Änäriä kun pelaan (se videopeli) mulla on monesti mennyt Hutkinssoni pahasti tunteisiin kun aina kun yritän kilven puolelle laukoo ottaa se kiekon räpsällä kiinni. Perkele.
Mm. Pekka Virta tuli SaiPaan ovista läpi karmit kaulassa. Köyhäksi jäi hänen suoritus SaiPassa. Eikä ainakaan muistaakseni 20-21 TPS:ää aluksi kovin korkeille sijoille veikkailtu ja aika paljon Raipea epäiltiin, mutta hopealle päättyi.
Tosi hieno SaiPan tarina jo nyt. Toivottavasti kantaa pitkälle.
Olli Jokinen on hyvin moderni pelaajalähtöinen koutsi tilastoineen. Pelaajalähtöinen kuten Raipekin.
Itse koen vanha liitto on enemmänkin sitä Let’s go boys! I love winners! -valmentamista.
Kyllähän se oli jo aikakin, että SaiPa jättää liigan häntäpään taakseen ja tarjoaa kannattajilleen muutakin kuin pettymyksiä. Jo kolmasosa runkosarjasta takana ja SaiPa on tukevasti asemoinut itsensä liigan ylempään keskikastiin. Hienoa työtä Lappeenrannassa.
On loppuunmyyty. Istumapaikat taisi loppua jo eilen. Seisomapaikkoja muutamia jäljellä, mutta ne mennee päivän aikana. Taitaa olla ekaa kertaa täysi 4800 katsojan Kisapuisto sitten vuoden 2014.
Ei voi kun ihailla Saipan ja Raipen yhteistyötä ja kuinka iloinen olen Raipen puolesta. Meillä nauttii suurta ja varmaan ikuista kunnioitusta pelaajana, valmentajana parikin kertaa käynyt kylmästi. Toivottavasti saa jatkoa Saipassa ja menestyy.
Raipe muuten viimeisimmässä pressissä vei Tapparan lempinimen. Tilliliha