Kristian Kuusela

Mun mielestä ainakin pitäisi saada eri ketjukaverit ympärille. Ei lähde nyt homma Peltolan ja Savinaisen kanssa. Lisäksi en olisi Kuuselaa tiputtanut ykkösylivoimasta Tanuksen palattua takaisin.

11 tykkäystä

Mielestäni Kuuselan peli on sujunut Virran ketjussa aina parhaiten. Osaavat ennakoida toistensa tekemisiä ja hyviä riistoja on tullut melko paljon hyökkäyspäässä.

Kuusela tosiaan paukutti hyvin maaleja, kun oli laukojan paikalla ylivoimassa.

7 tykkäystä

Kuusela ollut aika yössä viime pelit. Ei oo ollut ylivoimallakaan iskussa ja 5v5 peli on ollut jo aika heikkoa viime ajat (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).

Kyllä Krisse sieltä tulee, kun tosipelit alkaa. Krissessä on tehtaan takuu :wink:

4 tykkäystä

Toivotaan näin. Kyllä ylivoima kaipasi niitä kuuselan rauhoituksia ja millintarkkoja lättyjä+jälleen palannut vetotaito muutenkin kuin maata pitkin puikoista.

1 tykkäys
69 tykkäystä

Vähän, kun rapaa tulee niin sieltähän taas kairas 1+1 tehot ja 40 tehopisteen raja paukkui jälleen kerran!

14 tykkäystä

On muuten sit ihan pikkusen kovia nimiä tuossa listassa. Huhhuh

6 tykkäystä

Pääsarjakiekon eniten 40 pisteen kausia:

12: Janne Ojanen, Arto Javanainen, Kristian Kuusela.

Näistä Kuuselalla

Tapparassa 8/8
Bluesissa 1/2
Kärpissä 2/4
Ässissä 1/3

Laskin tuohon (lähes) täydet pelatut liigakaudet seuroittain.

27 tykkäystä

14+27=41 :muscle: Vielä kerkiää kaunistella!!!

16 tykkäystä
49 tykkäystä

Vielä ehtii rikkoa 50 pistettäkin

3 tykkäystä

En tiedä onko oikea ketju. Todennäköisesti on. Uskon, että Kuuselaa käytetään menestyksellä pleijareissa yv:llä. Tämä on täysin minun omaa spekulaatiota, eikä minulla ole mitään faktaa tähän, MUTTA epäilen, että vastustajille ei näytetä tällä hetkellä ihan kaikkea…

3 tykkäystä

On se kyllä uskomaton ukko. Loistava pelaaja ja hieno johtaja. On kyllä ollut onni, että näin kauan ollaan saatu Krissen palveluksista nauttia. Ens kaudella sitten yksin listan kärkeen.

19 tykkäystä

Olenko ainoa, jota häiritsee tuo kuvan kirjoitusvirhe “12:sta 40 pisteen kausi” ? Siitä huolimatta särmää reagointikykyä komeaan rajapyykkiin!

16 tykkäystä

Ei tekis Ilveksen some vastaavaa virhettä. :frowning:

Mut onnee Pappa.

1 tykkäys

Joko 12. tai 12:s (kahdestoista) olisi oikein.

Aivan mahtaa suorittamista taas Kuuselalta :muscle:t4:Uskon, että tahti vaan kiihtyy edelleen ja on johtava pelaaja kevään peleissäkin :+1:t3:

19 tykkäystä

Kuusela nousi myös kaikkien aikojen sm-liigapörssissä maalintekijätilastossa ohi Martti Jarkon. Linkki tilastoihin oli jo ketjussa ylempänä.

Seuraavaksi pitäisi tehdä joko 7 maalia, 17 syöttöä tai 10 kumpaa vain tehopistettä päästäkseen taas uusille sijoille legendojen joukossa. Ei mitenkään mahdotonta, varsinkaan ensi kaudella.

Tässä on sellanen hyvä mahku että mikäli kroppa pysyy kasassa niin Papalla on vielä helposti parikautta siinä kaakkos- kolmoskentässä edessä.
Perusteluna on mikäli joukkueen taso (ex KHLpelaajat markkinoille) nousee, niin Papan pelikäsityksellä menee hienosti mukana kun muilla ketjukavereilla on samantehoiset koneet korvienvälissä.

Itse toivon, että mikäli ens kausi ei nyt ihan täysin vihkoon mene, niin se, että Kuuselalle annettaisiin mahdollisuus rikkoa 800 pisteen raja ja niin ,vettä se tekisi sen nimenomaan Tapparan paidassa.

10 tykkäystä