Lahden Pelicans 2016-17

Jäsenen @terppp toiveesta Pelikaaneillekin oma ketju.
Saattaa olla tarvetta Pelicansin omallekin ketjulle vielä kevään mittaan…?

No kirjoitetaanpa sitte jotain, kun on vartavasti avattu. Karri Rämö voi olla kyllä keväällä todella kova maalivahti ja muutenki Pelicansilla on ihan hyvä nippu. Muutenki hienoja pelaajia Lahdessa, Erkinjuntti,Sopanen,Leimu,Kousa,Kangasniemi.

Muutama pelaaja kanssa löytyy mistä en kovin pidä ja yksi on Hodgman vaikka hyvä pelaaja onki on melkoinen neiti silti kyseessä, Tyrväinen ja Blood tulevat antamaan ylivoima aikaa vastustajalle keväällä se on varma.

En kyllä itse toivoisi Pelicanssia vastaa playoffeissa vastaan, sillä Pelicans voi olla yllättävänki paha tänä vuonna.

1 tykkäys

Minä sano vaikka kaikki ei tykkääkään. MItä liikkuu pelikaverin päässä, joka tietää, että vastustajan kaveri on ollut aivotällin vuoksi 2 kk saikulla, ,ja vetää tähän siitä huolimatta täyden tällin aika kovalla vauhdilla. Jos joskus pitäis himmata, niin tässä tapauksessa voisi. Se on selvää, että jos tuo niitti olisi kunnolla osunut, niin Tinken ura olisi voinut olla paketissa. Pikkasen luulis nupissa liikkuvan ja olevan sen verran kunnioitusta, etttei ny ihan miljoonaa vedä. Mutta ei saatana, muutako täysillä vaan. Tää on pelaaja, jota minä halveksin tällä hetkellä liigassa yölivoimaisesti eniten. Kuuluu Lähteenmäen, Benamourin kanssa ehdottomaan top3:een. Ugh. hyi saatana mikä tyyppi.

E. Puhun Antti Tyrväisestä

E2: Katsoin vain ydhen kerran tuon taklauksen, ja minulle molemmat veljekset näyttävät samalta. Nyt sitten halveksin myös Juhania

13 tykkäystä

Ai molemmat?

Tarkotat varmaan Anttia? Kemiläistä taklasi pikkuveli, joka tosin on myös aika puupää.

Katsoin vähän twitteriä niin pelicans fanien mukaan hieno pelaaja ja tärkeä pelicansille :joy:

Omasta puolestani ton tekstin voi liittää tällä hetkellä täysin molempiin veljeksiin.

2 tykkäystä

Siirsin muutaman Tyrväisiin liittyen Kemiläisen ketjusta tänne. Itse asiaan totean, ettei ole reilua laittaa Juhania tilille veljensä törttöilyistä. Juhanilla ei nimittäin ole oikein minkäänlaista historiaa törkyilyistä. Sen sijaan on jakanut valtavan määrän kovia puhtaita pommeja niin kuin eilenkin. Kemiläiselle risuja siitä, että jää tuollaisten alle, kun taidettiin olla ylivoimallakin.

4 tykkäystä

Menin jo eilen innostuksissani Jatkoaikaan provoamaan ja purkamaan pahaa mieltäni. Epätyypillistä minua, virhearvio!

Joka tapauksessa, mitä tulee Pelicansiin niin voin sanoa käsi sydämellä, että se on Liigan ainoa joukkue, jota minä oikeasti halveksin. Pelicans pelaa äärirajoilla, se on vaarallinen vastustaja. Pelicans ei pelaa kovaa - vaikka se yrittää itseään brändätä äijäjoukkueena. Pelicans pelaa likaisesti - ja vaarallisesti - joka ei kunnioita vastustajaa saati välitä heidän loukkaantumisistaan. Joukkueessa on yksilöitä, jotka ovat hyviä ja rehtejä (A. Erkinjuntti) mutta se ei poista sitä asiaa, että siellä on myös täysiä kahjoja, jotka vaarantavat kanssapelaajien turvallisuuden.

En pysty onnittelemaan Pelicanssia sen voitoista ja toivon sille ainoastaan lyhyitä keväitä. Toivon, että se tippuu ja kukaan ei loukkaannu. En pysty tätä ajatteluani muuttamaan tai näennäisesti ajattelemaan toisin. Pelicans on jotain sellaista, mitä minun SM-liigani ei tarvitse ja toivon, että kukaan ei ota mallia. Tyrväiset, Blood & Hodgman edustavat sellaista pelaajatyyppiä, jota minä en kaipaa liigaan. Anteeksi.

7 tykkäystä

Itse olen inhoni aikaisemmin kanavoinut Anttiin.

Juhani ollut tavallaan hyvä tyyppi mielessäni johtuen tästä yhdestä episodista ylivoimaisesti eniten koskaan iknä ja missään inhoamaani Jarkko Ruutua kohtaan.

Juhani Tyrväinen antaa lämmintä kättä Jarkko Ruudulle.

Koska oli sellainen vahingoittamisen meininki Kemiläisen taklaamisessa, joudun nyt käymään keskustelun itseni kanssa.

Minusta Juhani on Liigaan hyvä kakkos-kolmosketjun voimahyökkääjä. Antti sopisi johonkin Englannin kaljaliigaan ajamaan kaikkea mikä liikkuu.

Ja A voi ottaa Bloodin mukaansa.

1 tykkäys

Viimeksi 90-luvulla Suomi kiekkoilua paikan päällä nähneenä on hieman vaikea ottaa kantaa miten pelaajien suhtautuminen toisiinsa on muuttunut. Puolivälierissä Tappara vs Ilves löi Summanen halonhakkuun elkein Paukea selkään. Siitäkö se lähti?
Kyseessä oli selvä turhautuminen Pauken nopeuteen.

1 tykkäys

Täsmälleen samaa mieltä.

1 tykkäys

Juhani Tyrväinen on ilmeisesti pitkään poissa kiekosta kasvoihin tulleen vamman seurauksena eli Pelicansille tuli paha takaisku.

Kasvoissa on ilmeisesti murtumia, mutta näkö säilynee lehden saamien tietojen mukaan.