Kristian Kuusela

Juki nyt on Juki. Eri ihmiset ovat erilaisia kapteeneja. Jukillakin oli omat kasvukipunsa. Samanlaista palautetta sai ekalla kapteenikaudellaan kuin Kuusela nyt. Paljonkin. Näitäkin voi muistin virkistämiseksi käydä lukemassa vanhoista keskusteluista.

Myönnän etten ole tarkkasilmäisin katsoja, mutta edelleen aika isoja johtopäätöksiä eleistä. Itse olen käsittänyt, että Kuusela usein sättii lähinnä itseään. Joku voisi käsittää tuon korkeana vaatimustasona.

Minulle Kuuselan esiin astuminen on esim. Jukurin pelin polku puolustussuuntaan ja tiikeriloikka siinä tilaantessa, jossa tuli maali päätypleksipompun kautta omiin. Maali ei estynyt, mutta yritys oli loppuun asti 100%. Tai ammoniakki nuuhkaisun jälkeinem gameface. Täytyy nyt sitten tarkkailla jos minäkin näkisin sitä mainostettua tilanteiden kesken jättämistä.

Lopulta ainoastaan sillä on väliä, mitä joukkue ajattelee kapteenistaan on merkitystä ja siitä ainakaan minulla ei ole mitään tietoa.

7 tykkäystä

Tammista siteeraten: Mä häpeän tätä keskustelua.

28 tykkäystä

Minä en. Keskustelufoorumi on nähdäkseni se paikka, jossa on mahdollista käydä keskustelua kaikista joukkueen pelaajista.

1 tykkäys

Krisse on aina ollut samanlainen kentällä. Todella keskittynyt, vaati itseltään paljon. On todella kova tsemppaamaan muita kentällä, kopissa ja treeneissä. Vaati paljon myös muilta ja haastaa muita tekemään asioita paremmin.

Tämä voi näyttäytyä ulkopuolisten silmiin huonolta, mutta kaikki ketkä Krissen tietää ja tuntee ovat toista mieltä. Erittäin pidetty kaveri.

33 tykkäystä

Aika tiukka kommentti ja vielä kohtalaisen laadukkaan (Tappara - KalPa 5.1.2019) esityksen jälkeen.

Käytössäni ei valitettavasti ole kenttämikrofoonia, mutta eilen nähtiin myös hyvää johtamista. Luoto ja joku toinen oli pääsemässä 2-1 hyökkäykseen, joista Luoto oli vähän edellä ja vapaammalla kaistalla. Syöttöä ei kuitenkaan tullut ja tilanne päätyi paitsioon, jonka jälkeen Luoto jäi kentälle teatraalisesti elehtimään jotain. Kuusela kävi verbaalisesti komentamassa nulikan vaihtoaitioon.

32 tykkäystä

Onko jollain antaa jotain käytännön esimerkkejä tästä Kuuselan tuittuilusta tai tilanteiden kesken jättämisistä yms. Ei kyllä itselleni aukea yhtään tämä kritiikki. Eilenkin vahvaa peruspelaamista. Taisi olla yksi huono syöttö yv:llä. Tapparan takuuvarmin pelaaja illasta toiseen.

4 tykkäystä

Minä ostin tuon pari viestiä ylempänä olevan kirjoituksen jonka @Oijennus kirjoitti.
Mennään sillä niin kauan kuin jollain on jotain todellista faktaa aiheeseen.

Olen itsekin kritisoinut Krisseä, mutta hyvinhän herra vetää kun on kultakypäräkin päässä.:+1:

1 tykkäys

Hitto kun harmittaa kun ei saanut painettua siitä yhdestä puolittaisesta läpiajosta wanhaa kunnon länkimaalia.
Otti tänään pariin kertaan sellaisen spurtin, että tepsin ukot jäi kuin tikku paskaan.

8 tykkäystä

Pari viime peliä on Kuuselalta mennyt enempi vähempi varjoissa hiihdellen. Ollut vaikeuksissa ihan perusasioissa, kiekko ei pysy kunnolla mukana ja syötöt on välillä ihan luokattomia, etenkin ylivoimilla viivaan. Onneksi on kuitenkin tehnyt muutaman tärkeän maalin sinne sekaan ja seuraava päänahka, Kari Makkonen, kaikkien aikojen pistepörssissä on enää 6 pisteen päässä ja Raipeenkin enään 21 pistettä matkaa.

4 tykkäystä

Nyt oli Kuuselalta hyvä peli. Aiemmin on tullut kritisoitua, mutta tänään veti hienosti. Minusta se oikea parivaljakko on edelleen löytymättä vierelle, jotta tosipeleissä mentäisiin loppuun saakka. Olisiko Letvtchistä ainesta jopa siihen?

1 tykkäys

Levtchin kanssa vetivät tänään hyvin kun osuivat samaan aikaan jäälle. Anton syötti ja Kuusela laukoi.

1 tykkäys

Krisse nyt 3 matsin maaliputkessa ja kokonaistehot 13+17=30. Kuusela rikkoo 30 pinnan rajan huiman 12 kerran urallaan. Pelaa valtavia minuutteja, tekee pisteitä, taistelee ja johtaa esimerkillä. On meillä hieno kapteeni.

26 tykkäystä

Huonosti kentällä käyttäytyvä kapteeni:

https://www.instagram.com/tapparafansofficial/p/BsitGKZAZF9/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=ztrt0ww5i549

32 tykkäystä

Vinkkasi Bloodin kunniakaarrokselle:

  • Ben oli man of the match
  • Show-miehen rooli sopii paremmin muille kuin kapteenillemme
31 tykkäystä

Näin muuten Kristianin tänään hymyilevän vaihtoaitiossa.

22 tykkäystä

Oli illallakin vielä hymy herkässä. Outoa kyllä, niin voittoputki pistää urheilijat hymyilemään.

25 tykkäystä

Krissen tammikuu: 5 peliä, 3+2=5. Eli 1ppg. Mulla on nyt tunne, että Kuusela ylittää tällä kaudella 50 pistettä. Saa ottaa talteen.

3 tykkäystä

@Blue ei ylitä ja tän voi ottaa talteen.

2 tykkäystä

Ehkä sellainen 38-44 pisteen rajoilla mennään.

1 tykkäys

Kuusela on pelannut kaikki 40 ottelua ja niissä on syntynyt 30 pistettä, joten 50 pisteeseen pitäisi pelata loput runkosarjapelit piste per peli -tahtia, jos pelaa kaikki pelit. Ei ole mahdotonta ja aika lähelle 50 pinnaa Kuusela ainakin päätyy, odotan. Pisteistä viime kausien Kuuselalle epäominaisesti peräti 13 on maaleja. Viime kauden maalimääräkin (12) on jo ylitetty. Syöttöjä on tullut vähän verkkaisemmin kuin yleensä, mutta niiden kertyminenhän ei ole vain itsestä kiinni. Tällä kaudella ei ole ollut kunnon snaipperia latomassa kiekkoa kaarelta ylämummoon.

Pistepörssissähän Kuusela (13+17=30) on sijalla 11 ja edellä on tasainen nippu. Neljäntenä olevalla Vauhkosella on kasassa 14+18=32 pistettä. Toki takanakin on tasainen nippu ja muutama kiikaripeli pudottaa sijoitusta nopeasti. Pistepörssin voittokamppailuunkaan ei ole enää asiaa ilman kärkinimien pelaajasiirtoa tai epäonnea. Se on tänä vuonna Turusen (41), Strömwallin (38) tai Leskisen (36) heiniä todennäköisimmin.

7 tykkäystä