Kyle Platzer

Platzeria ei Tapparaan ihan kärkisentteriksi taidettu hommata/kaavaillakaan? Mielestäni mestarijoukkueeseen ihan riittävän hyvä 3. Sentteri eikä miehen Tappara ajasta ainakaan itsellä ole mitään negatiivistä sanottavaa. Aika näyttää pystyykö mies Jypissä kantamaan isompaa vastuuta.

20 tykkäystä

Ehdottomasti juuri näin, enkä muuta väittänytkään.
Itse vaan alunperin odotin, että tappelisi jopa ihan kärkisentterin roolista, mutta lopulta oli solidi kolmossentteri.
Ei missään nimessä jäänyt negatiivista kuvaa. Osoittautui vain hieman heiveröisemmäksi kuin osasin itse odottaa.

Itse rakastin Platzeria alunperinkin. Ehkä isoimmin jäi muistiin 0-7 ottelu Nokia Arenan ottelusta numero 2. Platzer ohjasi 0-2 maalin hienolla tavalla ja se tuuletus oli myös tunteellinen.

Mies kuului meillä aika alakerran miehiin, mutta monessa joukkueessa olisi ollut ylempänä. Uskon silti että tuommoisia ukkoja tarvitaan mestaruutta havitteleviin joukkueisiin. Aina toivoin että mies saisi onnistumisia ja sitä kautta saisi itselleen ansaittua arvostusta. Eiköhän tule tulevana kautena järkkäämään vähintään pari highlight maalia.

Ei muuta kuin tsemppiä Jypiin. Aina on miehellä paikka mun sydämessä kunhan ei vaan meitä vastaan onnistu :wink:

5 tykkäystä

Tämähän se nimenomaan on, että pitäisi omalla toiminnallaan ansaita arvostusta. Omaan silmään Kyle ei erottunut työnteollaan tai onnistumisilla yleensäkään. Hyvä pelaaja varmasti, mutta uskoisin olevan helpohkosti korvattavissa.

1 tykkäys

Platzerilla on hyvät ja hauskat tehopisteet 30 pelin jälkeen, eli tasan kauden puolivälissä: 1+21=22.

Isommalla vastuulla on siis tullut myös enemmän pisteitä, mutta maalien ja syöttöjen jakauma poikkeaa aikaisemmista kausista.

8 tykkäystä

Kyllähän Kyle painoi jälkimmäisellä KooKoon kaudellaan 52 otteluun 37 pistettä, eli 0,71 PPG. Tällä kaudella tahti on vain hitusen parempi 0,73 PPG, joskin maaleja on tosiaankin selvästi vähemmän. Hyvää kautta pelaa toki ainakin pisteiden valossa, ja se on iloinen uutinen. :+1:t2:

Platzer Saksaan.

7 tykkäystä

Jotenkin kummasti on ikävä tätä kaveria. Iloinen persoona, taitava pelaaja, loistava syvyyssentteri ja 88 sytyttää aina.

4 tykkäystä

No joo, vaikkakin ollutta ja mennyttä.
Sen sijaan ei ole varsinaisesti ikävä Mertarannan versiota ”Pletser” , pikemminkin hymyilyttää…. :crazy_face:

4 tykkäystä

Instagram storyjä syvemmin scoutattuna tuli ilmi, että 28.6.2024 meni tämä mies naimisiin puolisonsa Shanin kanssa.
https://www.instagram.com/stories/kyleplatzer/3401969138610158461?utm_source=ig_story_item_share&igsh=MXM0MHZ4aG1kbm1qNw== (yksityinen profiili)

Onnea täältä :heart:

Edit. Kaunista

2 tykkäystä