Kristian Kuusela

No mä en oikein näe sitä minkä takia Kuusela saa nyt niin paljon taas lokaa niskaan, mutta Krissekin on kevään mies, joten itse en häntä lähde lynkkaamaan ennen kuin koko kausi on nähty.

(Mustamakkara) #1122

Kyllä luin. Otteet kentällä ei kelpaa faneille eli ei mielistele. Kultapotta joten otteet riittää kentällä kapteenille.

Mistä te tiedätte mitä Kuusela puhuu kentällä muille? Mistä tiedätte miten hän käyttäytyy kopissa? Aika isoja johtopäätöksiä.

Ilmeisesti Telialla on joku lisäpalvelu, josta en ole tietoinen.

(Mustamakkara) #1124

Juurikin näin. Pitää nuolla ja mielistellä katsomoon selkeestikkin. :joy:

No. Itse vertaan tässä parin viime vuoden kapteeniimme.

Kuusela ei ole edes samalla planeetalla Jugin kanssa. Vaikka hyvä pelaaja Krissekin on.

Ja kuten Jugi aikanaan totesi, jokainen on omanlaisensa kapteeni, Krisse myös. Painavat syynsä Krissen valinnalle on ja jokainen johtaa omalla tavallaan. Kuusela on ansaitusti Tapparan kapteeni.

Kunpa nyt vielä osoittaisi myös meille muille (joukkueen ulkopuolisille) ansaitsevansa tuon C-kirjaimen.

(Mustamakkara) #1128

Sillä ei ole mitään tarvetta alkaa mielisteleen joukkueen ulkopuolisia eikä onneksi ole siihen hommaan lähtenytkään.

Niin, en tästä väittele. Minä en tiedä, mitä se Kuuselalta vaatisi. Eihän Kuusela voi ihmisenä muuttua vaan sen takia, että yksi “C” tulee rintaan. Täytyy olla oma itsensä ja johtaa omalla tyylillään, sen Kuusela omaan silmään (kentällä) tehnyt hyvin.

Mitä ihmettä siis tarkoitat tällä joukkueen ulkopuolisten nuoleskelulla / mielistelyllä??
Selitä nyt ihmeessä tarkemmin, kun asia tuntuu olevan niin oleellinen.

Eiköhän kyse ole siitä että joukkueen kapteenina Kuusela johtaa joukkuetta kentällä, eikä sillä ole mitään velvollisuuksia meitä katsojia kohtaan. Jos fanit tykkää niin se on ihan kiva bonus, mutta ensisijaisesti Kapteeni on joukkuetta eikä yleisöä varten eikä fanien mielipiteellä ole mitään väliä. Ja jos oliskin väliä, niin eiköhän suurin osa faneista ole ihan tyytyväisiä Kuuselan kapteeniuteen.

Missä vaiheessa siis sanoin että kapteenilla tarvitsee olla velvollisuuksia katsojia kohtaan?

Nyt joku / jotkut ovat jälleen sekoittaneet kirjoittajat keskenään.
Olkaa ystävällisiä ja tsekatkaa asia, ennen kuin alatte väittelemään.

Minua kiinnostaa ensisijaisesti vain ja ainoastaan se, mitä kapteeni tekee kentällä.
Sen jälkeen tulee kaikki muu. Tähän mennessä Kuusela ei nähdäkseni ole edes puolivälissä täyttääkseen Jugin saappaita.

(soosi) #1133

Kaksi täysin eri asiaa olla joukkueen kapteeni ja joukkueen tehokkain/kultakypärä. Niiden yhteensovittaminen voi olla ongelma ja rasitekin.

kapteeni johtaja ja kultakypärä tehomies.

Kristian Kuusela johtaa Tapparan pistepörssiä. Pelaaja, joka antaa jokaisessa tilanteessa kaikkensa, aina. Sitä on turha edes epäillä. Äärettömän monipuolinen kiekkoilija. Ja se, miksi miestä edes vertaillaan Peltolaan, on “C” rinnassa. Ja se “C” rinnassa ei ole joukkuetta varten, kyllä johtavat pelaajat astuu esiin oli kirjainta, tai ei.

(Mustamakkara) #1135

Krisse ja Jugi on pelaajatyypiltään ihan erillaisia joten typerää verrata Jugiin koska Krisse ei pelaajatyypiltään muutu vaikka C rinnassa olisikin.

Joo, valitettavasti ei muutu. Siksi mielestäni alunperinkin väärä valinta kapteeniksi.

No jos saivarteleen aletaan, niin missä vaiheessa mä sanoin että sä oisit sanonu noin? Ole ystävällinen ja tsekkaa asia ennen kun alat väittelemään.

Ei Krissen tartte todistella katsojille yhtään mitään vaikka onkin C rinnassa.

(Antti) #1138

Anteeksi, en aikaisemmin argumentoinut, että minulle riittää kapteenille vaikka koko kaudelta 0+0, kunhan tsemppaa kentällä ja tekee parhaansa voiton eteen.

tarkemmin @Button :ille, enhän tiedäkään. Mutta kehonkieli ja eleet välillä kentällä, joka on nähtävissä piippuhyllylle asti, eivät ole kapteenille soveliaita.

Kunpa vain Kuusela nyt sitten astuisikin pikkuhiljaa esiin. Esim. viimeinen tehty maali on 3.12.2018.

Kuten jo totesin, Krissen ei tarvitse todistella tai osoitella katsojille mitään. Muuta sanottavaa mulla ei tähän ole, jos haluat jankuttaa aiheesta niin voit jatkaa vaikka yksinäs.

Yleisesti keskusteluun liittyen, hyvä että on löytyny taas jotain negailtavaa nyt kun toi tappioputkikin meni jo poikki. Ei saa olla liian kivaa!