Niin se vanhus vain paukuttelee itseään kohti 40 pisteen kautta. Jälleen kerran.
Miksi Kuusela ei tuuleta maalejaan? Ei hän ikinä ole maaleistaan riehaantunut. Hän on kuitenkin pohjanmaalainen.
Tänään taas hyvä peli, monta paikkaa tarjosi kavereille ja hukkasi maalipaikkaa. Krisse on Krisse.
Krisse ei tuulettele, koska pohojalaanen osaa tarvittaessa esittää myös vaatimatonta. ![]()
Tuulettaako postinjakaja kun laittaa postit luukusta sisään?
Arska ja Nyholm lähti salaliittojen tielle…
Aina on kiva olla väärässä, kaveri on vieläkin terästä. En tiedä mistä ne jalat taas löyty. Mutta en epäile enään koskaan.![]()
Saako ottaa tämän talteen? ![]()
Kyllä on parantanut taas hurjasti syksystä. Huikee ukko! Jäätävän rauhallinen ja kliininen viimeistely! ![]()
Muistan, kun Tuukka Mäntylän ketjussa aikanaan kirjoitettiin joka syksy, että ei se enää lähde. Jokaikinen kevät Tuukka oli rautaa. Seuraavana syksynä asia oli unohtunut ja taas kirjoitettiin, että ei lähde.
Näin se on Krissenkin kohdalla. Syksyllä ei mestaruuksia jaeta, eikä mitään muutakaan. Viimeistään kun lumet sulavat, niin konkarit ovat kovia.
Krissellä on myös sopiva rooli nyt. Ei mitään överiminuutteja, niin jaksaa painaa korkealla tasolla joka vaihdon. Henkisesti Krissen rooli on varmasti myös älyttömän suuri.
Mitä vielä tekeekään kun kevät tulee.
Melkein tekisi mieli sanoa että yllätti minutkin muutaman muun ohella, mutta ei ole ollut tapana valehdella😇
Onhan tuossa liikkeessä tapahtunut valtaisa muutos ja helpottanut selvästi peliä. Tämän ansioista pystyy luomaan itselleen ja muille tekopaikkoja.
Loukkaantumisen jälkeen taisi aika raaka reenijumi olla.
Yhdyn kaikkeen Kuusela hehkutukseen ![]()
![]()
Osin haluan muistuttaa, että meidän koko joukkueen peli on aivan eri tolalla kuin pahimmillaan syksyn idioottijääkiekko oli… Nyt näyttää siltä, että paranee vaan ja onkin varaa parantaa vielä(kin). Silloin myös Kuusela loistaa kirkkaammin!
Kuusela on kyllä edelleen jonkin sortin indikaattori Tapparan pelille. ![]()
Mä en ole varma onko tämä hyvä vai huono asia…
Pakko olla jotain erikoista Krissen keittiön hanasta tulevassa kraanavedessä kun mies lentää kentällä kuin teinipoika ensisuudelman jälkeen. Kova ukko!
Tätähän Krisse on toisaalta ollut jo vuosia. Riippuu mitä haet asian yhteydellä.
Mikä itseä eniten ihastuttaa niin pääsääntöisesti perustaso pelin joka osa-alueella on pirun kova. Kuusela on niin monipuolinen kaveri ettei sitä aina ymmärräkään
Hyvä pelaajahan Kuusela on. Ja hyvä esikuva. On myös hyvät kasvot Tapparalle haastatteluissa ja kaikkialla missä nyt edustaakaan. Hyvä olisi jos tällaiset tyypit saisivat meillä Tapparassa arvostuksen, luottamuksen ja kannustuksen myös silloin kun ei niin hyvin kuljekaan. Se olisi hyvää kulttuuria.
Ohan toi sen ansainnut, tosiaankin.
Just niinkuin sanoit. Kun on tiukka paikka, niin ei tuu kuupallinen housuun. Jugi, Otto ja muut konkarit pitää huolen että ”jänne” kestää. Kyllä tuolla porukalla on mahkut pitkään kevääseen.
C Moren asiantuntijatiimi valitsi SM-liigan joulukuun tähdistökentällisen. Tappara-konkari Kristian Kuusela on kuukauden pelaaja.
Kuka mitään kalenteria enää tarvitsee, Krissen saldojen seuraaminen riittää: kevät lähenee. ![]()