttöpistettä tänään(kin) tasoittaviin maaleihin ja Tappara jatkoon. CHL:ssä ollut muutenkin älyttömän kovaa tekemistä koko kauden.

Kyllä se Kuusela on yhä kova pelimies. Ei pääse yli ei ympäri. Kummasti muuten Tappara menestynyt, kun Kuusela ollut mukana. Tärkeä ukko joukkueelle!

Toivottavasti saadaan nauttia vielä muutama vuosi miehen otteista. Kiitos Krisse❤️

36 tykkäystä

Kuusela se vaan naputtaa tärkeissä peleissä pisteitä! 0+2 tärkeään matsiin, kovien pelien mies!

28 tykkäystä