Kumpi mieluummin?

Ei mestaruus ja sen tuoma fiilis, ei peliesitykset, vaan nimet selässä. Kumpi joukkue pelaajineen sytytti enemmän:

• Tappara keväällä 2016
  • Tappara keväällä 2017

0 voters

Hyi heletti. Juustoa hernekeittoon, tämä on kyllä todella outoa. Hernekeittoa ei pidä sotkea millään, korkeintaan sinapilla.

5 tykkäystä

Aivan parasta :ok_hand: Oikeen kunnolla juustoa sekaan ja sit kun se sulaa sinne sekaan nii on vaa iha huikeeta. Siihe viel sipulia kaveriksi niin hernari on täydellistä :sunglasses::ok_hand:

4 tykkäystä

Kokeile niin yllätyt. :smiley:

2 tykkäystä

Joo ennemmin juustoo ku sinappia.

2 tykkäystä

Pitääpä illalla kokeilla. :joy: Kyllähän tuo juusto voi auttaa siihe ettei tuu niin ruikulia aamulla perseestä. :joy:

4 tykkäystä

Elä liikaa pistä, pari viipaletta pilkot ja sekotat :smiley:

1 tykkäys

Ei oo hernariin tullu kokeiltua, mutta esim kanakastikkeisiin sopii hyvin homejuusto ja esim Koskenlaskija. Ja Koskenlaskijaa esim kasvissosekeittoon ja hyvää tulee.

1 tykkäys

Tuota kasvissosekeittoa koskenlaskijalla täytyy kokeilla. Itse olen laittanut koskenlaskijaa sipulikeittoon. Sinne sopii myös korppupussin pohjalta kaikki muruset.

1 tykkäys

Pelaajan profiilin tilasto-osion tiedot?

• Ottelut, maalit, syötöt, pisteet, jäähymäärä
  • Ottelut, maalit, syötöt, pisteet, jäähymäärä, laukaukset, aloitusprosentti, peliaikakeskiarvo

0 voters

Tästä tuli mieleen. Selostajan tms. sanomana: ”Tämä pelaaja on pelannut hyvän alkukauden ja saalistanut jo…”

• 12 maalia ja 35 tehopistettä
  • 12 maalia ja 23 syöttöä

0 voters

• Teki ja syötti maalin
  • Iski 1+1

0 voters

• Sai kolme rangaistusta
  • Keräsi kuusi rangaistusminuuttia

0 voters

Pikkaisen häiritsee tuo "Virvoitusjuomat (Limpsat, vissyt, energiajuomat, yms.) ketjun “Limpsa” sana. Joten onko se:

• Limpsa
  • Limsa

0 voters

Limukkaahan se on tai limpparia.

11 tykkäystä
  • Soosi
  • Kastike

0 voters

Kotona kun oikein on tehty niin soossi se on! :wink:

5 tykkäystä

Tämmöisestä meillä on nyt kotona vääntöä. Lähinnä minua huomautellaan…
Kumpi se siis on?

• muusi
  • muussi

0 voters

Kumpi Tapparan sentteristö mieluummin ensi kaudella?

• Patrik Virta, Petri Kontiola, Kristian Tanus, Otto Rauhala
  • Patrik Virta, Joakim Andersson, Jarkko Malinen, Otto Rauhala

0 voters

Lohi?

• Loimutettu
  • Savustettu

0 voters

1 tykkäys