Kumpi mieluummin?

Savustettuna on erinomaista, mutta jos juuri loimutettua saa, niin ai että! :heart:

6 tykkäystä

Lohikeitto?

• Kermainen
  • Kirkas

0 voters

Perästä kuuluu, jos ottaa kermaisen. :rofl:

4 tykkäystä

En ole mitään kalaa allergian vuoksi voinut melkein 10 vuoteen syödä, mutta koitetaan kaukaisten muistojen perusteella vastata :joy:

Mites laktoositon vaihtoehto? Viimeks tuli valittua semmoinen jonkun ehdottamana kun järjestelin tädin muistotilaisuuden Kotkassa. Oli kyllä minulle yllätys, ei ollut huomautettavaa.

2 tykkäystä

Juu, ei silläkään vaikutusta ole parempaan suuntaan. :neutral_face:

Luin että Kemiläinen vai Kirkas :slight_smile:

5 tykkäystä

Kaksi kovaa doeria:

• Yrjövuori
  • Valavuori

0 voters

Itelle tää oli helppo valinta.

Päivän kuuma peruna: (hihasta ravistettu koko juttu)

Kumpi mieluummin, molemmilla kauden hintalappu sama >200k€, yksivuotinen pahvi

• Kontiola
  • Morley

0 voters

Nyt kukaan ei uskalla valita Kontiolaa, kun se on haukuttu ties mikskä. :roll_eyes: :smiley:

5 tykkäystä

Ei mun kohdalla ainakaan ole uskalluksesta kiinni. :thinking:

Perustelen valintaani (Morley) ihan sillä, että kyseessä on parhaassa peli-iässä oleva taskuraketti, jolla on ehjällä kaudella kaikki mahdollisuudet viedä pistepörssi nimiinsä. Eikä mitenkään erityisesti kaihda fyysistäkään peliä. Nälkääkin taatusti piisaa päättyneen kauden loukkaantumisten ja koronoiden jälkeen, joten pitäisin aika paljon Konnaa varmempana korttina.

13 tykkäystä

Vastasin Morley, helposti. Valitsisin kymmenen kertaa kymmenestä joukkueeseeni Morleyn ennen Kontiolaa, ihan vaikka vain jäällä annettujen näyttöjen perusteella.

6 tykkäystä

Olin romantikko, ja valitsin Kontiolan. Isokokoinen taitava pelaaja, vuoden sopimus perustelee osaltaan. One more year! Pelasi Tapparassa sydämeen, ja kohtuuden rajoissa tervetullut. Pelkästään pelillisesti ajateltuna, Morley olisi oikea ratkaisu varsinkin pidemmässä jaksossa.

1 tykkäys

Mua jäi eilen tosi paljon häiritsee tämä, joten jos saisitte valita jomman kumman kakkossentteriksi vuodeksi Tapparaan.

• Petri Kontiola
  • Jarkko Malinen

0 voters

3 tykkäystä

Tohon vois jo laittaa lol…
Mua ei häiritse. Malinen istuu vaan Tapolan Tapparaan pirusti paremmin kuin Konna.
Siinä syy miksi Konna ei Tapparassa pelaa. Valmennus ei näe käyttöä… Mut ei varmaan neekään mistään tiä😂

Ei ihan katson tämän äänestyksen eri näkökulmasta, Malisesta tietää mitä saadaan, eli perus varmaa suorittamista, Kontiolan kohdalla voi olla kysymysmerkkejä enemän ilmassa, mutta voi olla kokeilimisen arvoinen riski. Ei tässä sen kummempaa ole.

2 tykkäystä

Tuo on totta. Toisesta saadaan se tietty taso. Toinen pieni kysymysmerkki. Mut joo eiköhän Konna Tapparassa olisi jos valmennus näkisi hänelle käyttöä. Niin se vaan on…
Tässä tilanteessa toisella on sopimus ja toisella ei…

Mut eteenpäin…

1 tykkäys

Nyt kesän lämpötila hakusessa :grin:

• Kesäkuu 25-3? astetta lämpöä
  • Heinäkuu 20-24.9 astetta lämpöä

0 voters

1 tykkäys

Pitkällä jaksolla 20-24.9 mutta kyä pari hellejaksoo tekee terää kesällä. :sunny:

11 tykkäystä