Kristian Kuusela

Syntymäpäiväsankari pamautti sitten kaksi häkkiä!

Kova on pappa!! Laskin, että viimeiseen 22 peliin Kuusela on painanut 11+14= 25 tehot.
Mikäli loppukauden vetäisi samalla pistetahdilla, kun nuo viimeiset 22 peliä niin yli 50 pisteen kausi tulossa!

On se vaan hieno mies💪

58 tykkäystä

Kyllä on kova ukko. Siitä huolimatta tästä päivästä noin 7 kuukauden kuluttua jotkut TAAS ihmettelee mitä toi äijä tekee meidän joukkueessa😜

44 tykkäystä

Pistepörssissä jo kuudenneksi, kolmanteen sijaan eroa kaksi pistettä.

10 tykkäystä

Uskomaton seppä. Aivan omaa luokkaansa. Kuka on seuraava pelaaja liigassa, joka painaa 39 vuotiaana 40 pisteen kausia? Kuusela on aivan poikkeustapaus.

15 tykkäystä

Nooh,äijä on vaan huikee pelaajaa. Kiekko sydämessä,niin se on helppoo. Jutin sanoin: Ikä on vaan numero!!!

4 tykkäystä

Tän vois melkein ottaa talteen :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

16 tykkäystä

Kuuselan nykyistä sopimusta on jäljellä vielä ensi kausi. Entä sen jälkeen?

”Ennemmin pelaan kuin lopetan. En ole miettinyt lopettamista vielä kertaakaan. Haluan jatkaa niin kauan kuin tuntuu hyvältä.”

Tapparassa?

"Tuskin tämänikäisellä on enää hirveästi kysyntää”, Kuusela heitti.

39 tykkäystä

Toivottavasti Tapparan johdossa ymmärretään Krissen merkitys Tappara-yhteisölle, jatkoa niin kauan kun miehellä pelihaluja riittää.

19 tykkäystä

Krisse on väärässä. Kysyntää tulee olemaan. Se on vissi se.

4 tykkäystä

En vaan usko, että Krisse haluaa muualle jos vain Tapparassa saa pelata.

Ja sen jälkeen puku päälle jossain roolissa, jos herralla vain inspiraatio riittää ja miksei riittäis :+1:

3 tykkäystä

Ja jossain vaiheessa marraskuuta minä joudun linkkaamaan taas tämän saman viestin syyskuulta 2014:

3 tykkäystä

Nuo ohittamiset kaikkien aikojen pörssissä tapahtuvat siis la 19.2. maalien jälkeen seuraavan syötön koittaessa ja seuraavan maalin koittaessa. Paikan päälle katsomaan.

Onneksi Kuuselalla on vielä sopparia vuosi jäljellä, mutta sitten alkaakin olemaan se jääkiekkoilijalle maaginen 40 vee täynnä. Kuusela tosin on pitänyt itsensä hyvässä kunnossa ja hänellä on tuossa Yv:llä vielä paljon annettavaa.
Täytyy vain toivoa, että mies pysyy ehjänä, niin eiköhän niitä pelivuosia vielä tule lisää.

5 tykkäystä

Ojasesta ohi ja eläkkeelle.

5 tykkäystä
39 tykkäystä

Kuusela CHL: n tähdistökenttään :blue_heart:

13 tykkäystä

Taisteli tänään kuin eläin. :+1:

8 tykkäystä

Mielestäni oli varsinkin kolmannessa erässä todella vahva. Harmi vaan, et monen papereissa herran otteet ei riitä

2 tykkäystä

Kuuselan pistetahti hiipunut viime peleissä. Onko vain varianssin heittelyä, vai näkyykö miehen pelissä jotain eroa aiempaan, mikä selittää sen ettei tulosta juuri nyt oikein synny?