Ai saakeli, mulla on Biologian koe, 9.30 alkaen. Pitää varmaan hylätä se ja seurata Tapparaa xD
Krissen maali poimittu ennakkovideoon.
Siinä mielessä jännittävää, että ekaa kertaa vuosiin ainakaan itsellä ei mitään hajua ketä sieltä tulee
Ja näin sen pitääkin olla. Jotkut rantakarit tiedettiin vuosia sitten puoli vuotta etukäteen.
Jos Kemmu ei tuu olen pettynyt. Joku kova sentteri ja laituri niin kelpaa. ainii ja Bradyn ja Luodon jatkot
Ketä tässä massivisessa on syytä odottaa?
Kemiläinen on vissiin ollu “Varma huhu”. älä kuitenkaan nenään vedä jos menee väärin
Eikä kukaan nykyään käytä Instagramiakaan…
Otso tulee takas?
Onko kellään tietoa millainen tiedote/lähetys on?
Tentti klo. 12, ei mitään huolta!
Tuossa videossa on aika mehukkaita hetkiä - onko kyseessä etiäinen huomisen uutisista? Voi veljet!
Miten mulla tulee fiilis että huomenna klo 10 tulee joku sopimus eli ei olisi kyse The massiivisesta niinku yleensä?
Ilman jatkoa olevista klippiin oli saatu Savinaisen ja Luodon tuuletukset. Enteileekö jatkoja?
Yleensä Tappara julkasee kaikki samalla kertaa. voihan se olla muuttunu, mutta kathotaan kathotaan
Mä olen tulkinnut tämän hiljaisuuden niin että Austinille ollaan sorvattu jatkopahvi
Näin on totuttu mutta nyt ei ole mitään puhetta joukkueen julkaisusta tai mainosteta live lähetystä.
Tappara ilmoitti ”sopimusuutisia”.
Saravon Peksi kakkoskoutsiksi?
Tappara ilmoittaa Krisselle lisävuoden soppariin tägäten päivitykseen T.Kunnarin