Voisi olla murreketjussakin, mutta koska tuli edellisestä kysymyksestä mieleen…
- Seisaaltaan
- Seisoviltaan
0 voters
Voisi olla murreketjussakin, mutta koska tuli edellisestä kysymyksestä mieleen…
0 voters
Hernekeittoon minttua?
0 voters
0 voters
Nightwishin albumeista:
0 voters
0 voters
0 voters
0 voters
Meiramia hernekeittoon laitetaan yleensä, jos tommosia yrttimausteita halutaan. En kyllä itse yleensä laita kuin sinappia. Ilman sitäkin menee.
Itse heitän yleensä mäkin El Maco mausteen hampurilaiseen. Harvemmin ranuihin.
Kumpaan sinä ?
0 voters
0 voters
Jatketaan aiheesta:
0 voters
0 voters
0 voters
Ja levyistä:
0 voters
Vaikee vastata tuohon Floor vai Tarja. Molemmat ihan sairaan hyviä ja myös erilaisia. Joten tyhjäksi jää. Hyvä kysymys oli
Itse tykkään kyllä paljon enemmän Floorista, ei ollut edes vaikea vastata. Floor on paljon monipuolisempi ja suoriutuu Tarjalle tehdyistä oopperamaisemmista osuuksista hyvin ja pystyy laulamaan paljon erilaisemmin. Myös esiintyminen on huomattavasti parempaa.
Se ikuinen pähkäily. Kumpi se nyt on:
0 voters
Entä sama homma verbinä:
0 voters
Kumpaa käytät mieluummin?
0 voters
0 voters
0 voters
0 voters
0 voters
0 voters
Muistakaa, että tämän ketjun tarkoitus ei ole äänestellä, vaan luoda mahdollisimman kiperiä vaihtoehtoja. Avauspostauksesta:
Eli tarkoituksena on siis keksiä “Kumpi mieluummin?” -kysymyksiä, mieluiten mahdollisimman hankalia. Aihe vapaa.
Äänestykset tänne:
Jos olisi keksitty pahanmakuinen pilleri jolla pysyy hengissä ja yhtä terveenä ja hyvinvoivana kuin ruokaa syömällä. Pilleri ei maksa mitään. Jos otat pillerin et saa syödä mitään muuta, mutta ei tarvitse myöskään nähdä vaivaa ruuan eteen.
0 voters
Olisi ollut vaikeampi jos olisi ollut hyvän makuinen pilleri…
Edit: Just vaimon kanssa puhuttiin kesästä ja grillaamisesta, niin ei epäselvyyttä kumman valitsi…
Viesti siirrettiin ketjuun: Äänestyksiä asiasta jos toisestakin!
Eikös sen valinnan voi tehdä esim. joka päivä erikseen? Tänään pilleri nokkaan, viikonloppuna kasleri.
Tulin myös johtopäätökseen, kun söin tänään vaivalla tehtyä, mutta sitäkin parempaa lasagnee, että kyllä sitä ehkä sittenkin on valmis sen puolisen miljoonaa laittaa elämänsä aikana ruokaan. Tosin pillerin voisi napata silloin ja toisen tällöin kun laiskuus iskee.
Nälkää pukkaa. Kumpi maistuis?
0 voters