Ei mestaruus ja sen tuoma fiilis, ei peliesitykset, vaan nimet selässä. Kumpi joukkue pelaajineen sytytti enemmän:
- Tappara keväällä 2016
- Tappara keväällä 2017
0 voters
Ei mestaruus ja sen tuoma fiilis, ei peliesitykset, vaan nimet selässä. Kumpi joukkue pelaajineen sytytti enemmän:
0 voters
Hyi heletti. Juustoa hernekeittoon, tämä on kyllä todella outoa. Hernekeittoa ei pidä sotkea millään, korkeintaan sinapilla.
Aivan parasta Oikeen kunnolla juustoa sekaan ja sit kun se sulaa sinne sekaan nii on vaa iha huikeeta. Siihe viel sipulia kaveriksi niin hernari on täydellistä
Kokeile niin yllätyt.
Joo ennemmin juustoo ku sinappia.
Pitääpä illalla kokeilla. Kyllähän tuo juusto voi auttaa siihe ettei tuu niin ruikulia aamulla perseestä.
Elä liikaa pistä, pari viipaletta pilkot ja sekotat
Ei oo hernariin tullu kokeiltua, mutta esim kanakastikkeisiin sopii hyvin homejuusto ja esim Koskenlaskija. Ja Koskenlaskijaa esim kasvissosekeittoon ja hyvää tulee.
Tuota kasvissosekeittoa koskenlaskijalla täytyy kokeilla. Itse olen laittanut koskenlaskijaa sipulikeittoon. Sinne sopii myös korppupussin pohjalta kaikki muruset.
Pelaajan profiilin tilasto-osion tiedot?
0 voters
Tästä tuli mieleen. Selostajan tms. sanomana: ”Tämä pelaaja on pelannut hyvän alkukauden ja saalistanut jo…”
0 voters
0 voters
0 voters
Pikkaisen häiritsee tuo "Virvoitusjuomat (Limpsat, vissyt, energiajuomat, yms.) ketjun “Limpsa” sana. Joten onko se:
0 voters
Limukkaahan se on tai limpparia.
0 voters
Kotona kun oikein on tehty niin soossi se on!
Tämmöisestä meillä on nyt kotona vääntöä. Lähinnä minua huomautellaan…
Kumpi se siis on?
0 voters
Kumpi Tapparan sentteristö mieluummin ensi kaudella?
0 voters
Lohi?
0 voters