Tuossa se nähtiin. Mahdotonta tehdä maalia läpiajosta, jos ei voi längistä laittaa maalivahdille sisään.
Hyvin on Krisselle iskostettu ulkokenttien säännöt. Tyhjiin ei saa tehdä raukkamaaleja.
Vähän jäi kirittävää viimeiseen peliin. Ryan Lasch on 18 pisteessä ja Krissellä nyt 13.
Krisse on varsinainen herrasmiespelaaja. Mitä sitä nyt enää maassa makaavaa käy potkimaan.
Ei ollut ihan paras peli tänään, mutta jatkoi pisteputkeaan. Nyt seitsemässä perättäisessä ottelussa (+CHL) ollut pisteillä. Liigassa pistepörssissä sijalla 7.
Kristian Kuusela on aivan naurettavan hyvä juuri nyt. Taas menossa yksi kausi jolla mennään yli 30 pistettä. Erittäin todennäköisesti yli 40 pistettä. Se on mieletön tilasto.
Kuuselalta aivan loistava peli!
Virtaa oli paljon, loistavia ratkaisuja, katkoja ja maali. Taas menossa 40pistettä ainakin rikki, jopa 50 pinnaakin mahdollinen!
Tuossa pelissä nähtiin kuinka perkeleen korkealla tasolla Kuuselalla on perus tekeminen. Käsittämätön kaveri
Kuusela on dominoiva pelaaja tällä hetkellä. Uskomaton pelaaja ja urheilija. Pää, kädet ja jalat käy.
Miten mulla on sellainen fiilis, että siellä on ranteessa ollu viime kauden jäljiltä jotain häikkää vielä tämän kauden puolelle? Tuntuu, että käyttää laukausta nyt enemmän kuin mitä viime vuoden puolella.
Edit: Tilastot hienoisesti puoltaa tätä. Aika tasoissa mennään. Tammikuussa kovin laukaisukeskiarvo ja helmikuun aikana laukonut hieman keskiarvoa enemmän.
Hyvä että joukkueen sisältä nousee taas näitä nuoria isompiin rooleihin nyt, kun ratkaisija- ja johtajarintamillakin näyttää olevan melko pahoja loukkaantumisia / poissaoloja.
Olen pitänyt ja pidän edelleen Janne Ojasen piste ennätystä 799 rikkomattomana. Mutta onko se? Kuuselalla nyt 713 pistettä, puuttuu 86. Sopimus jatkuu ainakin vielä ensi kauden…
Ensimmäisessä erässä antoi kyllä sellaisen poikkikentän syötön toisen jäähyn loputtua, että olisi jo pelkästään siitä voinut maksaa pääsylipun. Se oli silmiä hivelevää taidetta.
Muutenkin tuntuu, että on liukkaassa kunnossa ja putki kulkee kuin vuosia takaperin.
Pari 40 pisteen kautta… Ei se mahdottomuus ole missään nimessä
Tämän kauden jälkeen ero lienee 65-75 pisteen välissä. Uskoisin vielä pari kautta jatkavan tämän sopimuksen jälkeen ja tekevän uuden ja lyömättömän ennätyksen.
Olen itse kiinnittänyt huomiota tismalleen samaan seikkaan ja epäillyt syyksi juurikin rikkinäistä(/toipuvaa) rannetta tms.
Se, että onko kärjessä Krisse vai Ojanen, on mulle ihan sama. Mutta kakkoseks Krisse ehdottomasti.
Vissiin päässä naksahti jotain tyhjän maalin törimisen jälkeen kun vetää joka paikasta ja vielä tollasia muulin potkuja kuin tänään.
Ei ainakaan ole kädet paskana…
On muuten ollut melko raikkaalla jalalla nyt näissä viimeisessä kuudessa pelissä.
Kuuselalla nyt torstain 17.2. Kookoo-pelin jälkeen puuttuu enää yksi syöttö, jotta pääsee syöttöpörssissä (yksin) kolmannelle tilalle Esa Keskisen edelle.
Ja kolme maalia, jotta ohittaa Martti Jarkon ja nousee sijalle 11 maalipörssissä.
Syöttö varmasti syntyy ja rennosti kun ottaa niin kolme maaliakin vielä.
https://www.quanthockey.com/liiga/fi/records/liiga-players-all-time-points-leaders.html