Kristian Kuusela

Minäkin katsoin osan peliä, myös Kuuselan maalin. Omaan silmään näytti (voin toki olla väärässä) siltä, että Tapola olisi katsonut penkillä olevaa Ipadia siinä heti maalin jälkeen - oletettavasti maalin syntyyn liittyen

Tai sitten näin täysin omiani

Mä koitan tämän viestin jälkeen pitää kirjoitustauokoa jonkun aikaa.

Kristian Kuusela. Mies jolla ei enää vain riitä 5vs5 pelissä on tällä hetkellä Tapparan sisäisen pistepörssin sijalla 2 tehoilla ja koko sarjassa sijalla 8. Seitsemän pistettä Levtchiä perässä.

Ihan hyvin mieheltä, jolla ei riitä enää 5vs5 pelissä. Ylivoimalla tehtynä kahdeksan pistettä, joten sanoisin, että 5vs5 pelissä on vielä annettavaa…

56 tykkäystä

Toivottavasti vaan taukoa Kuuselan ketjusta.:wink:

Mieti sitä kuinka huonoja ne kaikki muut on 5vs5 pelissä ! :joy:

1 tykkäys

Tämä nykyvirehän tietysti pyyhkii kokonaan pois sen faktan että oli syksyllä ajoittain ihan todella huono.

Luistin ei liikkunut ja kiekollinen peli sekä 5vs5 pelissä että ylivoimalla oli kyllä suoraan sanottuna huolestuttavalla tasolla. Onneksi tahti on muuttunut.

5 tykkäystä

Kova on vaan tämä ukko, vaikka itsellä ja monella muullakin on jo parina syksynä hiipinyt ajatus mieleen että ”joko ikä alkaa näkymään”.

Ei ole alkanut ikä näkymään. Tai korkeintaan tänään ihan pelin lopussa. Vetää tyhjistä ohi ja repeää nauruun. Yksi pelin kohokodista.

59 tykkäystä

Annan Kuuselalle anteeks ton tyhjään missaamisen. Puhutaan kuitenkin nuoresta pelaajasta, joka ei vielä kovan paineen alla ole vielä joutunut pelaamaan. Kyllä tästä miehestä parin vuoden päästä kuullaan!

Vitsit sikseen, oli kyllä hyvä peli Kuuselalta. Mielestäni oli hyvin näkyvä ja vaarallinen jatkuvasti. Se, että Krisse alkaa YV:llä paukuttaa maaleja on myös loistava juttu.

39 tykkäystä

Hieno peli ja omasta näkövinkkelistäni tuo missattu tyhjä maali oli pelin kliimaksi.

Muutama vuosi niin Krissen aika on pelaajana ohi mutta ei vielä.

1 tykkäys

Jos en tietäis niin olisin luullut, että Tapparan pelaaja Top Scorer-paita päällä oli kentän nuorin äijä.

1 tykkäys

Hirvee hype päällä, kun jätkä vetelee metrin onetimereita tyhjiin. :yawning_face: :yawning_face: Pelin lopussakin nähtii ettei papalla riitä enää!

On tää jätkä vaan aivan järjetön eläin! :muscle: :fire:

10 tykkäystä

Pieni aavistus, että olisiko laittanut tänään tarkoituksella ohi?

Miksi olisi? Eikö se nyt naamaltakin paistanut, että oli ihan puhdas työvahinko?

2 tykkäystä

Siltähän se kaikin puolin vaikutti.

En tunne lajikoodistoa tarpeeksi hyvin jotta ymmärtäisin että miksi.

Kyllä taitaa lajikoodisto sanoa, että jos sulla on paikka tehdä maali, tee maali. Nyt voinen antaa itselleni anteeksi harrastesarjassa tapahtuneen vastaavan, kun olin jo tehnyt kaksi, kun yksi Liigahistorian parhaista tekee niin. Naurusta päättelisin kyllä, että vahinko kun ajatukset oli jo mennyt jopa konkarilla eteenpäin! :smiley:

17 tykkäystä

Siinä on jotain tosi hauskaa että Kuusela on uran tässä vaiheessa siirretty ylivoimassa vasemman laukojan paikalle, missä läpimurtonsa teki. Monipuolinen pelaaja.

35 tykkäystä

Täältä täytyy kyllä nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi. Kauden alkupuoliskolla kaverin kanssa oltiin yhtä mieltä siitä, että Krissellä ei kyllä enää taida riittää ja vielä, kun yv:kin oli/on melkosta tervanjuontia (joukkueelta), niin usko vain loppui. Vaikka tavaramerkki onkin ollut, että kevättä kohden alkaa Kuuselan aikakausi.

No mitä vielä, tää ukko on ihan liekeissä ja ehkä tärkein yksittäinen kenttäpelaaja tällä hetkellä. Ainoo mitä tässä nyt toivoo, niin vois jättää yv:llä ne poikkisyötöt kentän poikki väliin ja keskittyä paukuttaan niitä onetimereitä pömpeliin! Huikee ukko ja mä häpeän itseäni, kun menin epäilemään 71:stä, pthyi.

6 tykkäystä

Yleensä hyvä huononakin päivänä.

1 tykkäys

Mietin samaa, että tuossa on nyt joku ympyrä ikään kuin on sulkeutumassa.

Hupaisaa sinänsä, että joku on vaan niin hyvä, että ”normaalin” kokeneen pelimiehen kaaren, eli vähän niin kuin taustalle jäämisen ja hyvän puolustamisen ja miksei pelinrakentamisen ohella on vaan pakko myös snaipperoida menemään, koska eihän tuollaista asetta kannata jättää käyttämättäkään.

2 tykkäystä

Vai onko legendaarinen ranne kuntoutunut talonrakennuksen jäljiltä :grin: (Palsta legendaa vuosien takaa)

7 tykkäystä

Tähän ajatteluun on porukka sortunut joskus aiemminkin :wink: Monen muunkin kokeneen pelaajan kohdalla. Esim se Kontiola oli tammikuun Liigan tähdistökentällisessä Cmorella. Aika kovaa kritiikkiä tuokin syksyllä sai.

3 tykkäystä