Tähän kysymykseeni vastaukset tähän ketjuun.
Mäkiaho lienee ennätysmies. Kenellä muilla on paljon seuroja? Kenellä nykyään Liigaa pelaavista löytyy eniten seuroja?
Tähän kysymykseeni vastaukset tähän ketjuun.
Mäkiaho lienee ennätysmies. Kenellä muilla on paljon seuroja? Kenellä nykyään Liigaa pelaavista löytyy eniten seuroja?
Mua on ihmetyttäny jo pitkään, että minkä takia Ilveksestä puhutaan pikkuveljenä, meinaan eikö iso- tai pikkuveljeys määräydy lähtökohtasesti syntymävuoden mukaan? Vaikka nyt Tappara onkin kairannu ittensä menestyksellisesti edelle, niin eikai sen tohon asetelmaan pitäs vaikuttaa? Meinaan että eihän pikkuveljestä lähtökohtasesti elämässäkään tuu isoveljeä, vaikka kuinka kävis puntilla ja lihois enemmän sekä voittas vaikka moukarissa kaks mitalia enemmän?
Onko se niin, että Ilves on “isoveli” vai Tappara “pikkuveli”? Molemmissa pointtinsa.
Nosiis kyllä mää ainakin nään sen niin, että Ilves on isoveli aikaisemman perustamisvuotensa takia, eikä sitä mun mielestä muuta Tapparan menestyminen.
Tappara ei ole pysynyt aina pikkuveljenä. (Noitalinna Huraa)
Uusin kesällä esittämäni kysymyksen, mikäli joku osaisi vastata:
Onko tällä palstalla faktatietoa, miten NHL-sopimuksen omaavien pelaajien lainasopimukset menevät? Eli montako vuotta änärisopimuksen alainen pelaaja voi olla lainalla Euroopassa vai onko sitä mitenkään rajoitettu? Itse olin pitkään käsityksessä, että voisi olla yhden vuoden (1. sopimusvuosi), jonka jälkeen pelit jatkuvat joka tapauksessa NHL/AHL/ECHL -sarjoissa.
Kuitenkin esim. Kärppien Ville Koivunen on Eliten mukaan alkavalla kaudella jo toista vuotta lainalla Oulussa? Voiko siis olla vaikka koko änärisopimuksensa Liigassa lainalla?
Jos joku viitsii avata tätä mahdollisimman seikkaperäisesti ja eri vaihtoehdot huomioiden, kohotan virtuaalisen maljan.
Mulla olis kysymys televisioinnista. Koska ja mistä änäriä näki Suomessa ekaa kertaa?
Ensimmäisistä peleistä en osaa sanoa, mutta muistelen että kun Rangers voitti mestaruuden -92 tjms. niin näitä finaaleita tuli tv:stä.
Tuolta löytyy tietoa.
Minkähän takia toi kättely otettiin takasin ottelun jälkeisiin rituaaleihin. Tauteja tulee ja menee ja muutenki hikisillä käsillä ottelun jälkeen luulis, että nyrkkitervehdys hanskat kädessä riittäis varsin hyvin.
Perinne, niin ei haluta rikkoa. Ja kyllä se mielestäni kuuluu urheiluun kuin urheiluun, että kätellään vastustajia kovan pelin jälkeen
Jos nyhjätään 60 min lähietäisyydessä toisistaan niin tuskin kättely se pahin taudin levittäjä on. Pelaajat voivat desinfioida kätensä kättely jälkeen jos siltä tuntuu. Myös presidentin linnassa kätellään tulevana itsenäisyyspäivänä.
Tuli mieleen kun Merelä on nyt vihdoin takaisin kokoonpanossa, että onko ne paljon keskustelua herättäneet viiltosuojat saaneet mitenkä paljon suosiota? Kohu näistä kesti peräti viikon~ ja sen jälkeen koko tapaus katosi julkisuudesta yhtä varmasti kuin kiekot ulkojäillä lumihankeen. Ja jos ei liigassa ole yleistynyt, niin miten alemmissa sarjoissa tai junnuissa?
Vielä kun lisäät syöttöpisteet tuohon kysymykseen niin näppituntumalla lista on harmittavan pitkä? Tokihan nämä ex-Tapparat jäävät mieleen varmasti paremmin kun vaan pisteille pääsevät.
Mistä löytyy Liigapelien eräkohtaiset pelaajien peliajat?
Koko pelin peliajat löytyvät helposti mutta mistä löytyy tieto pilkottuna eräkohtaisesti?
Liigan apista ja haluamasi pelin sivulla on “tilastot”. Sitten valitset kumman joukkueen tilastot haluat nähdä ja pystyt valitsemaan minkä erän tilastot kyseiseltä joukkueelta.
Olipas huono selitys…
Tarkensin kysymystäni.
Pelaajien eräkohtaisia peliaikoja välillä kaipailisin.
Ping @Kurittaja
en tiedä tarkoititko tätä?
Juuri tätä hain. Iso kiitos!