Ei missään, mutta sitähän tässä alunperinkin kyseenalaistin, että mikäli kyseessä ei ole uusi pelaaja, niin miksi tehdä lainasopimuksen jatkamisesta joku kryptinen vihje.
Mutta niinkuin jo sanoin, taidan olla liian rookie tälle palstalle ja alkuperäisväki ymmärsi heti jutun olevan vain @axe heittämää läppää.
Tätäkö se mun tämänpäiväinen tekoälyennustus oli?
Sentteriä huudetaan, laituri-Luoto kehiin?
Kova se on naapurin nollaajan jatkokin, ei siinä.
Virallisella siirtolistalla Randelin olisi ollut 4.11 asti Tamhockeyssa.
Siirtopäivälle 1.11 päättymispäivä muuttunut 26.11.
Eiköhän tätä tässä nyt haettu ja koitettiin olla hauska.
Paska trolli kyllä! Miksi moinen ”hype” kakkosveskarista?
Ja ei, en vähättele yhtään Randelinia, pelannut hyvin ja ansaitsee jatkon ehdottomasti.
Siis onhan tässä Legendaarinen läppä oikeasti Kaikki venaa sentteriä, hommataan Maalivahti
Jota ei edes hommata varsinaisesti, venytetään vain lainaa.
Hype, jonka te itse luotte. Ei siinä mitään. Kannattaa vetää herneet kyllä nyt syvälle.
Randelin ei liene uusi pelaajasopimus. Paska läppä jos 3 viikon vuokran jatko on tämä juttu.
Tuskin kukaan herneitä on nenäänsä vedellyt
Mutta asia ok, jos näet normaalina moisen hypen kakkosveskarista! Se on sinun näkemyksesi.
Hyvä että saatiin Randelinille jatkoa
Bänniä tällaisista ketjun avauksista. Tai taidanpa muuten itsekin avata huomenna ketjun otsikolla ”Minulla on teille suuria uutisia Tapparasta”. Lopulta suuri uutinen on ehkä se, että minulta on nyt jäännyt näkemättä Tapparan pari viime peliä.
Bänniä kenelle? Ylläpidolle joka tämän loi?
SOOSOO YLLÄPITO!
Katsopas nyt uudelleen kuka ketjun loi🤔
En ole missään nimessä mikään hyvä etsivä, mutta kyllähän tämä nostaa mielenkiintoa. ‘Vihjeessä’ käytetään sanaa uusi, joten se voisi viitata muualle kuin Randelinin jatkoon.
Koitin etsiä kaikki Tapparan sosiaalisen median ja parin muun viimeisimmät julkaisut, mutta palasin tyhjin käsin. Toivottavasti joku on parempi etsivä ja ratkaisee tämän.
Tai sitten se on se Randelinin jatko
Kuuluko Axe siis ylläpitoon? Tämä on minulle uusi tieto. Joka tapauksessa oli mode tai ei, niin ei kai kellään pitäisi olla täällä mitään etuoikeutta täysin turhaan spämmiin ja trollailuun.
Minulla näkyy, että letjun loi @Jiisaazi

‘Vihjeessä’ käytetään sanaa uusi
Nooh, uutinen on uusi siihen asti kun se on julkaistu. Eipä tuossa sen kummempaa.
@axe tuus ny ite kertoo
Herra mun vereni, kun avasin palstan ja näin tämän ketjun. Innostus nousi nollasta sataan sadasosissa. Luettuani muutamat viestit innostus laantui, mutta ei muuta ku Analle 10 pistettä ja papukaija merkki tästä megaluokan parin viikon lainapestin jatkon sorvaamisesta:fire:
Jos se nyt tämä Kaken lainan jatko oli!