Kristian Kuusela

(Varman päälle) #1101

Pientä turhautumista pelien sisällä tosiaan on näkynyt. Lähinnä varmaan harmittaa kun tulosyksikkö pyörii vaihdosta toiseen omalla alueella.

@Rantt3 Taisi mainita jossain Krissen vastuun vähentämisestä, mun mielestä tälläinen voisi olla hyvä. Esim. kolmosen laitaan ja kakkosylivoimaan, ja keskittys enemmän olemaan kapteeni kuin pisteiden tekijä.

Kuusela on kuitenkin kaikesta huolimatta Tapparan kultakypärä.

Ja tulee olemaan kauden lopussakin.

Toki välillä on ollut tuskaista ja ylivoimapelissä vaikeuksia, mutta tosiaan 27 pongoo. Siihen nähden aika hyvin. Esim. pistepörssin nelosella on 32p ja peli enemmän pelattuna.

Kuuselalla oli tossa joulukuussa vaihe jossa liuku oli tutun lennokkaan näköistä ja kiekko pysyi lavassa.
Kyllä se kevään moodi siellä edelleen on olemassa, nyt pitää vaan saada taas nimeä taululle vaikka olisikin vaikeampi vaihe. Töitähän äijä tekee jäällä aivan saatanasti, joten eiköhän sieltänniitä palkintojakin ala tulemaan.

Juu ja mikään varsinainen hymypoika Kuusela ei yleensä ole ollut. Enemmän sellainen “tilassa” oleva ammoniakkia imppaava yrmynaama. :slight_smile:

Joo, ei todellakaan. Kuusela tulee hymyillen vaihtoon vain jos on tehty maali. Muuten vaatii itseltään niin paljon, että tulee kallella kypärin tai itseään sättien vaihtoon.

En mä tiedä, mutta itse odottaisin, että Tapparan kultakypärällä olisi yli 45 pistettä. Tällä tahdilla Kuusela ei ole menossa siihen. Enkä tarkoita, että Kuuselan täytyisi olla se pelaaja, jolla on yli 45 pinnaa, onhan tuolla rosterissa Zabo ja Malinen vaikka.

Päälle 20 peliä vielä runkosarjaa jäljellä. Olisiko 23 peliä. Se on kiikun kaakun ilman loukkaantumista.

Taisi olla 43 pistettä tuolla tahdilla, voi toki kiristää tahtia, mutta yhtä hyvin tahti voi hidastua. Yleensä Krisse on kuitenkin tasainen suorittaja.

Juu ja lopulta aika sama tekeekö runkosarjassa 43 vai 46 pistettä. Jos vaan laajalla rintamalla joukkue tekee tulosta.

(Antti) #1113

Tätä taisin sanoa, jo jokunen kuukausi sitten, kun kuulin koppipuheena vanhoilta jermuilta, jotka ihmettelivät valintaa juuri näiden ominaisuuksien takia. Toki hekään eivät ole kopissa, jotta tietäisivät, millainen koppipelaaja on, mutta käytös kentällä ei välillä ole kapteenille sopivaa.

Ei, en dissaa Kuuselaa, onhan minulla sen fanipaita :wink:

Harmillista, jos näin tosiaan tulee olemaan. Näillä esityksillä siis.

Olen ollut juuri samaa mieltä pitkän aikaa, mutta kun ei uskalla täällä ääneen sanoa. Nyt kun sanoit, niin rohkaistuin ja komppaan tätä mielipidettä.

Ei tällainen pelaaja kuulu Tapparan kapteeniksi.

Sorry.

(Mustamakkara) #1116

Ihme vinkumista Kuuselasta. Mies vuodesta toiseen +40 pisteen kausia pelannut ja elää tunteella mukana. Pitäiskö kentälle saada faneja nuoleva kapteeni? Jätkät on Krissen valinnut kapteeniksi.

Mitä tarkalleen tarkoitat tällä?

(Antti) #1118

Jollet osaa / viitsi lukea yllä olevia argumentteja, niin en niitä tähänkään viitsi listata. Sisälukutaitoa kehiin.

No niin no. En näe, että tossa joukkueessa on ketään niin hyvää kiekkoilijaa, että menisi tehoissa Kuuselan ohi.
Se, että tehot jää koko jengillä heikoiksi on varmaan sit pelitavallinen juttu.

Kuuselan nykyisillä esityksillä on vähän harmi, jos siellä ei todella ole ketään joka menee tehoissa ohi.

Ja en todellakaan halua tunkea Kuuselaa mihinkään mullan alle, mutta… kapteeni… ?? En tiedä.