Liiga Discovery + -palvelussa: Sovellukset ja tilausvideopalvelu

Tekeekö kenelläkään muulla Liiga-matsit livenä Discoveryn TV-sovelluksen kautta katsottuna pientä pätkimistä pelin aikana? Lisäksi itsellä välillä pumppaa hyvän ja huonon kuvanlaadun välillä.

3 kautta katsonut, ja todella harvoin ongelmia. Eilen oli tosin jossain vaiheessa Jyp peliä, joku minuutin pikselöityminen. Kuitu nettinä, ja Samsung tv sovellutus alustana.

1 tykkäys

Sama tuli minulle ja näytti lähetyspään ongelmalta - sen verran erikoinen pikselöityminen oli…

Chromecast with Google TV -sovelluksena toiminut hyvin ja eilen tuli toisaalla katsottua vanhemman Chromecastin kautta streamattuna (puhelinsovelluksen kautta) ja ei siinäkään mitään.

Minkä merkkinen TV on (jos muilla vastaavia ongelmia)?

Samsungin töllöllä vähän kuvatun kaltaisia ongelmia Discoveryllä. Eilinen pixelöinti taisi olla lähetyksen vika. Pätkimistä en ole huomannut, mutta kuvan laadun seilaamista on tapahtunut muissakin lähetyksissä kuin Liigan peleissä. Tennislähetyksissä ainakin olen joitakin kertoja samaan törmännyt.

Kaksi telkkaria, niin samaa ongelmaa sekä LG:llä, että Samsungilla TV-sovelluksen kautta. Täytyy varmaan koittaa puhelimesta Chromecastin kautta seuravalla kerralla…

1 tykkäys

Oli eilen yksi hetkittäinen kuvan laadun huononeminen joka kesti muutaman sekunnin ja myös se pikselöityminen.

Huono kuva päätypelissä johon tarkentaminen ei tapahtunut nopeasti mutta oliko se kuvaajan moka vai jostain muusta syystä johtuva epätarkkuus niin ei osaa sanoa.

Phillipsin tv.appin kautta katselen jonka toiminnassa ja eri peleihin siirtymisessä välillä lagaamista ja ei ole aina kovin nopeata.

Sama setti ja sama ongelma eilen

1 tykkäys

Viime kaudella oli ongelmaa et TPS pelit eivät käynnistyneet. Lopulta päätin ottaa support yhteyttä, ja sitten ilmoitin siihen tv:n mallin, peli mikä oli kyseessä, ja kellonaika. Eli ongelmana oli et TPS pelit eivät startan lainkaan, mutta muut pelit toimivat. Jotain ne sääti lopulta, ja nyt kyseistä ongelmaa ei ainakaan ole vielä ollut.

Alla mainittu voi auttaa moneenkin asiaan, mutta omalla kohdallani LG tv:n kanssa ei onnistunut

Ennen tätä omatoimisesti kokeilin discovery+ ohjelman uudelleen asennusta, nettiboksin nollausta, töpselistä suoraan virta irti, että tyhjentää välimuistin itse tv:stä

Testasin nyt Jukurit-Ässät peliä samalla telkkarilla, mutta Discoveryn TV-sovelluksen sijaan pistin kännykänja Chromecastin kautta ja kyllä Chromecastilla omaan silmään tarkempi kuva.

Ja muille ihmetelleille, niin se eilinen ensimmäisen erän bugi taisi olla jokaisella.

Mulla ei LG Tvssä toimi D+ livelähetykset. Tais olla samaa ongelmaa jo viime kaudella. Chromecastin kautta katsellut.

Oletko laittanut palautetta. Aika hyvin saavat niitä korjattua. Tv malli ja sovellutus version ilmoitat. Mulla oli kerran vanha ohjelmisto, jota ei töllö osannut päivittää itse.

Pystyykö Discovery plussalla vielä katsomaan vähintään kahdella laitteella samaa livelähetystä? Vieläkös Teliakin tarjosi jollain omalla alustallaan liigaa, jos kyllä niin sama kysymys siihenkin?

Tuolla toisessa ketjussa kun kävi ilmi, että CMore oli unohtanut mainita, että kun sisällöt siirtyy Katsomoon niin enää ei kahdella laitteella samaa livelähetystä voi katsoa, niin täältä siirtyy asiakas heti siihen palveluun missä pystyy.

1 tykkäys

Taitaa kaikilla olla jo käytössä tuo, ettei kaksi pysty katsomaan samaa live lähetystä samaan aikaan.

Itse olen jo näiden muutosten ja hintojen suhteen nostanut kädet ylös. Itsellä oli aiemmin tuo Discovery+, mutta jäi sekin nyt ottamatta. Katselen katseluni muualla ja seuraan tuloksia legendaarisen teksti-tv:n kautta.

6 tykkäystä

Eikös toi oo saman hintainen kuin viime kaudella?

Kyllä pystyy.

4 tykkäystä

Eli Discoveryn hinta niinikään pumpsahti ja paketti muuttui Katsomo-hässäkäksi.

Muistanko oikein, että Discoveryn sovelluksessa on käyttäjäprofiilit? @Wrathchild

On profiilit, mutta ei oo kyl tullu käytettyä.

Ei oo ainakaan toistaseks tullu D+:lta viestiä, että olemassaolevalle tilaukselle tapahtuisi mitään.

1 tykkäys

Vielä pelittää se vanha 26€ D+, vaan kauanko? Uusia tilauksia ei enää voi tehdä, rahastuksen makua.

1 tykkäys

Joo on profiilit, mutta lasten tarjonta aika heikkoa, joten ainut palvelu missä mulla ei ole useampaa profiilia.

1 tykkäys

Tässä kokemuksiani puolentoista vuoden takaa. Kokemus on edelleen about sama. Mielestäni kelaus toimi jossain kohtaa niin, että pystyi hyppäämään 10 sekuntia taaksepäin (erittäin pätevä ominaisuus kiekossa), mutta ei tuota kyllä tuoreimmassa Samsung-sovelluksessa ole. Lähetystä pitää oikeasti kelata. Ja kelausnäkymä ei ole mitenkään selkeä. Onhan tuossa sellaista VHS-fiilistä, jos nostalgiaa kaipaa.

Chromecast GoogleTV -sovellus on kokemukseni mukaan nihkeämpi, hitaampi ja lagaavampi. Se saattoi hieman ripeytyä edellisessä päivityksessä, mutta CC:iin asennettu äppi on edelleen siis Samsungin tv-sovellusta huonompi vaihtoehto.

Kun lähetys lähtee pyörimään, ei siinä mitään, pelit näkyy hyvin ja ongelmitta.

1 tykkäys